Moi!
Kiinnostaako olla mallina taidevalokuville? Lisä infoa: juliusgranstrom.com/modeling.html
Nyt olisi rekvisiittana tarjolla kulta vartalomaalia, kultaista, pinkkiä ja sinistä glitteriä, babyoilia, valkoisia Calvin Klein stringejä ja toppeja, ja muita valkoisia alushousuja, koko valkoiset sukelluslasit, trooppisia kukkia ( orkideoita ), Fiji-vesi pulloja, Coca-Cola, Fanta, Redbull, Pepsi tölkkejä, hedelmiä, Californian lippu ja eri värisiä pilottilaseja, punainen ja musta baretti, DDR upseerin koppalakki, taide-printti t-paitoja ja tarroja, siniset ja aavikko maastohousut, musta kommandopipo, viidakkoveitsi, ”rambo” veitsi, naamiovärejä, köysiä ( shibari / kinbaku / bondage / sidonta ), naruja, maastokuvioutua kangasteippiä, Putin-naamari ja alkoholipulloja esim. Jack Daniels ja Jägermeister ekstrana. Jatkossa tulee lisää rekvisiittaa esim. aito iso intiaanipäähine ja aitoja pelipaitoja.
Vaatetus on täysin vaatetetusta, alusvaatteisiin ja alastomaan mallin toivomuksen mukaan.
Kuvaan Helsingissä (Puistolassa) kotistudiossa. Jatkossa kuvaan myös ulkona.
Julkaisen onnistuneet kuvat mm. tumblrissä, twitterissä ja omilla kotisivuilla. Jos kuvista tulee todella onnistuneita niistä voi teettää t-paitoja taide printeillä.
Tyylinä on esteettinen sensuelli poptaide. Jos sinulla on omaa rekvisiittaa niin saa ottaa mukaan. Ja samoin ideoita otetaan vastaan.
Kiinnostaako olla mallina taidevalokuville?
0
365
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1151609Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja147747Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö226595- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567