Ostin taannoin Toolmate-halpaporavasaran teräsarjoineen (SDS ). Toimii mainiosti ja pieniä ja isompiakin reikiä kiveen syntyy hienosti. Olen taltannut rapakiveä, ja se lohkeaa kyllä hyvin, mutta taltat tuppaavat katkeamaan tyvestä. Teenko jotain väärin, vai onko tämä halpatalttojen yleinen ominaisuus?
Miksi poravasaran talttaterä katkeaa?
5
115
Vastaukset
- 10000
Karkaisussa tullut vahinko, siinä railo. Takuu kyllä korvaa tuon.
- Duunari2
Juuri joku täällä väitti, että halpatyökaluissa ja kalliissa ei ole mitään eroa.
Itse en ole saanut yhtään SDS terää vielä katkeamaan, mutta en ostakkaan halpoja.- 10000
Mä oon ostanut niitä halpoja kaksi eikä mulla ole yhtään katkennut. molemmat pelittää yhä.
- halvatkintakuulla
Halvoissa seteissä/ yksittäiset terät on usein turhan koviksi karkaistuja. Konettahan ei saa painaa, vaan kone itse tekee työn ja erityisen varovainen saa olla kun taltta on uponnut, ettei käännä työskentelykulmaa piiruakaan.
Suoraan poratessa ja piikatessa ei terien kuulu mennä poikki, kovienkaan. Halvatkin vaihdetaan takuuajan puitteissa uusiin, jos katkeavat ilman syytä.- ferro1945
Kiitokset tästä kommentista! En ole konetta juurikaan painanut, mutta on varmaan tullut väännettyä talttaa. Siinä se syy sitten todennäköisesti on. Pitää olla jatkossa tarkkana tässä asiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764