tyttö, oletko ilman rintaliivejä?

ilmanliivejäonkivaolla

Elikkäs kun olen käynyt vaihdossa Ranskassa niin yllätyin kuinka monet tytöt ja nuoret naiset ovat siellä ilman rintaliivejä. Nännit tietysti erottuvat ja rinnat hieman heilahtelevat kävellessä mutta ei siitä kukaan ala huomautella tai tuijoitella. Niin vain on ettei liivejä sielläpäin nuorempana paljoa käytetä. Itsekin rohkaistuin ja huomasin että ihan kiva on olla ilman liivejä (aika helppoa koska 70C on aika pienet). Niin sitten kun palasin Suomeen, tuntui kummalta että täällä suunnilleen 9-vuotiaana saat ne ensimmäiset harjoitteluliivit vai miksi niitä nyt kutsutaankaan. Kysymys kuuluu: oletko ikinä ilman rintaliivejä? Toivottavasti kaikki nyt ainakin tajuaa edes nukkua ilman liivejä...

34

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäluomu

      Mulla on aina rintaliivit, kun en ole kotona. En tykkää julkisesti olla ilman. Tosin käytän enimmäkseen kaarituettomia liivejä tai urheilutoppeja.

    • hpoika

      Minäpäse olin MaspaloMasin nakurannalla. Sielläpä ne tissit vasta kivasti liikahteli. Yhdellä 22v Portukalilais tytöllä oli kuin keilat, ah miten jännästi liikahtelivat kävellessä, ikäänkuin tasapainoa etsien. Ydel toisel oli niin komeet pillunkarvat etten oo eläissäni nähny. Siitä vain oli paha kun tuppas alkaa ottaan eteen.

    • heivaanheitytto

      Olen 14 vuotias ja itse en pidä yöllä rintsikoita. En tykkää päivällä olla ilman rintsikoita, ku se on vaan niin ärsyttävää :D mun kuppikoko 75B. Mutta siis niin. Yöllä en siis koskaan pidä mutta muuten pidän aina. :)

    • Juuettänäin

      No siis itte pidän koska koko on sitä D/E luokkaa nii vähä epämukavaks menee varsinki yhtää liikkuessa :D

    • jokutyttö

      OLEN ILMAN ÄITINI EI ANNA KÄYTTÄÄ OLEN 13V. JA RINNAT SUHTKOHT SUURET...MITEN SAISIN ÄITINI YMMÄRTÄMÄÄN ETTÄ TARVITSEN...APUJA KIITOS

      • Anonyymi

        Mistä oot kotosi?


      • jokutyttö
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä oot kotosi?

        Mitä se sulle kuuluu ja miten nii


      • jokutyttö

        Ja ei edes urheilutoppeja ole minulla kun ei äiti sellaisiakaan salli


      • jokutyttö
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä oot kotosi?

        No ihs oon keski-suomesta


    • tiutiutiutiu

      Oon 14 ja mulla on pienet aa/a rinnat mutta käytän silti aina rintsikoita, paitsi yöllä. Ois tosi epämiellyttävää olla ilman varsinki tiukempien paitojen kaa.

    • TyttöJokaPuhuuOutoja

      Mä käytän vaan Liikuntarintaliivei, koska en tykkää niistä muista ja koska oon tavallaan poika .(Totta)

    • Villit-vapaat-tisut

      Mä käytän muuten aina rintsikoita, paitsi välillä otan ne pois ja hyväilen rintojani ja annan niiden olla villit ja vapaat, se tuntuu ihanalta. Siis vaan silloin kun oon yksin kotona tai sitten silloin kun oon vessassa.

      • kannattaa-kokeilla

        kokeiles joskus mennä kaupungille villinä ja vapaana, voin luvata että se tuntuu samanaikaisesti sekä häveliäältä että kiihottavalta (paikat saattaa jopa kostua)


    • sanzzzz

      Oon 15-vuotias ja mun kuppikoko on 75D-E joten mun on pakko käyttää rintsikoita ku on nii isot rinnat. Käytän yöllä yleensä sillo ku on rinnat kipeet ennen kuukautisia ni se helpottaa :D

    • Rintsikkatyttö

      Käytän rintsikoita vuorokauden ympäri. Muuten en sitten pukeudukkaan.

      • oikea_rintsikkatyttö

        Oikea rintsikkatyttö ei todellakaan pidä rintsikoita ympäri vuorokauden, vaan ottaa ne usein pois jo kotiin tultuaan.
        Oikea rintsikkatyttö ei koskaan nuku rintsikat päällä.


    • oubu

      olen joskus ilman ja se on kivaa, yleensäkin käytän vain urheilutoppeja yms minusta on kauniin näköistä jos nännit vähän näkyy paidan alta ja muutenkin paita laskeutuu kauniisti

    • lomapuuhia

      ois kyl kiva jos tytöt ois ilman rintaliivejä, niin rinnat hytkyis ja nännit näkyis (näyttää hyvältä)

    • Antaa_poikien_kattoa

      Kesä on täällä, kun kesäloma alkaa niin kokeilkaas hetken aikaa vapaana olemista ;D

    • omanfiiliksenmukaan

      paitsi jos ei haluu että kaikki kuolaa tärähteleviä rintojasi niin sit kantsii pitää liivejä

    • HirvosenPentti

      Yöt tietenkin aina ilman liivejä tai muutakaan vaatteita. Joskus esimerkiksi viikonloppuisin kokonaisia päiviäkin. Yleensä liivittömänä ei kuitenkaan kauas tee mieli lähteä, niin enintään koiran olen kusella käyttänyt. Toisaalta kesällä tässä vielä on tarkoitus kokeilla kaupungilla käydä ilman rintsikoita... Tämä siksi, että kun en niin ole tehnyt, niin luultavasti tuntuu vähän häveliäältä ja kiihottavaltakin. Tarkoituksena olisi myös joku kerta kaupungilla käydä mekossa kommandona...

    • savusiiri

      Joskus oon koulussakin ollut ilman liivejä, pienet 65C rinnat kun on niin voi hyvin olla ilmankin liivejä eikä kukaan ees huomaa mitään. Yleensä kotona en pidä liivejä.

    • 03tiheo

      Pitäisköhän joskus kokeilla olla ilman liivejä ;))) Mutta eikö se satu nänneihin?

    • 0yr3hi
    • 0g8yehi

      Suosittuja dokumentteja tekevä Stacey Dooley on lähes aina ilman rintaliivejä. Ja silti on menestynyt erittäin hyvin. Suomessakin hänen dokumenttejaan nähdään televisiossa, esimerkiksi tänään 8.3.2017 klo 22:00 TV2-kanavalla.

      https://www.youtube.com/watch?v=CgEmN_fBsuk

    • Joskus kesällä tulee liikuttua ilman rintsikoita ja kotona tietysti melkein aina. Mulla on suht pienet eikä tulisi mieleenkään pitää liivejä nukkuessa.

    • jhgjkghkghk

      Mistä liivittömyyden huomaa?

      • 0gvo

    • Tietäjänä

      Kannattaa pitää liivejä tai vanhempana on rinnat valahtaneet.

    • pienirintainen.17v

      Kotona melkein aina, kesällä joskus ulkonakin ilman liivejä.

    • riohw

      Uuuh, näyttää niin hyvältä kun rinnat heiluu paidan alla vapaina :)) Pitääkö muuttaa Ranskaan?

    • muttakuinkapienet

      Ite laitan rintsikat vaan jos jonnekin olen menossa tai jotain urheiluntapaista pitää tehdä, eivät nuo suuret ole mutta sattuu yllättävän paljon kävelykin lman rintsikoita :(

    • 0rgyeho

      Voithan totutella olemaan ilman rintsikoita. Aluksi pitää ottaa varovasti, mutta se on kyllä vaivan arvoista. Vapauden tunne on hieno ja kiihottavakin. Sen tietää vain itse kokeilemalla.

      Vähän sama juttu pojilla jotka kirjottelee terskan paljaana pitämisestä. Aluksi sekin on hankalaa.

    • 0etgphik

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe