Festivaali

NoJealously

Kovan tason esiintyjäkaarti elokuussa Laukaan satamassa. Onnea kovalle yrittäjälle ,joka on laittanut haisemaan oikein kunnolla. Hieno homma!

13

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nolooooo

Hahaa joo siellähän se kaija papukaija kiekuu taas menkäähän laukaan urpot eturiviin heilumaan

• ddfhj

Jep jep jotkut joutuu tyytymään kälyseen laukaan älämölö festareihin mekäläinen suuntaa ruisrockiin repikääsiitä

• satamaanjes

Ruisrokkiin pitää mennä tietenkin!
        Ja elokuussa Satama Festsreille Laukaaseen, jes jes!

• dddfghh

Taitaa sossupummit olla onnesta soikeana kun kerran kesässä pääsee joraamaan

• Kotikätilö

Äitis oli sossupummina yhen kerran kesässä onnessaan kun sua synnytti!

• ddfgghj

Turvenuijat vetää zetorilla parkkiin laukaan satamaan

• kitarafirtuoosi

Helsinkiin arenaan katsomaan Joe Bonamassaa.

• buuaahaaa

Ai panomassaa??sitähän riittää k-marketin kulmalla ei tartte Hesaan asti lähtee

• huvitkullakin

Suviseurat on ollut kymmeniä vuosia Suomen suurin festivaali.

• ddfgghh

Ja juoppojen seura on kesät talvet laukaan keskustassa

• kmarketonelämäni

Eihän Laukaasssa mitään juoppoja ole... Sehän on K-Marketin kulmilla ja edessä vaan paikallinen päivystyspartio joka huolehtii että kaikilla on kaikki kunnossa.

Niin ovat tunnollisesti siellä joka päivä huolehtimassa ettei vaan mitään pääse sattumaan. Kyllä K-Marketin kauppiaalle/kauppiaille pitäisi antaa jonkinlainen pokaali siitä että näin hyvin aina huolehtii että tämä porukka ei häviä mihinkään. Mitä siitäkin tulisi jos joku menisi kauppaan niin ettei kukaan valvo? Voisi joku luulla että voi käydä itsekseen ostelemassa mitä huvittaa. Ties millainen kaaos siitä syntyisi jos K-Marketissa käytäisiin ilman valvontaa.

Ja entäs tiedonvaihto sitten? Kuka pitää huolta että sana kiertää jos eivät nämä miehet sitä tee? Sitähän oltaisiin pian ihan ilman juoruja koko kylä ja sehän vasta kauheaa olisi. Eihän normaalilla ihmisellä ole elämää ilman juoruilua. Ja akkojen hommia sellaiset muka, kyllä nämä miehet todistavat toisin..

• ddfggh

Luojalle kiitos että tajusin muuttaa pois siltä kylältä kukkahattutätejä täynnä ja ukoille pakkelit naamaan hame päälle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe