Mä siis yksin asunnossain juonut kaljaa. Erkoista tässä on se, että käydessäni kusella yksi täysinäinen kaljatölkki ja 2 tyhjää tölkkiä katosivat jäljettömiin sinä aikana, kin jkävin kusella. Mulla on muitakin mystisiä esineiden kastoamisia tapahtunnut ja olen myös nöähnyt ns. kummituksia. Voivatko henget todella varastella esineitä ja kaljaa?!!
Kadoneet tölkit tositarina
6
<50
Vastaukset
- HumaNoiDi
Humanoideilla oli jano. Yrittivät kerran kidnapata minua alukseensa. Huusin minuutin yhtä huutoa. No good :(
- Oskar_Sahlberg
"...Voivatko henget todella varastella esineitä ja kaljaa?!!..."
Ainakin nettikummitus voi !!! - asdgfsyhjy
Muistis vaan meni...joit itse.
- Eirahaa2222222222222222
Heh. Se olin mä. Mä olen mystinen Ruotsalaista kansansaduista tuttu menninkäinen ja tykkään ihan hirveesti kaljasta eikä mulla ollu yhtää fyrkkaa.
- NäinKävi
Sitten varmaan joit kerran minunkin kaljani sillä myös minulle kävi kerran niin että laskin pöydälle puoliksi täysinäisen kaljatölkin ja tovin kuluttua se oli tyhjentynyt itsestään.
- Eirahaa2222222222222222
Ehkäpä niin, oleva mä aikamoinen kalja menninkäinen. Onhan sitä yhden sun toisen kaljat tullu pöllittyy;) en tuu koskaan tipatonta tai selvää päivää näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4883361Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1532375- 1352202
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel371685Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71675Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131436Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811434Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171297- 91202
- 571136