Kissa syö Hillsin ruokaa joka on eläinkokeilla testattua. Tietäisikö joku toista vaihtoehtoa joka ehkäisee virtsakivien muodostumista?
Ei eläimillä testattua ruokaa virtsakiviin
5
106
Vastaukset
- Kisutin
Katsoin nyt näin pikaisesti Mustilta ja Mirriltä, kun sieltä voi valita ruokia ruokinnan erityistarpeiden mukaan. Virtsatiekivien ehkäisyyn antoi näitä merkkejä: Brit Care, Profine, Thrive Chicken & Turkey, Royal Canin, Pro plan sekä (Hill's). Minulla ei ole tietoa, onko näitä muita testattu eläinkokeilla. Itse syötän leikatulle kissalleni nyt Bozita Indoor & Sterilised kuivaruokaa. Hyvin on maistunut. Joskus ostin pienen pussin Brit Carea, ei tahtonut maistua, mutta toki voi sinun kissallesi maistua. Minusta Brit Care kuivaruoka haisi pahalle. Brit Caren märkäruokaa kisu syö oikein mielellään.
- Seonseko
eiköhän virtsekivi vaivaisellekin kissalle parasta olisi broileri barffaus, eli raakoja broilerin siipiä ja koipia, teollisen ruuan sijaan. Kissan lisäksi myös kukkaro kiittää.
- 5070
Clinivet adult cat on meillä käytössä. Ainakin petholic myy. Hintakaan ei ole mikään järkyttävä.
- kraahh
Musta ainakin olis suotavaa että eläimen ruoka testataan eläimellä??? wtf..
- raw
Raakaruokinta vitamiinilisän kera on parasta estämään virtsakiviä kuten myös munuaissairauksia. Ohjeita on netissä runsaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090