pesetkö pepun WC-käynnillä?

hyvä_hygienia

Mä pesen. Tuntuu hyvältä ja on raikas olo kun peppu on puhdas. Ei tarvitse kärsiä kutiamisesta joka aikaisemmin vaivasi vaikka kuinka tarkasti yritin paperilla pyyhkiä. Toisekseen alkkarit pysyvät puhtaina ja voi nukkua alasti. Suosittelen pepun pesemistä!

19

3597

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ojiovosbgjso

      Katsos, eka nuori joka tajuaa että perseenkin voi pestä.

    • justnii

      Jees, mä kans joka kerta ja samoist syist. :D

    • drthgthrtshbndh

      Nostetaanpas ketju ylös jotta nuoriso oppisi pitämään huolen hygieniastaan. Etenkin pojille pyllyhygienia on tärkeä! Paskasesta pyllystä ei toiset pojat tykkää!

      • kylnetytötkintykkää

        Kaikki kolme tyttöystävääni, nykyinen mukaanlukien, ovat suorastaan ihastelleet sitä kuinka siisti olen hygienia-asioiden suhteen. Kukaan ei ole pettyneenä vaatinut paskaraitaa alkkareihin tai lakanoihin, väittäen että sen olemassa olo olisi edellytys sille että he tyttöinä kokisivat minun olevan "miehekäs mies". Miehekkyyttä kuulemma on se että toisten pinttyneistä mielikuvista riippumatta uskaltaa toteuttaa itseään ja valita fiksusti. Hyvin on kelvannut se että minulla on puhdas ja hajuton peppu. Tottakai pesen myös kikkelin aina WC-käynnillä sekä ennen seksiä. Peppuseksiä en harrasta. En harrasta kainalo- tai varvasseksiäkään mutta silti pesen suihkussa kainalot ja varpaanvälit. Samoin kädet aina WC:ssä.


      • poikienpoika

        Noo sen verran oikaisen, että pyllyä ei koskaan saa täysin hajuttomaksi kuin hetkeksi, vaikka sitä kuinka koittaisi vaikka kloridilla pestä. Mutta sen olen havainnut, että jos itse anus jää vähänkin kosteaksi pesun jäljiltä, haju tulee nopeammin. Ihan kokemuksesta tiedän, poikien poika kun olen.
        Mutta kun hankaa/rappaa... kuinka sen nyt sanoo, pyllyvakoa ja itse anusta niin sen saa hyvinkin puhtaaksi. Eli kyllä se itsensä toteuttaminen ja tutkiminen on sitä miehekkyyttä. Paskarantujen jättäminen lakanaan ei ole.
        Joten muistakaaa kosketella anustanne.. ties vaikka tykkäisitte ; )


      • poikienpoika

        Pitääköhän vielä sen verran tarkentaa että lähilähi alueelta hajuttomaksi.. ; )

        Voisin kertoa parikin mielenkiintoista juttua mutta jätämpä sikseen. ; )


      • Huuhtelu.tärkeää

        Mitä kukin ymmärtää pepun pesulla????. Minä ymmärrän pesun siten, että pesussa käytetään aina lämmintä vettä ja saippua. Silloin minä pesen perseeni vain saunassa ja päivittäin suihkussa.
        Kun käyn päivittäin paskalla, niin huuhtelen paskat pois käsisuihkulla. Vesi niin kuumaksi kuin sielu sietää ja veden voimakkuus lähes täysille. Paperia käytän vain perseen kuivaamiseen.
        Turkissa arabimaissa käydessäni olen huomannut, että vessanpöntön takareunassa on noin 5 mm. kokoinen putken pää josta tulee vettä heikolla paineella. Islamistit ovat ns. siistiä väkeä ja pesevät sillä pienellä kylmällä vedellä ja kädellä perseensä paskantamisen jälkeen. Ja sillä ns. "likaisella" kädellä ei sitten tervehditä ketään, mutta siivotonta väkeä kun ovat, niin tekevät silti molemmilla käsillä ruokaa.
        Näissä maissa ei koskaan pidä syödä kylmiä ruokia, koska pöpöt tulevat silloin sinuun sisääsi. Yksi pahimpia ruokia on kuskus josta monet ovat turistit saanet salmonella tartunnan.


      • poikienpoika

        "Minä ymmärrän pesun siten, että pesussa käytetään aina lämmintä vettä ja saippua. Silloin minä pesen perseeni vain saunassa ja päivittäin suihkussa."

        Olet siis ymmärtänyt perseen pesemisen ihan oikein! Hyvä.
        Sitten lisäksi että jos myöhemmin elämässänne kiinnostutte pyllyleikeistä, niin suolihuuhtelu kannattaa kanssa opetella. Ei ole iso vaiva ja tekee pyllyleikeistä nautinnollista!


    • Itse yleensä pyyhin mutta jos muutaman pyyhkäisyn jälkeen näyttää ettei kaikki ole vielä putsautuneet niin otan alapesusuihkun ja suihkuttelen sillä pepun puhtaaksi.

      • kylläkelpaa

        poikakaveris tykkää nyt nuuhkii ja nuoleskella peppuasi..
        onnekas on


      • poikienpoika

        Se bidee ei sitte pese paikkoja täysin puhtaaksi. Käytännön havaintoja tehty riittävästi ja niiden perusteella pystyn sanomaan että näin on huolimatta siitä että kaikki on miten on.
        Eli taas vanha keino parempi kuin pussillinen uusia: saippuoitu käsi kun liikahtelee pitkin persvakoa ja sormi kaivelee anusta, niin silloin paikat puhdistuu. Saippuaa kannattaa olla enemmän kuin herneen kokonen tippa.


      • kylläkelpaa kirjoitti:

        poikakaveris tykkää nyt nuuhkii ja nuoleskella peppuasi..
        onnekas on

        No niinhän se kyllä tykkää :) Siks pesenkin.


    • Tyttöntyllerö

      Joo, pesen aina paskalla käydessä takapuoleni. Joskus paskon jopa kolme kertaa päivässä. Mielenkiintoista, eikö?

      • yjuhshdsbhjtdyftyhuj

        Olipas vittuuntuneen oloinen kommentti. Mahtaa se vituttaa kun ei saa pippeliä koska elää uskonto nimisen aivovammailun parissa.


      • tarvinlasit

        Mikäköhän tuo oli? Kommentoijan nimikin oli tytöntyllerö joten veikkaan ettei pippeli omaan varastoon ole tervetullut. Muutenkin, eihän hän vittuillut? Vai olenno täysin sokea.


    • Anonyymi

      Hyi helvetti.. jos ei osaa pestä persettään niin ei varmaan osaa pestä edes käsiä vessa käynnin jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1563
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      57
      1068
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      832
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      121
      743
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      728
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      701
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe