Olen 34-vuotias nainen, ja lähdössä Ahvenanmaalle heinäkuussa, näillä näkymin 5.7. Helsingistä ruotsin laivalla Maarianhaminaan. Paluupäivä vielä avoin. Löytyisikö seuraa?
Ahvenanmaa pyöräillen
pyöräilemään
5
80
Vastaukset
- Espoomies36
On joka kesäloma pitänyt lähteä mutta matkaseura on puuttunut ja heinäkuu on töistä lomaa. Montako päivää ajattelit pyöräillä. Itse voin olla 3-5 päivää ja olisi muka saada hotellihuone kuluja jaettua :)
- pikkutiepo
Hotellikuluja ois kiva jakaa!
tä?
ei Ahvenanmaalla oikein ole hotelleita kuin
Maarianhaminassa.....
teltassa siellä nukutaan jos ajetaan Ahvenanmaa ympäri!!!! - lskdlskkdls
Ei tarvi edes telttaa. Makuupussi riittää.
- Ritulinos
Ahvenanmaalla on upeita hotelleja. Joka puolella saarta-jopa keskellä!
Parasta on nähdä Sällskär, jonne pääsee Kökarista. - kanaalin_arvoitus
Missäs oot nyt menossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826