Vieläkö tällä palstalla lukijoita pyörii? Mistään sitä ei oikein selviä. Ei ole enää laskureita, jotka joskus kertoivat ainakin jotain kiinnostuksesta.
Lämmintä kesää odotellen...
Hauskaa ja kiihkeää juhannusta, toivottaa Henkka
11
498
Vastaukset
- wiput
on aika kuiva . täältä ei löyd oikeen mitä haluaisi lukea! ei voi selata kertomuksia. ainoastaan kappale kerrallaan eteenpäin. ei hyvä !!
- Odottavanaikaonpitkä
Henkka kirjotappas jotaim piitkästä aikaa! Oon joka päivä täällä katsomassa rttä joko olisi tullut uutta tarinaa.
Katsopa vaan... Joku siellä kaipaa luettavaa. Jospa jotain kehittelisi loppukesän ratoksi.
- blow69
joo kyllä täällä tulee joskus käytyä ja luettua lähinnä nämä sinun lähettämät tarinat jotka ovat todella hyviä :)
- wici
Moi Henkka. Sinähän voisit yrittää vaikuttaa sivuston ylläpitäjään (joka on ilmeisesti pilannut tämän suomi sivuston) ja pyytää sitä palauttamaan vanhan hyvän järjestelmän!!
wici kirjoitti:
Moi Henkka. Sinähän voisit yrittää vaikuttaa sivuston ylläpitäjään (joka on ilmeisesti pilannut tämän suomi sivuston) ja pyytää sitä palauttamaan vanhan hyvän järjestelmän!!
Eipä taida siinä asiassa meikäläisen sanat tai toiveet painaa. Mutta kiitokset luottamuksesta sinulle wici, kuin kiitokset kommentista myös kauniita kirjoittaneelle blow69:lle.
Huonompaan meni uudistus tosiaan ja se näkyy melkoisen kuolleena palstana...
- bibtm49
suntarinoitaa ootellessa
- bibtm49
siis sun tarinoita odotellessa :)
bibtm49 kirjoitti:
siis sun tarinoita odotellessa :)
Olisiko jotain toiveita, mitä koskien, minne ne tarinat sijoittuisi? Piiskauksista en oikein osaa kertoa, joten sellaista on turha pyytää.
Jos jotain vinkkejä saisin, niin voisin katsoa, riittääkö mielikuvitus sellaisen tarinan rakenteluun. Ehdotuksia?
Minä kirjoittelen tyypeistä jotka ovat olemassa ja omista kokemuksistani värittäen. Muistaisin lukeneeni sen, että yksi sadasta lukijasta kommentoi ja tällaisella arkaluontoiselle saitilla määärä on suurempikin. Nyt vaan on ollut niin vaikeaa aikaa, että on pitänyt vaipua unelmiini. Kymmenen vuotta sitten kirjoittelin paljonkin koodi.netiin.
- vicci
Onko tämä sivusto kokonaan (kuollut) ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079163
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345721Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665503- 553601
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573172- 562982