täälläkin näytetään pistävän pätkiä halvalla oikeiden miesten toimesta mutta kysynpä kuitenkin olen 33v 157cm "mies"itseni mittaisilla tai lyhyemmillä on poikkeuksetta aina joku 180cm mies koska naiset haluaa pitkän miehen mikä on ymmärrettävää mutta voiko tällänen hukkapala saada ikinä naista jos löytyy joku yhtä pätkä antakaa neuvoja!!
onko toivoa?
8
1838
Vastaukset
- hheheh47773
Sulle soppii puujalat, pakko saada nuppi 30cm ylemmäs! Toko kasvatuslaitos vois olla myös ok!?
- ISoJorma_76
Hei risto33! Oletko miettinyt sitä, ettei sun kumppanin oo mikään pakko olla nainen? Esim. lyhyille, koulupojan näköisille bottomhomoille on aina kysyntää.
- heteroJorma
sinähän sen tiedät, bottom.
- ISoJorma_76
heteroJorma kirjoitti:
sinähän sen tiedät, bottom.
No montako top-kääpiöö oot tavannu? Kyllä se on niin, että isot kundit luukuttaa pojuja!
- heteroJorma
ISoJorma_76 kirjoitti:
No montako top-kääpiöö oot tavannu? Kyllä se on niin, että isot kundit luukuttaa pojuja!
En liiku gay-piireissä, toisin kuin sinä
- Jostaineksyintänne
Tottakai voi! Itse olen 170cm nainen ja ihastunut sinua hiukan lyhkäisempään mieheen :)
- Kevätjakesä
Olen keski-ikänen gaymies, onko yhtään lyhytkasvuista kaveria([email protected])
- hetskuman
Haluutko kurpitsan perseesees?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 64934
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 88587
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473