Eroottinen piknik

erpi

Kävelen kohti puistoa mukavan pienen jännityksen kipristellessä vatsassani. Olimme sopineet tapaavamme suuren ulkoilualueen reunamilla sijaitsevalla laavulla. Rauhallinen paikka kauniilla paikalla järven rannassa. Päivästä oli tullut aivan täydellinen juuri sellaiselle piknikille, jota olin ajatellut. On lämmintä ja aurinkoista ja järvikin oli täysin tyyni. Linnut laulavat iloisesti joka puolella.
Huikean hyvä tuuri, ajattelen.

Olin meikannut kevyesti ja jättänyt puoliselkään ulottuvat punaiset villit kiharani vapaaksi muuten mutta olin kiinnittänyt niihin yhden päivänkakkaran. Olin pukeutunut vaalean vihreään polvimittaiseen kesämekkoon, joka korostaa suuria vihreitä silmiäni. Alusvaatteita minulla ei ollut. Illan varalle oli toki mukanani villapaita jos ilma sattuisi viilenemään. Näytän varmaan luonnonlapselta. Hymähdän hieman huvittuneena ajatukselle.

Olin antanut sinun ymmärtää, että haluan piknikille tänne. Hiukan vastahakoisesti suostuit ideaan. Olin itse ottanut piknik-korin mukaani ja pyytänyt sinua tuomaan pari vilttiä. Olin päättänyt hemmotella sinua hiukan ja pakannut koriin hierontaöljyä, narua, pehmeän pensselin, huivin, mansikoita, kuohuviiniä, viinilasit, vesipullon ja tietysti makkaraa. Naurahdin itsekseni kuvitellessani ilmettäsi, kun tajuaisit, millaiselle piknikille olit lähtenyt ja ettei minulla ole mekkoni alla rihman kiertämää. Jännitin pitäisitkö yllätyksestäni niin paljon kuin toivoin.

Havahdun ajatuksistani ja huomaan saapuneeni laavulle. Seisoskelet jo laavun lähellä rannassa ihailemassa maisemaa. Et ole huomannut tuloani ja siksi jään hetkeksi katselemaan sinua. Hymyilyttää. Näytät jälleen kerran niin järjettömän hyvältä rennoissa farkuissasi ja hyvin istuvassa puhtaanvalkoisessa t-paidassasi. Pitkä komistus…. ja minun miesystäväni. Jännitykseni kasvaa ja tunnen punastuvani ja lämpö hulvahtaa lävitseni miettiessäni mitä kaikkea sinulle tekisin. Suuta meinaa kuivata.

Lasken korin katoksen hirsipenkille ja kysyn hiljaa ”onko hyvät maisemat?” Käännyt hymyillen ja sanot ”nyt on”. Lähes juoksen voimakkaille käsivarsillesi. ”Luoja miten hyvältä näytät ja tunnut”, sanot ennen kuin huulemme kohtaavat. ”Kiitos samoin”, saan jotenkin soperrettua suudelmien välissä.
Miten ihanalta tuntuikaan painautua taas voimakasta ja miehistä vartaloasi vasten.
Tunnen tutun lämpimän kihelmöinnin leviävän kehooni kuten aina suudellessamme. Kiihotukseni vain kasvaa, kun jännitän milloin huomaisit vähäisen vaatetukseni. Otat minut karhumaiseen syleilyysi ja kätemme alkavat vaistomaisesti vaellella toistemme vartaloilla.
Vedät minut tiukemmin itseäsi vasten ja tunnen pullistuneen etumuksesti alavatsaani vasten. Riisun sinua mielessäni ja huokaisen….. luoja mikä näky oletkaan kiihottuneena ja alasti, ajattelen…. Hyväilen pakaroitasi ja nautin hetkestä sulkien silmäni.
Yhtäkkiä henkäiset terävästi: ”Hyvä Luoja Nainen…eikö sinulla ole… ” Naurahdan ja isken sinulle silmää. Reaktiosi ei olisi voinut olla mieleisempi. Kaappaat minut käsivarsillesi ja kannat laavulle.
Lasket minut istumaan katokseen ja suutelet minua yhtäkkiä äärimmäisen pehmeästi ja viivyttelevästi ja heti perään ahnaasti, aivan kuin tekisin sinut hulluksi halusta. Se vaikuttaa uskomattoman sähköisesti suoraan polttelevaan, odottavaan, märkään vakooni. Kätesi seikkailee hitaasti hameen helmalle ja sen alle ja lähtee kiipeämään paljasta reittä ylös. Kohotan vaistomaisesti lantiotani kun kätesi ehtii sisäreidelle. Huohotan… kosketuksesi tuntuu niin järjettömän hyvältä. Tekisi mieli pyytää sinua vain ottamaan minut siinä paikassa. Haukon henkeäni kun sormesi löytää tien herkimpään sopukkaani, joka on jo kiihkosta, odotuksesta ja jännityksestä aivan märkä.
Silmäsi välähtävät mielihyvästä, nuolaiset huuliasi ja alat hitaan kiduttavasti ja käsittämättömän kevyesti kutitella klitoristani.
Huudahdan nautinnosta.
Saan vain vaivoin kiinni ajatuksesta, että aioin yllättää sinut. Vetäydyn vastahakoisesti kauemmas ja sanon ”Odotas, mulla on tänään Sulle jotain erityistä.” Nuolaisen huuliani vihjailevasti. Nousen ja haen korin. ”Nyt on mun vuoro pitää sua hyvänä”, sanon ja sipaisen sormillani kevyesti poskeasi suukottaen samalla huuliasi.
Otan korista pensselin, öljyn, huivin ja narun. Katselen miten ilmeesi vaihtelivat kasvoillasi. Vedät katkonaisesti henkeä ja selvästikkin mielikuvatulva valtaa mielesi. ”Miten olisi hemmottelupiknik?”, kysyn ilkikurisesti hymyillen. Olet miettivinäsi hetken ja sanot kulmia kohotellen ”Ei kuulosta kovin pahalta.” Yrität kaapata minua syliisi takaisin mutta väistän ja levittelen viltin laavun lattialle.
”No niin, otetaas paita pois ja asetut sitten tuohon viltille mukavaan asentoon”, sanon muka asiallisesti ja virnistän.
Hymyillen riisut paitasi ja asetut selällesi viltille odottamaan mitä tuleman pitää. Katselen ihaillen sinua päästä varpaisiin, nuolaisen huuliani vihjailevasti. ”Nam”, kuiskaan....
Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/romanttinen-erotiikka/eroottinen-piknik/

0

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        1635
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        16
        1479
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1378
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        32
        1350
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        49
        1304
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        15
        1238
      7. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        8
        1136
      8. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        64
        1116
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1104
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1092
      Aihe