Puhelin turvallisuustilassa apua?

tytttttttöhädässsä

Sammutin tänään illalla kännykkäni ja kun sen avasin oli alareunassa teksti "turvallisuustila" ja samassa kaikki Play kaupasta ladatut sovellukset oli kadonnut. Luin netistä että saattaa auttaa kun poistaa kaiken ja lykkää kännykän tehdasasetuksille, mutta eipä auttanut sekään. Mit pitäisi tehdä vai onko jo menetetty tapaus tämä kännykkä? (samsung galaxy s4)
Ongelmana on nyt myös se etten saa vanhoja kuvia yms mistään takas vaikka ennen tehdasasetuksille laaittoa varmuuskopioin muka kaiken ja valitsin asetuksista "automaattinen palautus". Mitään ei ole tullut takaisin enkä osaa palauttaakkaan näitä tietoja.
Sinä joka osaat auttaa olet mahtava!

21

18432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nörttimaksmultimus

      Jos puhelin on päällä niin paina virtanamiskaa pohjaan ja valitset valikosta uudelleenkäynnistä (restart, kolmas vaihtoehto) ja pitäis kadota turvatilat.

      • Sallyelina

        Kiitos sulle,tää ohje pelasti mut tänään 😊


      • Anonyymi

        Ei toimi mulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi mulla

        Mulla eilen puhelin tippunut veteen. äänevoimakkuuden vähennys nappi ei toimi alareunassa lukee suojattu tila eikä millään lähde pois. Uudelleenkäynnistäminen ei auta.


    • deutsch

      Outoa, juuri eilen mulla kävi ihan samalla tavalla. Ja katoin neuvoja, esim se restart juttu. Mulla ei toiminu sekään, ja kännykkäni menee huoltoon.

      • kqksksowisislos

        Mulla on jäänyt ääni nappula jumiin joten ei mee pois vaikka painaa "restart"


      • XxIhminenxX

        mulla on sama juttu....


      • teiska

        Lappeenrannasta päivää itelläni kans löi turvallisuustilanpäälle ja tässä kun lueskelin teijen juttuja ni poistin suojakotelon ja tein niinkun tos yllä Nörttimaksiltumus opasti ni johan hävis ongelma Kiitosta teitille. ;)


    • ou.nou

      Hei hei hei mul on joku iha random joku Huawei ja just ku avasin sen nii nyt siin alareunas lukee jotain suojattu tila :/

      • ou.nou

        Ennen ku suljin sen nii se kysy mult et haluunko et se ottaa jonku suojauksen päälle tai jtn.. ja sit jotai et joidenki kolmansien osapuolien sovellukset tai jotku nyt en ihan muista mitkä nii jotai se oli jotai et otetaan pois käytöstä tai en voi käyttää tai jtn... ja mä hyväksyin sit se sulki mun puhelimen ja avas uudestaan....


      • ou.nou
        ou.nou kirjoitti:

        Ennen ku suljin sen nii se kysy mult et haluunko et se ottaa jonku suojauksen päälle tai jtn.. ja sit jotai et joidenki kolmansien osapuolien sovellukset tai jotku nyt en ihan muista mitkä nii jotai se oli jotai et otetaan pois käytöstä tai en voi käyttää tai jtn... ja mä hyväksyin sit se sulki mun puhelimen ja avas uudestaan....

        Nii ja jos alottajalta saa vielä kysyä niin kummalla puolella alareunassa se juttu on sulla? Mul on vasemmas alakulmas sellasella "läpinäkyvän" harmaassa suorakulmion muotosessa laatikossa lukee valkosella et Suojattu tila :/


    • Apuja11
      • Jejes

        Pelastit tän päivän


    • Anelmakukkanen

      Mulla myös puhelin meni turvallisuustilaan(Samsung) ja parin viikon Mobylife huollon jälkeen, sanoivat että takuu raukeaa koska puhelin on kastunut. Paskapuhetta, kerkesin käyttää edellisen huollon jälkeen vain kaksi päivää. Todellakin puhuvat paskaa kastumisesta. Näin Elisan huolto toimii. Puhelin ostettu toukokuun lopulla ja jo kerran huollettu heinäkuun puolessa välissä , jolloin vaihtoivat näytön. Huomenna soitan huoltoliikkeeseen ja sen jälkeen kuluttaja-asiamiehelle jos ei asiat selviä. On kumma että takuut ei toimi tuollaisten maanantai kappaleiden kanssa vaan halutaan laittaa asiakas maksumieheksi. Ei kyllä onnistu.

    • Sellasta

      Kun alat tuota turvallisuustilaa ohjeen mukaan poistaa, muista ensin poistaa suojakotelo!

    • XxIhminenxX

      minulla ei lähde nämä turvallisuustila hommat vaikka yritän ohjeen mukaan varmaan siksi kun volume alas nappi on painunut alas eikä nouse ylös voiko joku auttaa?

    • Tätttärä

      Mulla oli menny turvatila päälle itsestään lenkin aikana taskussa. Sain auki ihan vaan uudelleen käynnistämällä. Honor 8.

    • Grabbe

      Mikään muu räpläys ei auttanut kuin uudelleenkäynnistys.

    • Anonyymi

      Hei. Minulla oli myös teksti turvallisuustila. Eikä se lähtenyt kirveelläkään. Kunnes mieheni mainitsi,että olet vaihtanut juuri kuoret puhelimeesi. Otin pois ja laitoin vanhat tilalle. Heti ppoistui teksti. Ja kaikki sovellukset palautuivat. Jes.

    • Anonyymi

      Kännykkä on lentokonetilassa. Poista se

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe