Eli vaihdoin tuohon koneen (entinen särkyi) joka pitäisi olla täysin kunnossa myyjän mukaan,sain koneen asennettua ja käynnistin niin naputti ja moottorin vikavalo syttyy noin 1 minuutin päästä joka myös vie tehot samalla kone käy muuten hyvin ja kierroksiakin ottaa ihan hyvin. paitsi että naputtaa ja sytyttää tuon valon lämpimänä syttyy noin 20 sekunnin päästä jo. naputus loppuu ku antaa yli 2000 kierrosta mutta naputus on häiritsevä. suuttimet olen vaihtanut ja suuttimille tulee dieseliä. ku käytin tuosa pajalla niin vikakoodit näytti että ois suuttimessa ollut jotai vikaa mutta eipä korjaantunut ku vaihoin toimiviin sekä jostain ilmamassamittarista se työntekiä sanoi jotai mutta ei tuosa minun mielestä semmoista ole vai???sen mötikän vaihoin misä on se kaasuläppä ei vaikuttanut mitenkään ja öljyt ovat hyvä laatuiset venakopan käytin irti ja kaikki näytti olevan kunnossa..
toyota avensis 2.0td vm98 koneen naputus /vikavalo
8
150
Vastaukset
- blääbämäbläb
kyllä tämänkin tojoteero vielä onneksi väittää
- raakatotuus
Sanoisin että paskan möivät. Kalliin paskan.
- kylläkyykyttää
Ettei olisi taas tullut se yllätyskyykky. Tai oikeastaan kaksi.
- NaputaKoodit
Tuoreemmissa malleissa pitää auton mustaanlaatikkoon ohjelmoida uusien suuttimien tiedot, en tiedä onko tuossa jo se tehtävä ja autaisiko naputuksiin.
- Kokeilukannattaa
Kannattaa naputtaa sitä mustaa laatikkoa. Ja kuunnella, naputetaanko sieltä takaisin.
- OpiTavoille
Kokeilukannattaa kirjoitti:
Kannattaa naputtaa sitä mustaa laatikkoa. Ja kuunnella, naputetaanko sieltä takaisin.
Ei saa itse naputella. Pitää viedä merkkihuoltoon ja antaa merkillisten naputella. Ne osaa tulkita vastausnaputukset. Paitsi jos siellä mustassa laatikossa ollaan jo vainajia kaikki. Silloin aja jatkossa vain hautajaissaattonopeuksia. Kuten mustan laatikon kanssa kuuluukin.
- laakerit
Kannessa oleva alipainepumppu naputtaa,halpa korjata.
- jm-asentaja
No joo sehän se moottorin häiriövalon sytyttää vidun valopää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752