Vampiret, werewolfit ja muut puhukaa:D

BloodtypeA

Siis puhukaa ja kerokaa vähän siitä teidän elämästä. Toivon kovasti höpinää tänne päin. Trollit voi mennä perustelemaan omia palstojaan tai keksii muuta tekemistä, sillä tämä on vain meille 'taikauskoisille tai hyvin kantansa perusteleville tapauksille', muistaakin tämä kullannuput;)
Peruteet ovat aika perustyyliä: haluan vain tietää onko siellä teitä. Olkaakin sitten uskottavia, heh---joke,joke. Ei sitten sitä twillight höpsötystä vaan ihan raakaa totuutta, jos sitä on tarjoilla. Olen valmis totuudelle, jos sellaista ompi tarjoilla->>> kertokaa kokemuksia ja muuta, mutta totuuksia.

40

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BloodtypeA

      Lisään vielä tuohon, että ketään ei lytätä keskusteluissa vaan annetaan perustella.

    • Nergal

      Ja kun katsot pimeyteen, katselee myös pimeys sinuun...

    • joku_susihukka_jostain

      Tää turkki on ärsyttävän kuuma kesäsin. Onneks on ollut viileää tänä kesänä.

    • BloodtypeA

      Khiiiiitos, khiitos- tulee sitä pimeyteen kateltua;D Toivottavasti nähkäilläään:D Mites kesä on mennyt?

    • BloodtypeA

      Mitä te pääosin syötte? Vampyyrin taidan tietää? Miten ruokailu käytännössä hoituu?

    • BloodtypeA

      Umm...ja sitten tuota noin. Missä te vampyyrit oikein saalistatte( millaisissa paikoissa?)? Ei sillä, että sinne olisin lähtemässä,heh...tai no miten vain.

      • Nergal

        Vampyyrit saalistavat jopa ihmisten kodeissa kiitos internetin. Joko typeryyttään tai viattomuuttaan uhrit etsivät heidät usein itse käsiinsä. Valkosipuli, vihkivesi ja pappi naurattavat vampyyriä.

        Voit luulla tavanneesi vampyyrin, mutta oikean vampyyrin tavattuasi et ole enää sama ihminen. Et enää puhu vampyyreista koska vampyyri söi sadun, ilon ja viattomuuden elämästäsi.

        Vampyyri tulee luoksesi jos etsit sitä tarpeeksi hartaasti eikä sitten mene pois vaikka haluaisit. Siinä tapaamisessa et muutu itse vampyyriksi sen enempää kuin pihvi muuttuu ihmiseksi kun se on syöty.

        Pimeyteen voi katsella suhteellisen turvallisesti, mutta sinuna en huutelisi sinne päättömyyksiä.


    • BloodtypeA

      Hmmm... Mielen kiintoista. Eli sellaisen voi etsiä käsiinsä---pidin sitä melkein mahdottomana tai vaikeana...
      No taidan sitten olla piakkoin ongelmissa -itseni tuntien- varmaan ilmankin erityistä yritystä, uskoisin. Olen oikea epäonnen magneetti ja kun luulen, että minua onnistaa niin...
      Mutta eikö vampyyri voisi vain kulkea ohitseni kadulla, mistä sen voisi tunnistaa- en tarkoita varmasti, mutta epäilyksen varassa-?( En tarkoita, että lähtisin sen perään juosten kuuluttaen, että' ooootko vappis!!?'.) kysyn ihan inhimillisestä tiedonjanosta vain. En usko pahemminkaan, että vampyyri soisi minulle sellaisen asian kuin vampyyrisyys---enkä haluaisikaan elää ikuisesti. Mitä tyypillisiä ulkonäkö piirteitä tai eleitä voi TODENNÄKÖISESTÄ vampyyristä huomata tarkalla silmällä? Käyttävätkö kaikki vampyyrit ihmisiä vain nälän tyydytykseen?

      • Nergal

        Nälkää on monenlaista ja jokainen on toinen toistaan kauheampi.

        Vampyyrin tunnistaa siitä, että sen hampaat ovat kurkussasi ja tunnet miten elämä latkitaan sinusta ulos.


    • BloodtypA

      Tosin tarkennus tuohon yhteen kohtaan: en ole etsimällä etsinyt, tarkkaillut ympäristöä enimmäkseen.

    • BloodtypeA

      Tosin tarkennus tuohon yhteen kohtaan, en ole varsinaisesti etsimällä etsinyt: enimmmäkseen tarkkaillut ympäristöä.

    • BloodtypeA

      Sorii..tuli kaks kertaa

    • BloodtypeA

      Heh. No mutta tuskin nyt julkisella paikalla;D vai esiintyvätkö nämä kiehtovat pirulaiset vain varjojen pimeydessä? Ovatko vampyyrit, minkä näköisiä (en oleta niiden olevan sliipattuja edward culleneita): norm. Ihmisen, outo, kiehtova, myrkyllisen kiehtova, mutta aiheuttaa ahdistusta jo ensi silmäyksellä...????
      No vaikuttaa julm.. Tai siis olisi aika realistista, jos nämä vampyyrit olisivat ihmisen yläpuolella ruokaketjussa? Kyllähän sitä varmasti evoluutio aina muuttaa yksilöitä.

      Mistä se kaikki verenhimo kumpuaa? Ei minulla ole erityistä himoa ruokaa kohtaa, joten vampyyrin suhde vereen täytyy olla hyvin pakkomielteinen..kiehtovaa ja kammottavaa. En tiedä olisinko valmiina kohteeksi, tuskin kuolema vielä houkuttelee, heh. Eikö kukaan ole koskaan selvinnyt hengissä jostain kummasta syystä? Tuskin moni, mutta...
      Millainen suhde niillä on toisiinsa?
      Mitä muuta ne tekevät kuin saalistavat yön pimeässä tai miten vain sen tekevät? Ovatko ne snobeja( tyhmä kysymys)?
      Onko tappaminen niistä hauskaa..? Urh olisi karmaisevaa.

      • Nergal

        Veri = prana. Sekä kirjaimellisesti että metaforana. Vampyyri on tyhjä, joten se ottaa pranansa muilta väkisin tai kieroudella ja on aina nälkäinen. Sinä saat pranaa (=elämänvoimaa) ruoasta, kauniista päivistä, perheestäsi, ystävistäsi jne. jne. Vampyyri ei. Vampyyri saa sitä vain uhriltaan ja uhrinsa kärsimyksestä.

        Vampyyri ei ole ihmisen yläpuolella ravintoketjussa sen enempää kuin punkki tai hyttynen tai jokin muu verta imevä loinen. Ihminen voi elää ilman vampyyriä, mutta vampyyri ei voi elää ilman ihmistä.

        Suurin osa vampyyrien uhreista jää henkiin. Kuolema on välttämätön osa ravitsemisprosessia vain pienelle osalla näistä olennoista.

        Vampyyri ei ulkoisesti eroa ihmisestä mitenkään. Vampyyri ei piittaa papeista, kirkoista, valkosipulista, vihkivedestä, virsistä tai auringon valosta. Jotkut vampyyrit antavat itsestään karismaattisen ja/tai kiehtovan ensivaikutelman, mutta se on illuusio. Mitä kokeneempi ihminen on henkisesti sen huonommin vampyyrin karisma toimii. Vampyyri saalistaa mieluiten mielestään heikkoja ja kokemattomia uhreja.

        On kovin vähän asioita mitä vampyyri voisi saada tai haluaisi toiselta vampyyriltä. Läheisimmät suhteet niillä on aina saaliidensa kanssa.


    • BloodtypeA

      Niin no onhan veri hyvin kaunista ja esteettistä; sen verran ymmärrän näitä vampyyrejä, mutta siitä eteenpäin... Uh. Näin sanoen tuovat mieleeni Lestatin, vaikka fiktiivinen onkin.

    • BloodtypeA

      Saattaisiko olla mahdollista, että olisin tällä hetkellä vampyyrin valitsema uhri( kysyn nyt todennäköisyyksiä. En niinkään epäilyksiä...)? Mitä minun tulisi silloin tehdä vai olisiko silloin mitään tehtävissä? Ovatko vampyyrit aina olleet vampyyrejä(syntymästä saakka)? Elävätkö he pidempään kuin ihmiset? Onko vampyyreille tyypillistä sadistinen, narsistinen ja psykopaattinen ajatusmaailma vai ovatko he alttiimpia tällaiselle ongelmmalle (he tuskin sen ongelmana näkevät)?
      Anteeksi henk.kohtainen kysymykseni, mutta mikä on oma suhteesi vampyyreihin?Tunnut tietävän heistä kovasti.(ei pakko vastata, mutta toivon sitä kovasti.)
      Miten analysoisit näiden tekstien jne. kautta ,kuinka altis olen vampyyrin hyväksi käytölle?
      Miksi uhrit (eloon jätetyt)eivät kerro kokemuksistaan julkisuuteen?
      Kuinka suuri osa näistä palstoilla kiertävistä puhujista, jotka väittävät olevansa aitoja vampyyrejä ovat tosiaan, Mitä väittävät sinun arviosi mukaan?

      • Muistaakseni näissä vanhoissa tarinoissa mainitaan, että vampyyreitä on vaikea vastustaa. Ne kuin hypnotisoivat uhrinsa jäämään.


      • BloodtypeA

        Niin onhan tuo melko hyvä pointti. Se varmasti selittäisi montakin asiaa, melko varmasti. Se olisi syy, miksi uhrit eivät kamppailisi niin kovasti vastaan tai olisivat niin riippuvaisia heistä.Minusta tosin melko epäreilu tapa:viedä tahto. Tarinoissa on usein ainakin vähän itua.


    • Nergal

      Jokainen voi joutua vampyyrin hyökkäyksen kohteeksi, mutta se on todennäköisempää jos vaikutat heikolta tai helpolta uhrilta tai olet liian luottavainen ja kokematon. Vampyyrin kanssa ei pidä taistella yksinään. Ne eivät (yleensä) halua paljastaa itseään suuremmille joukoille ihmisiä kerrallaan.

      Vampyyrin ajatusmaailma on sadistinen, narsistinen ja/tai psykopaattinen. Vampyyrille se ei ole ongelma. Päinvastoin.

      Olisin taipuvainen ajattelemaan ettei vampyyriksi synnytä, mutta valitettavasti sekin taitaa olla mahdollista vaikkakin hyvin harvinaista.

      Uhrien tarinat ovat useimmiten liian uskomattomia ja liian tuskallisia tullakseen julkiseen tietoon. Ainoastaan tapahtumista fyysisesti raaimmat päätyvät uutisiin.

      100% varmasti näillä palstoilla on vampyyreitä. Kuten totesin, internet on nykyisin parhaita metsästysmaita. Tuskin kukaan niistä lapsista, jotka täällä vampyyreinä esiintyvät on kuitenkaan vampyyri. Oikea vampyyri tosin saattaisi esiintyä vampyyriä esittävänä lapsena tai vaikka vampyyreistä kiinnostuneena ihmisenä... mutta kaikki sen tarjoama "informaatio" olisi tarkoitettu ainoastaan uhrin mielenkiinnon tai luottamuksen herättämiseen eikä se kertoisi todellisesta vampyyristä mitään uhria auttavaa. Montako niitä koko Suomi24.fissä liikkuu? Muutamia varmasti.

    • BloodtypeA

      Kuule voin todeta varmaksi, että en ole vampyyri. En pysty edes katsomaan kauhuelokuvia juuri sen takia, että tunteeton väkivalta aiheuttaa minussa syvää ahdistusta. vaikka tosin romantisoidut vampyyrin purema sessiot eivät herätä minussa niin suurta ahdistusta...( no ne ovatkin romantisoituja...). Veri on kyllä minusta kaunista, mutta se ja pelkkä siitä puhuminen aiheuttaa minulle heikotusta. En tiedä, mistä moinen johtuu, mutta niin on ollut niin kauan kuin muistan. Vampyyrit ovat aina kiehtoneet minua ja syytä en oikein itsekään ymmärrä. Olen kyllä aina nähnyt mahdollisuuden, että vampyyrit ovat julmin mielivalloin ihmisiä käyttäviä olentoja, mutta siltikin etsin heidän olemassa oloaan. Minä..:\ Toivon siis ettet epäilisi minua. Tiedän kyllä ettei tämä varmasti vakuuta sinua, mutta halusin sanoa sen vain.
      Miten sinä mieltäisin tämän tilanteeni? Miksi etsin arvellen, mikä hirviö minua etsinnän lopussa odottaa?

    • BloodtypeA

      Oletko sinä vampyyri? Et kai? Vampyyri luultavammin ei kertoisi noin kriittisesti lajistaan, joten et kai sitten ole...ellei sitten...:O noh, anna anteeksi tuo jauhaminen. Olet melkoinen arvoitus. Voit toki kertoa oletko, jos näät sen järkeväksi...
      No niihin kysymyksiini:
      Onko vampyyreillä joitakin kykyjä, joita ihmisillä ei ole?
      Kutsuvatko vampyyrit itseään vampyyreiksi?
      Yksi asia, joista vampyyreistä on nostettu populaarikulttuurissa esille on viehättävä ulkokuori. Näin henk.kohtaisesta uskon sen pitävän joltain osin paikkansa, sillä viehättävä ulkonäkö varmasti auttaa uhrien lumoamisessa ja tätä mukaa manipuloinnissa. En itse ainakaan vajoaisi niin alas, että antaisin epämiellyttävän näköisen henkilön käyttää minua mielinmäärin kamaliin himoihinsa, koska ei silloin tällä vampyyrillä olisi minkäänlaista otetta uhristaan, kun ei persoonan tai ulkonäön lumoa löydy. Onko tuo joltain osin paikkansa pitävää? Se on kuitenkin vain oma teoriani.
      Voiko vampyyreille muodostua rakkautta ihmistä tai toisiaan kohtaan tai jotain sen tapaista? (En usko mihinkään edward Cullen prinssiin. Se rakkaus mitä oikea vampyyri tuntisi....??)
      Voisiko vampyyri istua vieressäni, kun nukun ilman, että edes tietäisin tai olisin nähnyt häntä koskaan. (Tunkeutua kotiini jne,,,)
      Voisiko vampyyri juoda/syödä/ varastaa verta uhrista ilman, että uhri olisi tietoinen siitä? ( kun uhri nukkuu, tajuton jne...)
      Onko vampyyrin metsästäjiä?
      Käyvätkö vampyyrit töissä? (Okei tuo oli niin pakko kysyä).
      Olen nähnyt joskus unta vampyyristä ja se yritti, mitä vampyyrit nyt yleensä. Muistan vieläkin sen kuuman henkäyksen vasten niskaani ja kuinka se yritti iskeä hampaansa ranteeseeni. Juoksin tosin pakoon.No se oli vain uni, mutta kysyn kuitenkin: ei kai uni merkitse mitään?
      Kyselen kaikenlaista, jotta tietoni vähän laahenisi. Khiitos kovasti vastauksista:)

      • Anonyymi

        Ne on työkkärissä ja kelalka töissä. 😃😃😃


    • BloodtypeA

      Apua, en kai suustuttanut sinua? Kysyinkö jotain typerää? Pelkäätkö, että olen vampyyri? Ahhhhhrkkkkkkkkk....anteeeeeeeksi(*tekee syvän anteeksi pyyntö kumarruksen). Sama se oletko vampyyri vai ihminen tai mikä vain.Ei minun sitä tarvitse tietää. Vastauksesi ovat olleet aidon ja rehellisen tuntuisia, joten siksi kysynkin juuri sinulta. Äh, osa kysymyksistäni taisi olla melko lapsellisia./?
      Olen vain vähän huolissani omasta tilanteestani. kuten varmaan huomasit en tiedä heistä juuri mitään.
      Olen pentuna tehnyt melko typerän jutun...
      Ja nyt pelkään, että yksi heistä on perässäni (en tunne häntä tai tiedä hänestä mitään, mutta... )On siis tarpeen tietää, miten he toimivat ja mistä heidät erotan. Riippuvuuteeni yhteen heistä voi johtua jostain alitajuntaani jääneestä asiasta(?) ken tietää...
      Tiedostan kyllä, että he tuskin tuntevat sitä, mitä me kutsumme rakkaudeksi. Itse näin sinun kertomasi perusteella keksisin sen olevan heidän kohdallaan pakkomielle uhrin elämään ja häneen itseensä( jos he siis mitään tuntevat..). Se tuskin on miellyttävää uhrille.

      Toivon kovasti apuasi tässä asiassa. En ole varma siitä, mutta aina on olemassa riski:\

    • BloodtypeA

      Olethan ystävällinen ja kerro, jos jonkin kysymyksistäni on typerä tai tarpeeton.

    • BloodtypeA

      Huoh, no jos jollakin on sanottavaa niin sanokoon. Olen kipeästi utelias ja tieto tulisi tarpeen näistä pirulaisista. Tietolähteet kun ovat täällä melko katoavaista sorttia...(taitaa johtua ihan minusta kenties

    • Nergal

      Älä pyytele anteesi ilman syytä. Se tekee sinusta heikon ja anteeksipyynnöstäsi arvottoman. Kun näen ihmisen, joka pyytelee jatkuvasti anteeksi ja näyttää kovin epävarmalta, pohdin onko hänen elämässään joskus vieraillut vampyyri.

      Vampyyri voi rakastaa, mutta vampyyri ei rakasta kovin hyvin. Vampyyrin rakkauden kohteeksi joutuminen on hirveämpää kuin sen vihan kohteeksi joutuminen.

      Kuten totesin vampyyreillä on karismaa, joka toimii etenkin niiden uhreihin. Harvat muut vampyyreihin liittyvät myytit liittyvät mitenkään todellisuuteen, mutta se on totta, että sinun pitää kutsua vampyyri kotiisi tai se ei pääse sinne. Ellei se sitten asu siellä jo valmiiksi.

      Vampyyrit käyvät töissä, katselevat elokuvia ja lomailevat ulkomailla. Niiden erottaminen helposti muista ihmisistä on pääosin mahdotonta. Intuitio ja terve järki auttavat tässä.

      Mistä sinä tiedät, että vampyyri metsästää sinua?

    • BloodtypeA

      Eräs minulle hyvin rakas ihminen( ehkä melkein rakkain) kuoli muutama vuosi taakse päin. Hän kuoli onnettomuudessa, kun tippui korkealta alas maahan. Sen sanottiin olevan mahdollisesti onnettomuus, mutta arveltiin myös, että se olisi murha- hänet tiputettiin alas. Paikalla oli ollut tai ainakin lähellä muita ihmisiä, mutta ei kai sitten tarpeeksi lähettyvillä, että he olisivat pystyneet kertomaan mitään. Hän kuoli. Jostain syystä olin pelännyt hänen kuolemaansa jo kauan ennen kuin se tapahtui. Aina, kun näin onnettomuus otsikon, jossa luki kuoleita, pelkäsin, että nyt hänkin on mennyttä jo kauan ennen kuin hän tosiaan kuoli. Ihan kuin jokin olisi kertonut sen minulle, ihan kuin jokin syöttäisi varoituksia korviini. Kun kuulin, että joku oli kuollut ,sinä päivänä minä tiesin, että se oli hän. Ja niin se oli.Se selvisi minulle päivän lopussa. Hän oli kuulemma maannut maassa tajuttomana ja hänet olisi voitu pelastaa, jos joku olisi saapunut avun kanssa ajoissa. Niin sanottiin.

      Pentuna olin tosiaan lukenut liikaa twillighteja ja näin ajatus alkoi kehittyä väärin ymmärretyistä ja ihan hyvistäkin saalistajista. Muutama vuosi ennen hänen kuolemaansa tein kokeilun. Lausuin itsekseni ääneen, että ,jos vampyyri tosiaan on olemassa tulkoon luokseni ja tehköön kanssani sopimuksen. Hän saa käyttää minua, jos seisoo vierelläni, kun minulla on vaikeaa. En minä tosissani uskonut, että se voisi kuulla -ei ketään ollut lähettyvillä. Se oli vain leikkisä kokeilu, jonka tein , kun minulla oli surulliset ja vaikeat ajat. Olinhan minä yksin huoneessa, jossa en uskonut yhdenkään kuulevan.Jos se tosiaan teki sopimuksen kanssani en ollut siitä kovinkaan tietoinen.

      Sitten aloin uneksia. Olen uneksinut silloin tällöin vampyyreistä. En kovinkaanan usein, mutta melko säännöllisesti. Tuntuu kuin tämä unessa esiintyvä mieleni luoma olento tosiaan pitäisi minusta huolta, mutta samalla se hamuaa maksua. Tämä saattaa olla alitajunnan kepponen, mutta se silti täsmää sopimukseen. Se ei useinkaan näytä kavojaan, omia kasvojaan. Näin tänäkin yönä unta vampyyreistä. Eikä se ollut mukava uni. Minusta tuntuu, että etsin häntä jatkuvasti. Kaikkien ihmisten kasvoista. Kaikkialta. Minusta tuntuu, että jos hän tosiaan metsästää minua, hän ei ole yrittänyt tehdä sitä nopeasti.hän välittää jollain tapaa, koska muuten olisin jo kuollut(ehkä).Ellei hän käytä minua hyväksi pienin määrin, mutta eikö silloin minun pitäisi olla siitä tietoinen?Tai mistä minä tiedän. En niin sanottavasti elä pelossa, mutta jos ihmisiä kuolee ympäriltäni sen takia. Onneksi rakas ystäväni ei ole liian usein seurassani, muuten ,jos olen tosiaan saanut vampyyrin perääni, hänkin olisi melkoisessa vaarassa. Pelkään, että minäkin vielä tulen vampyyriksi tietämättäni, vaikka eihän se ole mahdollista? En halua ihmisten kuolevan takiani. Jos se olisi minun syytäni...niin...
      Kuten sanoin en pelkää tätä vampyyriä ,jos hän tosiaan on perässäni, mutta pelkään muiden ihmisten puolesta ympärilläni. Huonoin puoli minussa on etten koskaan opi pelkäämään oikeita asioita ja olen aina ollut uhkarohkea. Tosin väkivalta saa minut järkyttymään, sitä en siedä. Tuntuu kuin hän ei haluaisi minua hengiltä, vielä.

    • Nergal

      Perässäsi ei ole vampyyriä vaan varjo. Olet myös aito mustahattu. Arvostan sellaisia ihmisiä enemmän kuin monia muita.

      Ystäväsi seura pitää varjon kauempana, joten älä turhaan välttele häntä. Älä kuitenkaan puhu huolettomasti varjostasi. Halutessasi voit puhua ihmisille joihin luotat, sen alkuperäisestä aiheuttajasta eli läheisesi väkivaltaisesta kuolemasta. Se haalentaa varjoa.

      Kun uneksit vampyyristä se on todellisuudessa sinua vainoava varjo valepuvussa. Varjo pitää lopulta kohdata silmästä silmään. Asialla ei ole kiire, mutta pohdi tätä tarkkaan.

    • BloodtypeA

      Varjo....en ole kuullutkaan. Millainen olento on kyseessä? Mustahattu, mitä tarkoitat???? En vain valitettavasti tosiaan tiedä näistä asiosta juurikaan.

    • Nergal

      Pimeä vetää mustahattuja puoleensa.

      Varjon ymmärrät vielä itse. Kun päässet niin pitkälle muista silloin keskustelumme. Annoit käteeni aseita melko huolettomasti. Asiat olisivat voineet kääntyä huonompaankin suuntaan.

    • BloodtypeA

      Niin no olen naiivi. En haluaisi väkisin pitkittää keskustelua, mutta nämä ovat asiota, joita haluan vielä sanoa:
      Vampyyreistä: Jos vampyyriksi voi syntyä niin minä todennäköisesti synnyin. Minulla on petoeläimen sydän ja fyysiset kyvyt, mutta omistan ihmissielun, joka pitää saalistaja puolen piilossa. Se tekee minusta tuntevan olennon, joka ei kykene hirviö tekoihin. Veri on aina vaikuttanut minuun hyvin dramaattisesti pienestä pitäen, mutta inhimillinen puoli pitää minut erossa. Minä haluan saalistaa ja vaania, mutta ihmiskuorelle se ei sovi. Minä kasvoin kuori ympärilläni, joka murenee aina, kun tilanne repii sen irti. Minä haluan kunnioittaa elämää, koska se ei ole käsissäni-minun tehtäväni on kunnioittaa sitä. Silti minä vielä etsin yhden pirulaisen käsiini tai se etsii minut. Ei tiikeri raidoistaan pääse pääse. Kiitos kovasti ystävä kaikesta. Tietosi avasi silmiäni. En minä itseni takia pelkää, vain muiden. En tiedä, mikä olet,mutta ei se väliä, vampyyrikö?;) vastaa, jos arvasin väärin.

    • BloodtypeA

      Heh, arvasin siis oikein!?! Vedätit minua kertomaan jotain asiota, joista on vaaraa? Huh. En arvannutkaan. Olit tosi hyvä ( kyllä minä sitä tosin vähän epäilin, mutta menin kuitenkin lankaan)...;)No tällaisella palstalla tuskin kerroin itsestäni juurikaan yksityiskohtia, jotka kertoisivat henkilöllisyyteni. No tosiaan toivottavasti vielä nähdään silmätysten. Vitsi, vitsi. Et sinä minua kiinni saa:D tai ota kiinni, JOS saat?!(*virnistys) Olen nopea juoksija. No tulipa toteutettua yksi rike: uhota vampyyrille. No en ota sitä takaisin. Tarkoitin sitä sanasta sanaan ja täysin tarkoituksella. Älä huoli tiedän, mitä sanoin, kuulit kyllä! En pelkää yhtään, en silloinkaan, kun hampaat ovat lähellä kurkkua. Jos pelataan niin pelataan kunnolla. Se ei pelaa, joka pelkää. Myönnä pois ystävä hyvä: Minä voitin, vaikka naiivi ihmisolento olenkin!;D;D tai voithan aina todistaa minun olevan väärässä, mutta siihen asti.

      • BloodtypeA

        Negral anteeksiiiiih, taisi tuo mennä vähän yli. Minä vain olen vähän uhmakas luonne.Harmittaisi vain kovasti kadottaa sinut jonnekin bittiavaruuteen tai mikä lie onkaan. Haluaisin vain ymmärtää itseäni. Jojoooooo..vampyyrin ei saa luottaa jne. Tiedetään, mutta äh. Vastaaaaa jotain, koska vain. Tiedetään, että vampyyrit ovat diilin teko tyyppiä, mutta minä olen ajattelevaa tyyppiä( suurimman osan aikaa) ja olen uhkarohkea, joten en peräänny, kun kerran rotkoon hyppään. Kyllä sinun pitäisi tuntea minut kohtalaisen hyvin jo näiden kirjoitusten ansiosta. Olen pimeä, mutta tiedän kyllä mihin lähden.


      • BloodtypeA

        Uoh, anteeksi nimesi väärin kirjoitus nergal!!!


    • BloodtypeA

      XOXO
      Vampyyrit ovat aina tervetulleita teekutsuilleni. Lisääkö uhoa?kyllä vain.
      Terv. Latinaksi elävä ja pikkuisen Leighiä.

    • Gwenleigh

      Ite kirjotit tolle tyypille että vastaa jos arvadit väärin ja se on kokoajan vastannu vaan mihin se itte tykkää. Älä pilaa tätä ketjuu. Ainoo hyvä täällä.

      • BloodtypeA

        Ohhh kiitos, kyllä tänne kuka vaan asiasta kiinnostunut saa kirjoittaa. Harmittaa vaan kovasti, kun uskottavat (harvat) kaikkoavat yhtäkkiä ja jättävät
        tärkeimmät kysymykset vastaamatta. Niin no tuskin itse dracula välittäisi, mitä ihminen ajattelee. En suinkaan halunnut pilata ketjua. Yritän pitää sen hengissä, täällä on vaikea saada uskottavaa ainesta. En suinkaan väitä olevani vampyyri, mutta sydämeni hakee heitä jatkuvasti. Minulla on kyllä heissä ilmeneviä oikkuja laskettavaksi asti. Enkä pidä niitä hyvinä asoina. Etsin vastauksia mahdollisuuksien mukaan,jotten tulisi yhdeksi heistä.olen oikulas persoona ja joten minussa on kestämistä. Kiitos kovasti, että ilmaisit mielipiteesi suoraan:)


      • Gwenleigh
        BloodtypeA kirjoitti:

        Ohhh kiitos, kyllä tänne kuka vaan asiasta kiinnostunut saa kirjoittaa. Harmittaa vaan kovasti, kun uskottavat (harvat) kaikkoavat yhtäkkiä ja jättävät
        tärkeimmät kysymykset vastaamatta. Niin no tuskin itse dracula välittäisi, mitä ihminen ajattelee. En suinkaan halunnut pilata ketjua. Yritän pitää sen hengissä, täällä on vaikea saada uskottavaa ainesta. En suinkaan väitä olevani vampyyri, mutta sydämeni hakee heitä jatkuvasti. Minulla on kyllä heissä ilmeneviä oikkuja laskettavaksi asti. Enkä pidä niitä hyvinä asoina. Etsin vastauksia mahdollisuuksien mukaan,jotten tulisi yhdeksi heistä.olen oikulas persoona ja joten minussa on kestämistä. Kiitos kovasti, että ilmaisit mielipiteesi suoraan:)

        Ootko lukenu noita Gwenin tarinoita? Ne on tosi hyviä. Tunnetsä ton nergalin? Se osaa kirjottaa. Oon lukenu tän ketjun monta kertaa.


      • BloodtypeA

        En, täytyisi varmaan kokeilla. Luen kyllä paljon vapaa ajalla, kun muilta asioiltani ehdin. Nergalia en tunne, enkä ketään vampyyriä ylipäätään (jos hän nyt sitten vampyyri onkin)- ainakaan niin, että sen tajuaisin. Hän tosiaan kirjoittaa hyvin ja teksti on hyvin miellyttävää lukea. Oma tekstini, kun hyppelee asiasta toiseen huolimattomasti...nohhhhhh...onhan sitä kai vielä aikaa parantaa. On mukava kuulla, että tämä ketjuska on jotain tarjoillut. Toivoinkin, että saisin uskottavaa ainesta ja Nergal tosiaan oli sitä:D Vaikken täysin sinisilmäinen olekaan: hän tosiaan vaikuttaa aidolta tapaukselta. Hänen motiivejaan en tiedä: ihmettelen kovasti, miksi hän vaivautui vastaamaan minulle. En minä nyt niin kauheasti eroa muista kyselijöistä. Vaikka kuulemma jonkin moinen mustahattu(?) olenkin.


    • BloodtypeA

      Tänne kirjoittamista ei tarvitse epäröidä, jos on jollakulla jotain asiallista sanottavaa. En tuomitse tai esitä räikeitä epäilyksiä. Kyselen enimmäkseen tai sitten vastailen (jos jollakulla on jotain kysyttävää minulta johonkin liittyen. Vastailen mielelläni parhaani mukaan:)) Vampyyreitä tai muitakaan en tuomitse, koska jos tekisin niin ,en tänne kirjoittelisi. Jos en tippaakaan uskoisi teihin, en täällä kyselisi lainkaan. Jos jollakulla on kova tahto (tai sitten pieni) kirjoitella tänne päin--> antaa tulla, et menetä mitään. I Swear;) Älkää siis ujostelko. Tykkään kovasti pilailla ja kuten sanoin (tuli vähän kirjoitusvirheitä, kun hutiloin..) olen melkoisen oikukas, älkää säikkykö;D

      XOXO
      Ps.kyllä teekutsuilleni on vielä paikkoja jäljellä^,^
      T. Yhä se pikkuisen leighiä ja latinaksi elävää (arvoitus*virn)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe