Pyrin vastaamaan kaikkiin kysymyksiin paarhaani mukaan
Kysykää mitä vaan 14v pojalta.
56
276
Vastaukset
- hompelsen
Oletko sinäkin homo? :3
Onko kik?
- Janituinen
Hyppäätkö junan alle jos ostan sulle lavan ES:ää?
- jtainvaan
Seurustelisitko nätin ja hyväkroppaisen tytön kanssa vaikka hänellä on silmälasit?
Kaikille kiltti vai joillekin ilkeä tyttö?
Mikä on toiveammattisi?Kyllä jos on mukava jne jne jne.
Tyttö saa olla joilekin ilkeä muttei mulle D; jos ymmärdin kysymyksen oikein
Ei ole toive ammattia yksi vaihto ehto voisi olla pyro teknikko koska pidän tulesta ja räjähdyksistä :D jos ei tuu tulee sit pyromaani :DDD
- 14vtyttö
Mis kaupungissa asut? Oon itekki 14v mut tyttö :-) Minkä lasinen on sun tyyli? Niiku vaatteet,hiukset?
- Ahahahsainorgasmin
Kiihottaako sinua kun hiplaat 10v poikien kiveksiä ratikassa?
En ole kokeillut. Oletko itse? Kiihottaako? Vai oletko 10v ja haluat minun tekevän sitä sinulle. Ps. Espoossa ei ole ratikoita en ole matkustanut ratikalla moneen vuoteen
Lisää
- 14vtytsy
Minkä kokonen muna sinulla on:)
- kivekseniovatsiniset
Onko siniset kivekset normaalit?? Tarviin apua ja äkkiä!! S:
Siniset kivekset ovat täysin normaalit. Trust me i am a doctor. Jos et pidä väristä voit maalata sen minkä värsiseksi vaa ja jos se on riittävän iso vot tehdä siihen maalausen. Ilmota minulle jos keskimmäistä kivestäsi rupeaa särkemään.
- Kujjjyy
Ootko suhtees? Runkkaatko miten usein? Mikä on noloin asia mitä sulle on käyny ?
En tällä hetkellä kovasti yritän mut ei ne naiset oikee lämpee yks on lupautunu treffeille mut ei sille koskaa käy.
Kyllä runkkaan 0-3kertaa päivässä.
Noloin asia on varmaan on varmaan se ku me pelattiin partio leiril korttii ja sit mult loppu chipit ja sit se meni siihen et meni vaateetkin kaupaks ja sit täyty lähtee vetää kierroksii kämpän ympäri sit meni ulos alasti ja siin oli tyttöryhmä tulossa saunasta...
- tyyppi15OO
Jos saisit päättää Olisitko MAKKARA vai NAKKI. Ei kaksimielisesti.
- tyyppi15OO
Jos saisit päättää Olisitko MAKKARA vai NAKKI. Ei kaksimielisesti.
Makkara, ennemmä lihaa ja kokoa. Tost tuli mieleen yks iskurepla "jos sul ois makkara mä nuolisin sitä" toi heitettiin jätkälle se repes täysin ja rupes huutaa "jos!? Miten niinkun jos?!" :D
- Forlive
Ootsä väkivaltane ku oot espoolaine
Anteeksi mitä vittua Espoossa ei ole yhtään väkivaltasempia kun missään muuallakaan. Ja ei en ole väkivaltainen en pysty lyödä ihmistä. (Kerran hyppäsin kaverini niskaan ku se joi multa kokista)
- Kaapo13v
Pystytkö vetää Es ykkösel alas? Mä kokeilin kerra mut ei menny alas ku oli nii taatana vaffaa.. (sinine leima oli pohjassa)
Helposti voin juoda litaran kokista ykösel alas ja oon vetäny mäfänki esää en oo vähään aikaan maistanu ku mäfä on parempaa ja halvempaa mut en paljoo juo enrgiajuomia kerran ehk paris viikos
- ahistunut
oon enossa ylä asteelle ja ainoa ongelma on ette ne pojat siellä huutelee mule jatkuvasti jotain.Eli jos ne kävelee vastaan kadulla niin ne alkaa jotan sepittää jostain ihan hiton oudoist jutuist....Eli miten voisin sanoo niille pojille et oikeesti?sä kuiteski kun oot poika osaisit varmaa sanoo et miten saan sen loppuu ku ne varmaa vaa käy viellä pahemmiks...
Kerro vaa ettei sua vois niite puheet vähempää kiinostaa. Mut jos ne jatkaa et sä niitä oikein voi estää ja sit voit lähtee pois jos tulee perään yritä vaan ignoraa.
Lisää
- KÖÖpö
käytätkö anabolisii steroidei? ja asutko lepuskis kosk oon kuullu et siel asuu paljon kaike maailma mokkamunii sun muit ihmispaskoi.
- lolololoö
Jos saisit päättää olisitko homo vai ni?
- 729
Mitö tekisit jos luokaas tulis uus,
Kaunis isorintainen,laiha,pikä hiuksinen ihana blondi?
Ja se ois ohan vitun kaunis?Todennäköisesti jos olisi mukava jne. Yrittäisin tutustua ja vähän iskeä ja jos onnistuu niin pyytää vaikka ulos tai jotain.
- lololololoö
Eiku siis bi
- 658
Mikä on bi?
Epäilen että tämä in trolli.mutta jos ei niin bi on ihminen joka tykkää omasta ja vastakkaisesta sukupuolesta.
- 3425
Oon koht 13 ja tarttis tietää et mitä pitää tehä jos tietää et eroo pia mut haluis pitää kyseisen tytön
Osota sille, että sä tarttetet sitä ja toisin päin. Auta aina kun se tarttii apua. Kerro sille et sä rakastat sitä.
- 3425
Thank`s man toi oikeest autto vaik ylensä se ei kyseiseen henkilöön toimi ollenkaa
- jessszika
soita mulle 0404102442
- wittujamal
millostä dänkkie
- 434376352642
mitä tekisit jos oisit jonku kaa yhes ja sit haluisit iskee jnku toisen
Toden näköisesti en haluaisi mutta tämän viestin poinnti ilemeisesti on jos haluaisin eli tod näköset yrittäisin sitä mut eka varmistaisin et ne ei tunn jne.
- plaaplaa34
Onko kukaan kertonu sulle et se rakastaa sua?
Perhe kerran yks tyttö olin kiinnostunu myös siitä surusteltiin 3,5 kk pääs sanoo sen monta kertaa <3
Lisää
- Gkfod
Mmoooi!
Mitä musaa popitat ?? - Turku123579
Kerro miten ujo poika (-00) voi iskeä tytön
Hmm..
Näytä että oot kiinostunu siitä oo sille tosi kohtelias hymyile, katso silmiin. Jos näyttää että se saattais olla kiinostunu sust mee vaa juttelee ajattele et mitä jos se ei oo kiinostunu susta. sitten ei tapahdu mitään. Mitä jos sä et mee puhuu sille. Sit ei tapahdu mitää. Hyvällä tuurilla se voi tulla juttelee sulle. Tytöt tykkää yleensä siitä kun niitä kehutaa esim. Silmiä, hiuksia, tai jotain muuta.
- Anonyymi
Mitä kuuluu? Hehe et kyl enää oo 14
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875