Hei onko jollain kokemusta hotelli Fomitheasta? Siisteys, henkilökunta, huoneet, allasalue. Muutakin juttua voi laittaa Santorinista ja Kamarista. Kiitos.
Santorini, Kamari, hotelli Fomithea
1
370
Vastaukset
- Kamarille2014
Fomithea on siisti ja suhteellisen rauhallinen, henkilökunta ystävällistä ja auttavaista, ja siistiäkin oli ainakin viime syksynä. Oma uima-allas on plussaa, vaikka Kamari Beachille pääsee 20 minuutissa jalkaisin. Saman verran on matkaa myös mielenkiintoiselle Viinimuseolle. Vaikka hotelli sijaistee ihan Kamarin keskustan tuntumassa, on se sivukadulla olevana kaukana melusta ja liikenteestä.
Santorinin osalta voit itse lueskella mielenkiintoisia nähtävyyksiä ja löytää mukavia aktiviteetteja alla mainitsemani sivun tiedoilla:
http://kreikkaan.net/matkakohteet/santorini
Siinä on linkkejä muille alasivuille, joten eipä muuta kuin surffailemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823