Mitä mieltä nimestä Katrilli? Sisaret ovat Sikuriina ja Mehumaija.
Katrilli nimi
11
111
Vastaukset
- Semenya
Tuo Mehumaija on kyllä hieno nimi. Separaattori menisi myös. Mielestäni Kasteri olisi hyvä nimi, varsinkin jos sukupuoli on vielä vähän epäselvä ja korjataan myöhemmin.
- sääliksikäy
En yleensä rupea suyttelemään netissä ketään trolliksi, mutta pakko kysyä, ettäkö ihanko oikeasti mehumaija? Tai katrilli? Sääliksi käy lasta, jos eivät ole mielikuvituslapsia.
- huvittunut
Mikset samantien nimeä Makrilliksi?
- Heippavaanq
Makrilli on kans hyvä.
- täti
Ehdotan Sinipiika, Talous-Emilia tai vaikkapä Lumiaura.
- Primrose2
Entäpä Atrilli?
- virstapylväs
Miten olisi Karu-Selli, Kate-Tri,Mäti-Tahna.
Katrilli on kolttien ja karjalaisten perinnetanssi. Tosi surkuhupaisa valinta nimeksi, ja viä ko Katrillista K:n poistaa, niin siitä tulee yks muuan halpa grillimakkara, Atrilli.
Kas ko ei Charleston, Valssi, Tango, Ripaska tai Cha Cha. Taikka Kabanossi, Wilhelm tai Sininen Lenkki.
En kyllä kehuisi tota Mehumaijaakaan, koska siitä taas tulee Mehukatti. Vaikka Mehukatti on hyvää, niin tässä on kyllä menty asteen liian pitkälle.
Sikuriina menettelee just ja just, siitähän tulee mieleen Peppi Pitkätossu, joksi mua on sanottu ko olin skidi.- BLOODisLIFE
Sikuriina on ihan ok mutta Mehumaija tai Mehukatti mieluummin kissan nimeksi ja mä toivon että Lumiaura oli vitsi joskus aikasemminkin joku täällä on sanonu antavansa tytölle nimeksi Lumiaura ja mä toivon että se oli sillonkin vitsi
- Porvoosta-iltaa
Kuinka yksinkertainen pitää olla, jos ei tunnista selvääkin selvenpää provoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513535Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1082321Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922256Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar741621Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351501- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921391