täälläkin näytetään pistävän pätkiä halvalla oikeiden miesten toimesta mutta kysynpä kuitenkin olen 33v 157cm "mies"itseni mittaisilla tai lyhyemmillä on poikkeuksetta aina joku 180cm mies koska naiset haluaa pitkän miehen mikä on ymmärrettävää mutta voiko tällänen hukkapala saada ikinä naista jos löytyy joku yhtä pätkä antakaa neuvoja!!
onko toivoa?
8
1766
Vastaukset
- hheheh47773
Sulle soppii puujalat, pakko saada nuppi 30cm ylemmäs! Toko kasvatuslaitos vois olla myös ok!?
- ISoJorma_76
Hei risto33! Oletko miettinyt sitä, ettei sun kumppanin oo mikään pakko olla nainen? Esim. lyhyille, koulupojan näköisille bottomhomoille on aina kysyntää.
- heteroJorma
sinähän sen tiedät, bottom.
- ISoJorma_76
heteroJorma kirjoitti:
sinähän sen tiedät, bottom.
No montako top-kääpiöö oot tavannu? Kyllä se on niin, että isot kundit luukuttaa pojuja!
- heteroJorma
ISoJorma_76 kirjoitti:
No montako top-kääpiöö oot tavannu? Kyllä se on niin, että isot kundit luukuttaa pojuja!
En liiku gay-piireissä, toisin kuin sinä
- Jostaineksyintänne
Tottakai voi! Itse olen 170cm nainen ja ihastunut sinua hiukan lyhkäisempään mieheen :)
- Kevätjakesä
Olen keski-ikänen gaymies, onko yhtään lyhytkasvuista kaveria([email protected])
- hetskuman
Haluutko kurpitsan perseesees?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1753331Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1022569Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572410Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276932342Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen82289Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue321618Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling361551- 831357
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81350- 731200