Kaverillani on aivan erillainen kaveripiiri kuin minulla. Mutta olemme siis parhaat kaverit yms. Mun kaveri ei halua minua mukaan juomaan, sillä olisin muka niin hiljainen. Mitä teen? Mulla on siis muitakin kavereita, mutta he eivät halua juoda ja ovat muutenkin juomista vastaan.
Juomisella tarkoitan siis alkoholia, jos joku ei tajunnut :D;D
Kaveriporukassa juominen
Alexandr.a
2
146
Vastaukset
- fllicka16
Juu älä niitä toisia kavereita ainakaan ala kinumaan mihinkään ryyppyreissulle, pahimmassa tapuksessa ne suuttuu sulle ja pitää sua jonain pahisjuoppona :D
Sano kamulles että lupaat olla äänekkäämpi? :D Tai että haluat pitää kunnolla hauskaa ja mennä niiden mukaan. Ei "liian hiljainen olemus" voi olla mikään este, kännissähän kaikista tulee äänekkäämpiä :D - akulei
mäki oon hiljanen mutta kaverit haluu mut aina juomaa ja sit alkaa puhe tulla ku känni tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141