Luinpa näitä kirjoituksia

AinaOppiiUuutta

Tuli mieleen, ettei vaan täällä riehuisi jonkin sortin narsisti, joka haluaa provota, sekoittaa ja huomiota tietysti itselleen. luin nimittäin juuri artikkelin narsistisesta ihmisestä, joka sekoitti koko työyhteisön. Täällähaän narsistinen persoonallisuus oikein kukoistaa, kun saa kasvottomana "duunailla". Älkää uskoko näitä kirjoituksia. Ihmettelen, että itsekin joskus menin halpaan.

9

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisenmielipide

Ei todellakaan uskota. Ainahan täällä on narsisteja ja ties mitä. Lisäksi trollit trollaa, mutta ennen kaikkea täällä moni kuvittelee et se juuri hänen ihminen on täällä vastasmassa, se lienee ehkä kaikista suurin puhallus itselleen.

Mun mielestä nää palstst sopii yleiseen keskusteluun, eikä huumoria saisi unohtaa, mutta kyllä täällä aika yleinen meininki on vähän sellanen et sinä ja sinä, ikäänkuin joku anonyymi kirjoittaja olisi juuri se hänen sinä.

Kyllä tunteet voi tänne nakata mutta ei hitos mitään täällä ratkaista. Miettikääpä nyt, jos irl ei löydy mitään kontaktia, niin tuskin sitä täälläkään on.

Heräsin, pitäisi jatkaa unia, ikkuna auki ja linnut ne laulelee kovin äänekkäästi..pakko laittaa ikkuna kii, vaikka kivalta kuulostaakin - vika ajankohta vaan :)

• Luuleeks täällä oikeesti jotkut juttelevansa juuri sen ihmisen kanssa ketä ikävä koskee? :DD

• Naisenmielipide

Sitä en tiedä mitä luulee, mutta kirjoituksista päätellen niin voisi olettaa, joo ei ole mun pöytä, eikä haittaa mitä ihmiset luulee. Puhallus mikä puhallus ja oma vikahan se aina on :)

Hain ruisvoileivän, vaik piti mennä nukkumaan. Voi rähmä!

• olettäällä
        Naisenmielipide kirjoitti:

Sitä en tiedä mitä luulee, mutta kirjoituksista päätellen niin voisi olettaa, joo ei ole mun pöytä, eikä haittaa mitä ihmiset luulee. Puhallus mikä puhallus ja oma vikahan se aina on :)

Hain ruisvoileivän, vaik piti mennä nukkumaan. Voi rähmä!

Rakas, tunnistin juuri sinut :)

• Naisenmielipide

Kyllä lämmittää mieltä, mä en kuitenkaan sua :) joten revi siitä.

• voiharmi
        Naisenmielipide kirjoitti:

Kyllä lämmittää mieltä, mä en kuitenkaan sua :) joten revi siitä.

Repisin, muttei tee mieli ruisleipää :/

• Naisenmielipide

Joo..ei pidä luulla että tunnistan, kun en edes tunne koko persoonaa. Poistun nyt, kävin kyllä aamuyöstä ja nyt toistamiseen. Tänään on menoa ja mukava päivä tulossa. Mukavaa päivää myös sinulle - tunnistajalleni hehe :)

• Palstasuhteet

on todella niitä kaikkein naurettavimpia.
      No jokainen vakkahan kantensa valitsee, ja keittää oman soppansa, eikä siihen soppaan pitäs kenenkään mennä lusikkaansa työntämään.

• onkohullujenhuone

Joku kysyi. Tuossa nyt ainakin yksi ( palstasuhteet) kuvittelee jotain. " ei pitäisi mennä sotkemaan" Hei äly hoi, tää on yleinen anonyymi palsta, mistä me tiedämme mikä suhde kelläkin on kenenkin kanssa ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      145
      4676
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3931
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3330
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3241
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      32
      2650
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2256
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1898
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1768
    Aihe