Mitä mieltä nimestä Katrilli? Sisaret ovat Sikuriina ja Mehumaija.
Katrilli nimi
11
158
Vastaukset
- Semenya
Tuo Mehumaija on kyllä hieno nimi. Separaattori menisi myös. Mielestäni Kasteri olisi hyvä nimi, varsinkin jos sukupuoli on vielä vähän epäselvä ja korjataan myöhemmin.
- sääliksikäy
En yleensä rupea suyttelemään netissä ketään trolliksi, mutta pakko kysyä, ettäkö ihanko oikeasti mehumaija? Tai katrilli? Sääliksi käy lasta, jos eivät ole mielikuvituslapsia.
- huvittunut
Mikset samantien nimeä Makrilliksi?
- Heippavaanq
Makrilli on kans hyvä.
- täti
Ehdotan Sinipiika, Talous-Emilia tai vaikkapä Lumiaura.
- Primrose2
Entäpä Atrilli?
- virstapylväs
Miten olisi Karu-Selli, Kate-Tri,Mäti-Tahna.
Katrilli on kolttien ja karjalaisten perinnetanssi. Tosi surkuhupaisa valinta nimeksi, ja viä ko Katrillista K:n poistaa, niin siitä tulee yks muuan halpa grillimakkara, Atrilli.
Kas ko ei Charleston, Valssi, Tango, Ripaska tai Cha Cha. Taikka Kabanossi, Wilhelm tai Sininen Lenkki.
En kyllä kehuisi tota Mehumaijaakaan, koska siitä taas tulee Mehukatti. Vaikka Mehukatti on hyvää, niin tässä on kyllä menty asteen liian pitkälle.
Sikuriina menettelee just ja just, siitähän tulee mieleen Peppi Pitkätossu, joksi mua on sanottu ko olin skidi.- BLOODisLIFE
Sikuriina on ihan ok mutta Mehumaija tai Mehukatti mieluummin kissan nimeksi ja mä toivon että Lumiaura oli vitsi joskus aikasemminkin joku täällä on sanonu antavansa tytölle nimeksi Lumiaura ja mä toivon että se oli sillonkin vitsi
- Porvoosta-iltaa
Kuinka yksinkertainen pitää olla, jos ei tunnista selvääkin selvenpää provoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807