En löydä palvelusta mistään kohtaa jossa Deezer premium plus tilin voisi lopettaa.
Ompa tehty vaikeaksi lopetus .
Vinkkejä kiitos
Deezer premium tilin lopetus
14
7907
Vastaukset
- Ärsyyntynyt
Hei mulla sama juttu. Deezer lopetettu mutta sähköposteja en saa lopetettua kun en löydä paikkaa jossa kirjautua ja lopettaa sp tilaus? Vinkkejä myös kiitos☺
- tämävoiauttaa
Laita roskapostikansioon ne viestit niin ne menee jatkossakin sinne.
- Ärsyyntynyt
Löytyi vihdoin kun luin ensin englannin kielisen ohjeen jossa mainitaan että tilin voi lopettaa vain tietokoneella ei kännykällä. Liian hätäinen olin. Deezerin sivuilta kirjaudutaan omalle tilille sähköposti ja salasanalla jonka olin saanut avatessani tilin. Ei ärsytä enää turhat sähköpostit Deezeriltä. :)
- hölmis
no en minäkään kun vahingossa liityin..enkä osaa englantia
- kertokee
Miksi se pitää olla premium-tili?
Olen ladannut kymmeniä levyjä sieltä ilman yhtään mainosta laulujen välissä, ja kuunnellutkin musiikkia ilman mainoksia.
Spotifyssa mainoksia on parin biisin välein, mutta ei Deezerissä, joten miksi maksaa?? - EnSuositteleDeezeriä
Mulla on kans suuria ongelmia tilin lopettamisessa. Olen lopettanut tilin irtisanomislinkin kautta jo monta monta kertaa, mutta edelleen menee maksut tililtä!!! Olen kirjoittanut deezerille viestiä ongelmasta ja automaatti lähettää aina saman irtisanomislinkin, jonka olen tehnyt jo monesti. Kun klikkaan irtisanomislinkkiä, näyttöön tulee viesti "tilisi lopetettu", vaan maksuja menee edelleen. Voi apua! Olisin erittäin iloinen jos joku osaisi auttaa minua !
- Affiliate-Julkaisia
Minuakin kiinnosta pirusti, miksi maksullinen tili piti tehdä.
Kuuntelen Deezerin musikkia, mutta ilmaisella tilillä, enkä ymmärrä mitä te saatte sillä maksullisella puolella, mistä te maksatte, kertokaa joku.- Deezeristi
Olet varmaan tähän mennessä keksinyt. Maksutta premium edut saa kolmeksi viikoksi ja sen jälkeen mainostus on kovaa ja palvelu käsittää vain soittolistat.
Minäkin tartuin tuohon 3kk 0,99c per kuukausi kun en ole dna:n asiakas vaan ns suora asiakas. Pitää kattoa miten jatkossa. Pidän deezeristä enemmän kuin spotifystä.
- älä-laita-turhaketta
Niin siinä käy turhakkeitten kanssa!
- Nyt_riitti
Mistä löytyy irtisanomispainike?
- pelle_palvelu
Soita dna asiakaspalveluun ja irtisano palvelu sieltä kautta. Siellä ilmoittavat ettei deezeriä voi edes irtisanoa netin kautta. Täyttä kusetusta koko deezer!
- pelle_vastaaja
Kaikillahan tunnetusti on Deezer nimenomaan DNA:n kautta. Logiikan riemuvoitto. En itsekään onnistu löytämään Deezerin sivuilta mitään irtisanomiskaavaketta, vaikka olen sen nimenomaan suoraan heiltä ottanut. Melko surkeasti tehty. Toki varmasti täysin tarkoituksellista toimintaa, mutta silti ärsyttää.
- Anonyymi
1. Log in to your account on deezer.com.
2. Select your user profile icon at the top-right corner.
3. Select Account Settings.
4. Go to Manage my subscription.
5. Select Cancel my subscription.
6. Choose your reason for canceling and select Confirm.
Teit tilauksen iTunesin kautta. Jos halua perua tilauksen, seuraa alla olevia ohjeita.
• Siirry iPhonella tai iPadilla kohtaan Asetukset.
• Napsaut iTunes ja App Store.
• Napsauta Apple ID:täsi ja valitse sen jälkeen Näytä Apple ID ja anna salasana.
• Valitse TIlaukset-osiossa Hallitna.
• Poista automaattinen uusinta käytöstä ja vahvista valintasi.- Anonyymi
Tilasin jokin aika sitten deezer premiumin 3kk:n ilmaistarjouksena, jonka jälkeen alkaa kk-veloitus. Voisiko joku kertoa, että miten tuon tilauksen saa peruttua? Yritin puhelimella, mutta ei onnistu. Tietokoneelle en ole vielä päässyt. Deezer mainostaa, että tilauksen voi perua milloin tahansa. Ei vaan kerro, että miten se tapahtuu. Aika paskaa toimintaa kyseiseltä firmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202227Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv282088Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941647Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k521609Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel761580- 1131430
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.501368- 831129
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol240997Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21885