Äänestys pystyyn, mikä otsikon nimistä on nätein? Valitsemme nimeä Hugon ja Hildurin siskolle :)
Vastaukset 15
- romskuhults
Suoraan sanottuna Helga. Hulda on ruma nimi. Tulee mieleen Romaninainen, lihava, kortit kädessä.
- Niminiminimi
Hedvig.
- Linuks_epätoivo
Linuks tuhoo - Windows pelastaa…..†
Linuks tietää AINA ONGELMIA. On ihan sama, mitä ne ongelmat ovat, ne tulee kuitenkin siitä, että on asennettu tubutin tietokoneelle....† - minunääni
Hedvig tai Huldrika
- vaihtoehtona
Hedda?
- kummitätiltä
Ei Helgaa jos haluatte säästää nimen Helge mahdolliselle veljelle myöhempään vaiheeseen. Siksi annan ääneni Hedvigille tai Heddalle.
- helgaaa
Hulda on ruma nimi. Hedvig eiiiii.
Helga paras. - hiuhhggvhgh
Hedvig
- Hyikamala
Kaikki hellllvetin rumia nimiä mutta jos joku noista se on oltava niin hedvig, tosi outo nimi kuulostaa miehen nimeltä mutta ei ikimaailmassa hulda eikä myös helga
- guouvlyvljöhyglu
Hedvig. Kaksi muuta järkyn rumia
- Seppo-Taalasmaa
Hutsu
- mistätyttötykkäisi
Hedvig, Helga vai Hulda?
Suomenkielisenä minulle Hedvig ei kerro, onko se tytön tai pojan nimi.
Hulda on mielestäni ruma nimi.
Helga paras näistä.
Entä Hildi tai Hilde? - HuldaHuldaHulda
Hulda on ylivoimaisesti kaunein noista.
Esim. Helka, Heini, Heli, Hely, Henni, Hanna, Heidi ja Henriikka ovat myös H-alkuisia naisen nimiä. - Heluna-Kuula
Hulluhellu on minun suosikkini.
- huldaaaaa
HULDA! kaunis!
Helgasta tulee mieleen sarjukuvat
Hedvig onminusta vaikea lausua. ei herätä muita tunteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t70915Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49654
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59558Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46507
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞25497Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35489