Olen pettynyt Kuhmon hammashoitolan palveluihin. Tämä Spratto yrittänyt hoitaa kahta hammasta ja epäonnistunut molemmissa, tullut niistä juurihoitohampaita ja loppua ei hoidolle näkyvissä. Onko muilla samoja kokemuksia? Äkäinenkin kun mikä, tiuskii asiakkaille ja apulaisilleen. Juurihoitokanavaan tarkoitetut hapot pärski viimeksi suuhun ja kasvoille. En menee takuulla ikinä enää hänen hoitoon.
Julkinen hammashoito
15
3349
Vastaukset
- 123412345
On kokemuksia juuri Spratton hoidosta. Hänelle kävi virhe minua hoitaessa, josta sain kovan kivun jo hoidon aikana, minulle hän myös sanoi äkäisesti, että ole hiljaa, vaikka kerroin ettei kipu ole lähelläkään hammasta, enkä ole ennen kivusta huutanut. Lisäksi sain voimakkaan viikkojen turvotuksen ja siitä seurauksena kudoksessa olevan turvotuksen ja tulehduksen hoitoon 3 antibioottikuuria peräkkäin, kortisonia sairaalassa suoraaan suoneen ja hammas oli jätettävä kuukausiksi auki. Jouduin myös syömään särkylääkkeitä 3-4kk ajan päivittäin.
Jos tarkoitat juurihoitoon tarkoitetulla hapolla juurikanavien huuhteluun tarkoitettua hypokloriittia, niin se ei ole happo vaan syövyttävä aine. Minulla tämä samaista ainetta joutui kudokseen.
Turha on haukkua koko kuhmon hammashoitolaa yhden ihmisen takia, sillä olen kahdella muulla hammaslääkärillä käynyt kuhmon hammashoitolassa ja hoito on erinomaista, kuten myös hoitajat ovat ystävällisiä ja osaavia.- eeeeeiii
Ikävä tapaus. Olen käynyt hänellä ja takimmaiseen hampaaseen jäi kolo paikkuusta huolimatta, paikka lähtenyt pois. Täytyy yrittää korjuuttaa jollain muulla.
- Ruokailuun
Turha asiaa tänne valittaa. Ko. henkilöt tätä tuskin lukee.
Kirjoittakaa paikalliseen lehteen, niin ehkä jotain tapahtuu...- Kaameaa
Onhan tuo kauheaa, jos sattusisi omalle kohdalle ja siitä niitä hammaslääkärin pelkoja tulee. Onko lääkäri pätevä, tuli mieleen?
- nöf
Entäpä, jos hampaanne ovat jo siinä kunnossa, ettei niitä voi korjata.
Jääneet pesemättä, pelätty lääkäriin menoa, on vaan huonot ja reikiintyvät hampaat, syödään väärin, käytetään nautintoaineita,,,. jos, jos, jos.- Eipeikko
Ei niitä aineita saa ruiskia vääriin paikkoihin vaikka hampaat olisi hoidettu miten. Paljon olen kuullut ei-hyvää tästä uudesta hammaslääkäristä,vaikka eipä tuo ole edes kauan ehtinyt täällä hammaslääkärinä toimia.
- pirkka8
Teillä on oikeus antaa huomautus asiasta. Sen voi tehdä Kainuun soten sivulla, tai suoraan hoitoa antaneeseen paikkaan. Myös potilasasiamies on olemassa. Tällä sivustolla ei kyseisiä asioita hoideta.
- Hifififig
Aloittaja kysyi kokemuksia, kai niitä saa jakaa tällä palstalla?
- EiAihetta
Minulle ollut erittäin asiallinen joka kerta, selostaa aina mitä tekee seuraavaksi. Parhaimpia lekureita millä oon käyny, ei valittamista.
- käynyt
kyllä vähemmän pätevä olen kulkenut tällä paroonilla joka sieniä kerää teitten varsilta pitkään ja paikat tippuu ja puudutus mömmöt roiskii ja kaiken lisäksi ei kunnolla ees suomee tajuu taitaa tulla entiset nuista vähäsistäkin hampaista varmaan joku halppis ukko liekkö käyny ees päteväksi hammas lääkäriksi tulee varmaan edulliseksi pitää saa mies töitä kun paikkailee omia virheitään jatkuvalla syötöllä en suosittele joka pelkää hammas lääkäriin menoa.
- sleep
Itselläni ihan hyvät kokemukset,2 kertaa paikannut hampaan ja tosi nopeasti ja hyvää jälkeä.Ei moitittavaa.
- sbbi
Olen hoidattanut hammasta juurihoidolla 3 kertaa, ja nyt hän hoitaa normaalien käyntieni puitteissa "risuaitaa". Ei moittimista hänestä. En osaisi hampaita keltään korjailla näin hyvin. Kivut ja säryt on poissa.
- alanvaihto
Olen kuullut ettei Kuhmossa ole pätevvä terveyskeskushammaslääkäriä. Eivät uskalla ottaa hammasta pois,johon ei voi laittaa juurihoitoakaan. Siis väärän alan ammattilaisia.
- irtipois
Kyllähän tuolla minulta otti, kun pyysin. Toki ei ole enää siellä. Eikä sitten muuta osannukkaan.
- jlkkjlkj
Kaikkea sitä kuulee :D mitäs sitten luulet, että kuhmon hammaslääkärit on jos ei päteviä?.. epäpätevä eli jolla ei ole hammaslääkärin koulutusta, ei myöskään saa harjoittaa kyseistä ammattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974