Kukka muistuttaa ikikukkaa, mutta aina nousee esiin kukkimaan nurmikon leikkauksen jälkeenkin? Kukan väri on vaaleanpunainen, mutta nuorena ihanan tummansävyinen puna.
Sitten on kai joku orvokkilaji, joka ei myöskään häiryynny ruohonleikkurista, vaan heti pukkaa kukkansa esiin?
ps.Uusi (tai se vanha) ongelma, koska ei lähetä viestiä? "Olet poistumassa sivulta"? No, en totta maar, koska haluan kirjoittaa tänne ja olen kirjautunut, ainakin koneeni näytön mukaan.
Nyt tulee sittenkin ilmi minun laskutaitoni ja kirjainten asettelu, etten vain käytä määrättyjä kirjaimia, joita toinen on jo käyttänyt?
Kokeillaan.
Mikä nurmikko kasvi?
2
195
Vastaukset
Mahtaako olla minun entinen maanvaivani, tuhatkaunokki (Bellis perennis),
joka melkein asettui maate ruohonleikkurin alla ja nousi taas terhakasti pystyyn,
kun olin ajanut koko nurmikon? Minun tontillani se kukki heti kun tuli lumeen pälvipaikkoja. Sitä oli valkoisena, vaaleanpunaisena ja tummemman punaisena.Vastasin jo sinulle, että sehän`se, mutta vastaus on mennyt johonkin bittitaivaaseen.
Googlasin myös mainitsemasi kukan ja joku jossain keskustelupalsta lupasi tuoda niitä kottikäryllä!
Minusta ne ovat ihania rivitalopihani nurmikolle, koska mitään muuta "kukkamerta" ei voi tänne laittaa.
Tosin minulla on tuollainen parin`metrin penkki ja siihenkin olen harmikseni istuttanut liiaksi monivuotisia kukkia.
Onneksi siihen mahtuu muutama kurpitsan taimi, kun vain saisin ne nyt pakkasten suojaan, koska kituliaita ovat vielä. Rucola sentään jaksaa joka vuosi tehdä uusia versojaan, jotka ovatkin kevään ensimmäiset vihannekset minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343424Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032595Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732557- 112418
- 1192237
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3891095Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos46953Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6830TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28818