Moi
Kirjotan tän tänne jo toisen kerran ei vissiin tullu, mut siis voisko joku täat asiast paremmi peril oleva auttaa.. oon ruvennu miettimään et voisko taikuus ja magia auttaa miuta kun oon sairastanu masennusta jo aika kaua. En usko jumalaa joten sekää ei voi auttaa mut uskon taikuutee ja yliluonnollisee tietyl taval. Ja oon kiinnostunu ja ollu aina täst magiast ja nytte oon vaa miettiny et voiks tää olla tie onnee? Help me someone?!
tän avulla terveeks
kovgb
2
120
Vastaukset 2
- sulaoui
Magian kanssa ei pidä pelleillä ellei itsellä ole asiat hyvin vakaalla pohjalla.
- helvettikunniaan
OK herra magia herra saatanaa rupeen palvoo vitun kyrpä natsit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673