Luinpa näitä kirjoituksia

AinaOppiiUuutta

Tuli mieleen, ettei vaan täällä riehuisi jonkin sortin narsisti, joka haluaa provota, sekoittaa ja huomiota tietysti itselleen. luin nimittäin juuri artikkelin narsistisesta ihmisestä, joka sekoitti koko työyhteisön. Täällähaän narsistinen persoonallisuus oikein kukoistaa, kun saa kasvottomana "duunailla". Älkää uskoko näitä kirjoituksia. Ihmettelen, että itsekin joskus menin halpaan.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisenmielipide

      Ei todellakaan uskota. Ainahan täällä on narsisteja ja ties mitä. Lisäksi trollit trollaa, mutta ennen kaikkea täällä moni kuvittelee et se juuri hänen ihminen on täällä vastasmassa, se lienee ehkä kaikista suurin puhallus itselleen.

      Mun mielestä nää palstst sopii yleiseen keskusteluun, eikä huumoria saisi unohtaa, mutta kyllä täällä aika yleinen meininki on vähän sellanen et sinä ja sinä, ikäänkuin joku anonyymi kirjoittaja olisi juuri se hänen sinä.

      Kyllä tunteet voi tänne nakata mutta ei hitos mitään täällä ratkaista. Miettikääpä nyt, jos irl ei löydy mitään kontaktia, niin tuskin sitä täälläkään on.

      Heräsin, pitäisi jatkaa unia, ikkuna auki ja linnut ne laulelee kovin äänekkäästi..pakko laittaa ikkuna kii, vaikka kivalta kuulostaakin - vika ajankohta vaan :)

      • Luuleeks täällä oikeesti jotkut juttelevansa juuri sen ihmisen kanssa ketä ikävä koskee? :DD


      • Naisenmielipide

        Sitä en tiedä mitä luulee, mutta kirjoituksista päätellen niin voisi olettaa, joo ei ole mun pöytä, eikä haittaa mitä ihmiset luulee. Puhallus mikä puhallus ja oma vikahan se aina on :)

        Hain ruisvoileivän, vaik piti mennä nukkumaan. Voi rähmä!


      • olettäällä
        Naisenmielipide kirjoitti:

        Sitä en tiedä mitä luulee, mutta kirjoituksista päätellen niin voisi olettaa, joo ei ole mun pöytä, eikä haittaa mitä ihmiset luulee. Puhallus mikä puhallus ja oma vikahan se aina on :)

        Hain ruisvoileivän, vaik piti mennä nukkumaan. Voi rähmä!

        Rakas, tunnistin juuri sinut :)


      • Naisenmielipide

        Kyllä lämmittää mieltä, mä en kuitenkaan sua :) joten revi siitä.


      • voiharmi
        Naisenmielipide kirjoitti:

        Kyllä lämmittää mieltä, mä en kuitenkaan sua :) joten revi siitä.

        Repisin, muttei tee mieli ruisleipää :/


      • Naisenmielipide

        Joo..ei pidä luulla että tunnistan, kun en edes tunne koko persoonaa. Poistun nyt, kävin kyllä aamuyöstä ja nyt toistamiseen. Tänään on menoa ja mukava päivä tulossa. Mukavaa päivää myös sinulle - tunnistajalleni hehe :)


    • Palstasuhteet

      on todella niitä kaikkein naurettavimpia.
      No jokainen vakkahan kantensa valitsee, ja keittää oman soppansa, eikä siihen soppaan pitäs kenenkään mennä lusikkaansa työntämään.

      • onkohullujenhuone

        Joku kysyi. Tuossa nyt ainakin yksi ( palstasuhteet) kuvittelee jotain. " ei pitäisi mennä sotkemaan" Hei äly hoi, tää on yleinen anonyymi palsta, mistä me tiedämme mikä suhde kelläkin on kenenkin kanssa ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe