Suurin ja Kaunein!

Kaunein

Olen Suurin ja Kaunein! Olen tämän vuosituhannen valovoimaisin Rekkakuski! Olen Rekkakuskien Kuningas!

7

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuninkaskunta

      Taitaa olla daf se sininen,takapuskuris kii,huutelee muille.Olet paska mainos itävallan tunnetulle huolintaliikkeelle.vaida alaa.

      • komeetonvehkeet

        Vai uuden karhealla volvolla, jossa on ainakin viissataa pollee?


    • kemikaalikalle

      Sinun olisi joskus noin 20v ikäisenä aloittaa koulutus rekkakuskiksi, katkeroituuneena voi täällä kulua työttömyyskorvauksien kanssa monta vuotta?

      Sinulla on tietoa ja kokemuksia monen oikean ammattilaisenkin kertomuksista kun vain muutat ne työmailmaan, se on rankkaa ,hiki lentää äitiä on melkein ikävä mutta JOS on alalle kaipuuta ,kyllä täällä huumori lentää tälläkin alalla.
      Täälläkään ei voi vaan kasvaa aikuiseksi, kun herää huoltsikan pihalla on aina huumori myös paikallaan ja on pakko keskustella ammattiin liittyvistä asioista(monesti haluaakin)

      Luen sillointälläin näitä palstoja ja törmään sinuun! onneksi en tunne sinua mutta oikealla elämänmuutoksella otat niskastas kiinni tai sitten vastaat viestiin................
      Parisenkymmentä vuotta alalla nähtyä koettua, kunpa aika entinen palais....?

    • niihätarjakkii
    • ÄläRuokiTrollia

      Älkää ruokkiko näitä trolleja!!

      • vinttikoski

        Juuri näin! Parempi ruokkia Lervoa makkarapannulla ja lihiksillä että se rahtimötikkä jaksaa ajaa ajua


    • nymfisNus

      Minä olen suurin ja kaunein. Olen roteva kaunis nainen ja dödöt on omasta takaa.ajan liete jätettä.jos olet mies voitaisiin tavata levähdys paikalla naidaan niin että liete pöntööt läikkyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      217
      35753
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      274
      22731
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11374
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      85
      9113
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6721
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5291
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4165
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2162
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      50
      2104
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1657
    Aihe