Onko kukaan vaihtanut uppopumpun kellukytkintä ja mistä niitä uusia löytyisi? Tästä on johto poikki ja mietin justiin että kannattaako vaihtaa vai laittaa suoraan kierrätykseen.
Minkähänlainen rakenne itse pumpussa on toi johtoliitos koska tarvii olla vedenpitävä.
Uppopumpun "kellukytkimen" vaihto?
2
2552
Vastaukset
- liimasukkaa
Riippuu vähän minkälainen ja hintainen pumppusi oikein on. Uusia pumppuja saa halvimmillaan muutamalla kympillä. Hyvät maksavat satasia. Kohoa on itse vaikea uusia ja se saattaa olla halvimmissa pumpuissa jopa mahdotonta.
Itse korjasin kohon johdon juottamalla johdot yhteen ja liimakutistesukalla. Pujota muutama liimasukka johtoon sekä johtimiin ja juota johtimet yhteen. Sitten lämmitä liimasukat johtimiin ja sen jälkeen koko johdon päälle ensin lyhyt liimasukka ja sen päälle vähän pidempi sellainen. Korjaus on kestänyt vikavirtasuojan päässä jo kuusi vuotta eli ei ole päässyt vettä sisään vaikka pumppu on koko ajan vedessä.- kellukytkin
Ok.
Toi johto on poikki ihan siitä kohon juuresta, siihen ei kyllä saa juotettua luotettavaa liitosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845307Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.313533Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j422885Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin282107Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591861Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861656- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71185