Minulla on diagnosoitu paniikkihäiriö ja siitä johtuvat uniongelmat. Olen saanut kärsiä tästä jo aika tarkkaan kymmenen vuotta. Sen takia olen saanut yläasteelta huonot numerot, lukiosta koitettiin laittaa pois kun nukuin tunneilla enkä pystynyt käymään aina kursseilla kun ahdisti olla luokassa. Useasta työharjottelupaikasta olen saanut potkut. Ammattikoulustakin melkein laitettiin pois uniongelmien takia.
Sitten lopulta valmistuin amiksesta ja pääsin kuntouttavaan työtoimintaan. Se päättyi koska oli paljon poissaoloja ahdistuksen takia. Sain uuden kuntouttavan työpaikan mutta sekin päättyi uniongelmien ja paniikkihäiriön takia. Sain kolmannen kuntouttavan työpaikan ja sieltä sanottiin ettei sopimusta enää jatketa uniongelmien takia. Koko tämän ajan minua on te-toimistosta painostettu palkkatukipaikkaan, koska heidän mielestä olen siihen kykenevä. Noh löysin uuden kuntouttavan paikan, johon saan liukuvan työajan. Oulun työllisyyspalveluista sanottiin, että jos pääsen paikkaan ennen heinäkuuta, saan pitää 5/pv viikossa ja he voisivat sen sopimuksen minulle tehdä. Se tukisi arjen hallintaani paremmin kuin 4pv/vk. Tämä laki tulee voimaan siis heinäkuussa. Sosiaaliohjaajani ei anna minun vaihtaa kuntouttavaa työpaikkaa ennen heinäkuuta. Hän jopa soitti työllisyyspalveluihin ja eväsi pääsyni heidän asiakkaaksi, etten vain saa pitää sitä 5pv/vk:ssa.
Minun on siis te-toimiston painostuksesta jossain vaiheessa alettava tekemään palkkatukitöitä, ja sitä ennen joudun ottamaan askeleen taaksepäin kun työpäivät vähenevät. Yhtäkkiä sitten työviikot muuttuvat 14h pidemmiksi. Sosiaaliohjaaja väittää, että paikkaa ei voi vaihtaa koska hän on tehnyt jo päätöksen alkamaan 1.7. En ole nähnytkään sellaista päätöstä. Eikä hän ole siitä minulle sanonut, kun vasta sitten kun ilmoitin vaihtavani asiakkuuden työllisyyspalveluihin. Tässä täytyy olla jokin mahdollisuus saada uusi paikka ennen heinäkuuta tai olen kirjaimellisesti kusessa. Sosiaaliohjaaja ehdotti, että perjantaisin voisin aina nähdä kavereita kun en ole töissä. Tuo oli ehkä lapsellisin juttu mitä olen vähään aikaan kuullut.
Kuntouttavaa työtoimintaa 4pv/vk
0
109
Luetuimmat keskustelut
- 651008
- 69742
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40716- 145702
- 72666
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46653Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645- 43570
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)73551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111537Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k194530Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19520Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18471- 47412
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto63409Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail109408- 52393
- 17382
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline101375- 77371