Kysykää mitä vaan 14v pojalta.

01Buii

Pyrin vastaamaan kaikkiin kysymyksiin paarhaani mukaan

56

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hompelsen

Oletko sinäkin homo? :3

• En ole

• Onko kik?

• On kik muten tänne laita

• Janituinen

Hyppäätkö junan alle jos ostan sulle lavan ES:ää?

• En. Ostan ite jos tarviin. Mut jos oisin 10v jonne sit varmaan juu.

• jtainvaan

Seurustelisitko nätin ja hyväkroppaisen tytön kanssa vaikka hänellä on silmälasit?

Kaikille kiltti vai joillekin ilkeä tyttö?

Mikä on toiveammattisi?

• Kyllä jos on mukava jne jne jne.
        Tyttö saa olla joilekin ilkeä muttei mulle D; jos ymmärdin kysymyksen oikein
        Ei ole toive ammattia yksi vaihto ehto voisi olla pyro teknikko koska pidän tulesta ja räjähdyksistä :D jos ei tuu tulee sit pyromaani :DDD

• 14vtyttö

Mis kaupungissa asut? Oon itekki 14v mut tyttö :-) Minkä lasinen on sun tyyli? Niiku vaatteet,hiukset?

• Espoo
        Kesäsin esim pidän tpaita ja shortis/farkut

• Toinen 01 poika Espoost tääl xD

• Ahahahsainorgasmin

Kiihottaako sinua kun hiplaat 10v poikien kiveksiä ratikassa?

• En ole kokeillut. Oletko itse? Kiihottaako? Vai oletko 10v ja haluat minun tekevän sitä sinulle. Ps. Espoossa ei ole ratikoita en ole matkustanut ratikalla moneen vuoteen

• Lisää

• 14vtytsy

Minkä kokonen muna sinulla on:)

• Nyt levossa kymmenisen sentii, stondis jotain 14-15

• kivekseniovatsiniset

Onko siniset kivekset normaalit?? Tarviin apua ja äkkiä!! S:

• Siniset kivekset ovat täysin normaalit. Trust me i am a doctor. Jos et pidä väristä voit maalata sen minkä värsiseksi vaa ja jos se on riittävän iso vot tehdä siihen maalausen. Ilmota minulle jos keskimmäistä kivestäsi rupeaa särkemään.

• Kujjjyy

Ootko suhtees? Runkkaatko miten usein? Mikä on noloin asia mitä sulle on käyny ?

• En tällä hetkellä kovasti yritän mut ei ne naiset oikee lämpee yks on lupautunu treffeille mut ei sille koskaa käy.
        Kyllä runkkaan 0-3kertaa päivässä.
        Noloin asia on varmaan on varmaan se ku me pelattiin partio leiril korttii ja sit mult loppu chipit ja sit se meni siihen et meni vaateetkin kaupaks ja sit täyty lähtee vetää kierroksii kämpän ympäri sit meni ulos alasti ja siin oli tyttöryhmä tulossa saunasta...

• tyyppi15OO

Jos saisit päättää Olisitko MAKKARA vai NAKKI. Ei kaksimielisesti.

• tyyppi15OO

Jos saisit päättää Olisitko MAKKARA vai NAKKI. Ei kaksimielisesti.

• Makkara, ennemmä lihaa ja kokoa. Tost tuli mieleen yks iskurepla "jos sul ois makkara mä nuolisin sitä" toi heitettiin jätkälle se repes täysin ja rupes huutaa "jos!? Miten niinkun jos?!" :D

• Forlive

Ootsä väkivaltane ku oot espoolaine

• Anteeksi mitä vittua Espoossa ei ole yhtään väkivaltasempia kun missään muuallakaan. Ja ei en ole väkivaltainen en pysty lyödä ihmistä. (Kerran hyppäsin kaverini niskaan ku se joi multa kokista)

• Kaapo13v

Pystytkö vetää Es ykkösel alas? Mä kokeilin kerra mut ei menny alas ku oli nii taatana vaffaa.. (sinine leima oli pohjassa)

• Helposti voin juoda litaran kokista ykösel alas ja oon vetäny mäfänki esää en oo vähään aikaan maistanu ku mäfä on parempaa ja halvempaa mut en paljoo juo enrgiajuomia kerran ehk paris viikos

• ahistunut

oon enossa ylä asteelle ja ainoa ongelma on ette ne pojat siellä huutelee mule jatkuvasti jotain.Eli jos ne kävelee vastaan kadulla niin ne alkaa jotan sepittää jostain ihan hiton oudoist jutuist....Eli miten voisin sanoo niille pojille et oikeesti?sä kuiteski kun oot poika osaisit varmaa sanoo et miten saan sen loppuu ku ne varmaa vaa käy viellä pahemmiks...

• Kerro vaa ettei sua vois niite puheet vähempää kiinostaa. Mut jos ne jatkaa et sä niitä oikein voi estää ja sit voit lähtee pois jos tulee perään yritä vaan ignoraa.

• Lisää

• KÖÖpö

käytätkö anabolisii steroidei? ja asutko lepuskis kosk oon kuullu et siel asuu paljon kaike maailma mokkamunii sun muit ihmispaskoi.

• En käytä steroideja enkä asu siellä. Miksi oletat että olen ihmis paska? :/

• lolololoö

Jos saisit päättää olisitko homo vai ni?

• Vai ni tarkoitatko bi jos kyllä olisin mielummin bi.

• 729

Mitö tekisit jos luokaas tulis uus,
      Kaunis isorintainen,laiha,pikä hiuksinen ihana blondi?
      Ja se ois ohan vitun kaunis?

• Todennäköisesti jos olisi mukava jne. Yrittäisin tutustua ja vähän iskeä ja jos onnistuu niin pyytää vaikka ulos tai jotain.

• lololololoö

Eiku siis bi

• 658

Mikä on bi?

• Epäilen että tämä in trolli.mutta jos ei niin bi on ihminen joka tykkää omasta ja vastakkaisesta sukupuolesta.

• 3425

Oon koht 13 ja tarttis tietää et mitä pitää tehä jos tietää et eroo pia mut haluis pitää kyseisen tytön

• Osota sille, että sä tarttetet sitä ja toisin päin. Auta aina kun se tarttii apua. Kerro sille et sä rakastat sitä.

• 3425

Thank`s man toi oikeest autto vaik ylensä se ei kyseiseen henkilöön toimi ollenkaa

• Kiitti, mahtavaa tietää että musta oli jotain apua :)

• jessszika

soita mulle 0404102442

• En ala soittaa minmekkään laita kik jos haluut jutella

• wittujamal

millostä dänkkie

• 434376352642

mitä tekisit jos oisit jonku kaa yhes ja sit haluisit iskee jnku toisen

• Toden näköisesti en haluaisi mutta tämän viestin poinnti ilemeisesti on jos haluaisin eli tod näköset yrittäisin sitä mut eka varmistaisin et ne ei tunn jne.

• plaaplaa34

Onko kukaan kertonu sulle et se rakastaa sua?

• Perhe kerran yks tyttö olin kiinnostunu myös siitä surusteltiin 3,5 kk pääs sanoo sen monta kertaa <3

• Lisää

• Gkfod

Mmoooi!
      Mitä musaa popitat ??

• En oikeastaan kuuntele musiikkia lähes kaikki menee ei ole erityisiä suosikkeja

• Turku123579

Kerro miten ujo poika (-00) voi iskeä tytön

• Hmm..
        Näytä että oot kiinostunu siitä oo sille tosi kohtelias hymyile, katso silmiin. Jos näyttää että se saattais olla kiinostunu sust mee vaa juttelee ajattele et mitä jos se ei oo kiinostunu susta. sitten ei tapahdu mitään. Mitä jos sä et mee puhuu sille. Sit ei tapahdu mitää. Hyvällä tuurilla se voi tulla juttelee sulle. Tytöt tykkää yleensä siitä kun niitä kehutaa esim. Silmiä, hiuksia, tai jotain muuta.

• Anonyymi

Mitä kuuluu? Hehe et kyl enää oo 14

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe