Tuleeko teille pieni varoitusmerkki?

capt.cöpenick

Kun lähetän viestin, pari päivää sitten mukaan tulee pieni pysäköintikieltomerkki.

Kun S-24 moderaattori asuu ns. kivenheiton päässä, luulen että tää on sen tapa varoitella että olet jatkuvassa seurannassa.

Ylläpidosta kirjoitetaan, että ota kuvakaappaus ja lähetä se tänne. En osaa sellaista kuvakaappausta tehdä.

PS. Se varoitusmerkki on ehkä 8mm kokoinen läpimitaltaan. Onko kellee muulle noita varoitusmerkkejä laitettu?

12

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo pieni "liikennemerkki" tulee myös kirjautuessa, eli lähetä ruutuun. Kooltaan ehkä vaan 5 mm.
      Näyttää pysähtyminen kielletty pienoismerkiltä. Vain S-24 henkilökunta noita voi manuaalisesti koneille lähettää.

      • Meerkki

        Testi


      • heko.heko.1

        No siinäpähän sitten lähettelevät


      • etiäppäin-vaan-kapu

        capu hei. on mullekin tullut monta kertaa. kai mää näillä vanhoilla sormillani teen jonkun virhenäpäytyksen ja kone ilmoittaa ettei se ollut oikein. tekniikkaa se vaan on eikä naapuri. unohda sinä se naapuri, ei tommonen ole mahtollista mitä ajattelet. tinnitusta se vaan..


      • etiäppäin-vaan-kapu kirjoitti:

        capu hei. on mullekin tullut monta kertaa. kai mää näillä vanhoilla sormillani teen jonkun virhenäpäytyksen ja kone ilmoittaa ettei se ollut oikein. tekniikkaa se vaan on eikä naapuri. unohda sinä se naapuri, ei tommonen ole mahtollista mitä ajattelet. tinnitusta se vaan..

        Kysyn ens viikon alusta ATK ammattilaisilta. Ei ole näppisvirhe. Tulee joka kerta kun kirjaudun, nytkin. Kun painan lähetäruutua. se merkki käy joka kerran.
        Ruunemanni ehkä tietäis kun ollut sefuna. Tosin luotsit ovat kai ehkä eri.
        Tämä naapurin moderaattoriäijä poisti minun koneen tiedostoista omat sivutkin.
        Soneran tekninen myönsi että poistettu on mutta näitä tietoja annetaan vaan poliisille. Näkivät päivämäärän ja poistajan koneen tunnuksen.


      • ruunemannievk
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Kysyn ens viikon alusta ATK ammattilaisilta. Ei ole näppisvirhe. Tulee joka kerta kun kirjaudun, nytkin. Kun painan lähetäruutua. se merkki käy joka kerran.
        Ruunemanni ehkä tietäis kun ollut sefuna. Tosin luotsit ovat kai ehkä eri.
        Tämä naapurin moderaattoriäijä poisti minun koneen tiedostoista omat sivutkin.
        Soneran tekninen myönsi että poistettu on mutta näitä tietoja annetaan vaan poliisille. Näkivät päivämäärän ja poistajan koneen tunnuksen.

        Kapu hyvä! En tiedä, eikä taida varmasti tietää kukaan. Helpoin arvaus on jokin vika, joka tosin saattaa tuntua loukkaavalta. Seuraan asioita!


      • Kävi kokeilemassa ja merkki tuli esiin minullakin ja tullee jokaiselle.

        Pidän aika varmana, että tuo johtuu latautumisen hitaudesta. Kun tieto hyväksytystä salasanasta ehtii perille, sammuu merkki.
        Itselläni on valokuituinen laajakaista yhteys ja silti "pysähdysmerkki" palaa hetken.


      • etiäppäin-vain-kapu
        ruunemanni kirjoitti:

        Kävi kokeilemassa ja merkki tuli esiin minullakin ja tullee jokaiselle.

        Pidän aika varmana, että tuo johtuu latautumisen hitaudesta. Kun tieto hyväksytystä salasanasta ehtii perille, sammuu merkki.
        Itselläni on valokuituinen laajakaista yhteys ja silti "pysähdysmerkki" palaa hetken.

        Jälkeenpäin huomasin että viestistäni jäi pois tuo suomipalstan tekniikan osuus. Sehän tässä on temppuillut jokaiselle. Ruunemannin päättely on varmasti oikea. Kitos hänelle asiallisesta vastauksesta. Minä en muistanut missä yhteydessä minulle tuo pysäköimiskieltomerkki on tullut.
        kati


    • cöpenick_

      Nyt uskon että tuo on yleinen eikä vaan tällä koneella. Sehän vaan vilahtaa ja sit katoaa

    • Joo tulee se ja sitten tulee ilmoituksia, että joku tuntematon hidastaa tietokonettasi.
      Muutenkin vähän taas takunnut tämä tekstin kulku.

      • Millainen kone sinulla kissamummu on? Aikaisempi koneeni oli 2 megatavun, jonkun hylkäämä.
        Netistä tilasin hyväsuoritteisen W8:n Tämäkin takkuilee jos konetta tietoisesti jarrutellaan ja häiritään tarkoituksellisesti.

        Oli muuten tarpeen kysyä tuosta pienestä "liikennemerkistä" Siinähän vilahtelee. Kiitos asiallisesti vastanneille.


      • capt.cöpenick kirjoitti:

        Millainen kone sinulla kissamummu on? Aikaisempi koneeni oli 2 megatavun, jonkun hylkäämä.
        Netistä tilasin hyväsuoritteisen W8:n Tämäkin takkuilee jos konetta tietoisesti jarrutellaan ja häiritään tarkoituksellisesti.

        Oli muuten tarpeen kysyä tuosta pienestä "liikennemerkistä" Siinähän vilahtelee. Kiitos asiallisesti vastanneille.

        Olen kovin huono konetiedoissa. Skannata osaan.
        Tämä koneeni on Acer, windovs 8, 2,5 vuotta vanha.
        Taas tulee jos jonkinlaista ´´lappua´´ silmille koko ajan.
        Vien koneen kohta pojanpojalle hän laittaa sen kuntoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe