4G liittymä alta 20e

toimintaatoimintaa

Milloin saisitte alta 20e maksavan 4G liittymän missä olis ees vähän puhetta ja tekstareita samassa paketissa. Kaikilla muilla operaattoreilla on tuollainen setti.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettiviestitkeksitty

      Mihin sellaista tarvitaan?

    • idioottikoolet

      Lapsille käyttöön.

      • kalliimpimuut

        Sellaista ei ole olemassa. Mihin lapset tarvitsevat 4G yhteyttä?


      • kxkfnfnfbfkfkl
        kalliimpimuut kirjoitti:

        Sellaista ei ole olemassa. Mihin lapset tarvitsevat 4G yhteyttä?

        mihinkä lapset tarttee puheluita tai tekstiviestejä kun on whatsapit, skypet ja viberit?


      • kuolevahomma
        kxkfnfnfbfkfkl kirjoitti:

        mihinkä lapset tarttee puheluita tai tekstiviestejä kun on whatsapit, skypet ja viberit?

        Kokemuksesta tiedän että ei oikein mihinkään. Puheluita ei soitella enää niin aktiivisesti kuin ennen 2010 lukua. Viestittely on siirtynyt näihin nettipohjaisiin pikaiviesti ohjelmiin koska niiden kautta viestittely on A. Nopeampaa B. Halvempaa.

        4G yhteyttä ei siihen tarvita. 4G on paras vaihtoehto vain silloin jos haluaa jakaa kännykän yhteyden tietokoneen kautta tai jos haluaa katsella pätkimättä HD tasoisia videoita/suoratoistoa.


    • 235234

      Eli väitätte että muilla operaattoreilla on ihan turhaa nuo 200min 200txt ja 4G = 19.90e. ? Miksi tyytyä 3G jos samaan rahaan saa muualta 4G.

      ÄLY HOI ELÄ JÄTÄÄ

      • onjaeiole

        Jokaisella on omat tarpeensa mutta näin tosiaan alkaa olemaan nykyään.


    • elisaSUCKSnowdays

      On taas se aika, kun hintoja hinataan ylöspäin. Aiemmin sai Huoleton 2G 17,90 € kk ja 12 kk 14,90. Nyt samaa liittymää myydään 19,90 € kk ja 12 kk 17,90 €? Onko vielä varaa nostaa hintoja?



      Peruskäyttäjillehän ei liittymiä ole - siis sellaiset, joille riittää vaikka netti ja 100 min / 100 sms. Muualta tällaisen saa kympillä kuussa ja varsin huokealla 2 Mbit/s netillä.



      Mutta Saunalahti se vain nostaa.



      Milloin hintojen nosto-operaatio on ohi? Siinä vaiheessako, kun ei ole enää asiakkaita?



      Tässä hintakorotusoperaatiossa ei ole kohta enää mitään järkeä.

    • pettynyt_saunalahteen

      Itsekin olen ihmetellyt miksi 4Gn saa ainoastaan kalliissa paketissa missä on niin paljon puheaika jaa tekstareita ettei niitä koskaan pysty käyttämään. Nykyään minulla on 21M 3G missä 25 tekstaria ja jotain 200-300min puhetta /kk. Riittää mainiosti minulle tuo puheaika ja tekstarit. Mutta jos haluan 4Gn on pakko maksaa puheajasta ja tekstareista jota ei koskaan käytä... Tosi huono kun sitä itse räätälöitävää liittymää ei enää saa Saunalahdelta.

      • niitäkannattaahankkia

        Mokkulaliittymiin tuskin tuollaisia puheaika paketteja saa..


    • onpa4g

      Dna taitaa olla poikkeus operaattori, itse pääsen 4G:hen jopa 0,5 megan liittymällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe