näytän joltai 7-9 vuotiaalta

näitämerkkejäeisallita

Oon 13v tyttö eli menos kasiluokal ja näytän joltai 7-9 vuotiaalt... Kukaan ei usko et oon 13 vaa aina mua luullaan 7-9 vuotiaaks. Asiaa pahentaa babyfacen lisäks:
- oon vaan 150-152cm pitkä (kasvupyrähdyst odotellessa)
- murrosiän merkkei ei oo näkyny
- oon vähä alipainonen
- mul on kakaramainen ääni

Saan kuulla tost vittuiluu koko ajan. Esim. Mun tutut sanoo vittuillen "mee sinne kakkosluokal takas" yms muuta paskaaa

Kunhan avauduin. En vaan kestä enää.. Skippailen sosiaalisia tilanteitakin tän takia.

Kohtalotovereita??

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deutsch

      Täällä!

      • deutsch

        Siis mulla on sama ongelma


    • Fhjiygjur

      Voiks laittaa kuvan?

      • näitämerkkejäeisallita

        Sori mut en koska en haluu et mut bustataan


    • Lukiojätkä

      Meitsi vast 9 luokal alko näyttää ees vähä yläastelaiselta :)

    • 18v

      Mä kans... Oon 18v tyttö ja näytän n. 10 vuotiaalt

    • lyhytbf

      Täällä myös babyfacen omistaja ja alle 150cm. Meen siis ysille.

    • Ookko_directioner

      Onks sun nimi matilda tai sofia?

      • näitämerkkejäeisallita

        Ei?


    • fuufuu

      Mua on luultu 12 vuotiaaks kun oon ollu 16 et kohtalotovereita ollaa :D

    • Hujoppi

      Mulla taas toisinpäin... Meen vitoselle(eli 10v)oon 186 cm pitkä ja kaikki luulee mua niinku 18veeks ku vielä meikkaan

      • morovaainisenpätäs

        Toi ei oo huono vaa hyvä juttu


    • Minun

      vaimoni on 150-senttinen, ei se koosta ole kiinni, ja nuoruus on ainoa vaiva joka varmasti paranee ajan mittaan.

    • PikkuHakim

      oon niiku 12v ja juuret lähi idästä nii tunnetusti oon karvane ku perkele. Poliisitki o pidättäny mut mun terroristiparran takia monesti ja ei oo uskonu vaik oo näyttäny mu papereit. joudun myös joka aamu ajamaa mu karvaset pallit ja perseen ettei se näyttäis silt ku mul ois joku afgaani vinttikoira housuis.

    • vanhempiko

      Mä olin kans vrm joku 152cm pitkä kon menin kasil.. Ja olin alipainonen. Mut mua ei ikinä luultu nuoremmaks mitä olin, vaa päinvastoi :o Meen nyt lukioo ja pituutta nippanappa 160cm, alipainoki hävinny ja kaikki kyselee oonko jotai 18v :D Ja voin vakuuttaa et mul on babyface xD Mistähän johtuu sitte et mua luullaa vanhemmaks...

    • 35cm_molo

      Kyllä koolla on väliä ;)

    • täälläkans

      Mäki oon pieni 153 cm ja meen kasille. Terkka sano et kasvan vie vaa muutaman sentin, joka ärsytti. Muaki luullaa nuoremmaks. Jos meikkaan oikein paljon ja laitan korkeat korot niin luullaan ehkä vuoden nuoremmaksi vaan, ja se on mulle paljon :D.

    • Tyttö98

      Heippa alottaja ja kaikki muut saman "ongelman" kanssa painivat! :)
      Kärsin itse samasta sun ikäsenä. Pituutta oli 7-8lk välisenä kesänä about 149cm. Menkat ei ollu alkanu ja murrosiän merkkejä muutenkin todella vähän (hiukan karvankasvua ja rinnat hyvin vähän kehittynyt). Olin myös tosi babyface. Äänestä sanottiin et kuulostan 6-vuotiaalta pikkutytöltä.. Hoikka/alipainon rajoilla olin myös. Itsetuntoon vaikutti paljon se etten ollut kehittynyt ja näytin kaikkien silmissä ihan pikkulapselta. Selasin kaikenmaailman nettipalstoja ja ravasin jopa lääkärillä valittamassa pituudestani ja vaatimassa kasvuhormoneja (joita en tietenkään saanut ja hyvä niin!).
      On todella törkeää miten tuttusi kehtaavat heittää sinusta "läppää" että mene takaisin sinne kakkosluokalle. Se kertoo jotain siitä että he itse eivät selkeästi ole henkisesti kovin kehittyneitä.
      Olet siinä iässä että kasvupyrähdys on varmasti lähellä, se tulee hyvin yllättäen ja yhtäkkiä huomaatkin kasvaneesi 6-12cm. Kasvupyrähdyksen jälkeen pituutesi on luultavasti n. 160cm, joka on jo usean aikuisen ihmisen pituus. Sen jälkeen kasvat luultavasti vielä jonkin verran. Hyvin nopeasti huomaat myös äänesi muuttuneen aikuismaisemmaksi, rintojen kasvaneen ja lantion leventyneen.

      Itse olen nyt 16v, kohta 17.
      7-8lk välisenä kesänä pituutta oli tosiaan n. 149cm, rinnat kehittyneet niin vähän että kuppikoko 65AA oli liian suuri, lantio olematon, ääni pikkulapsen ja kasvot lapsenomaisen pyöreät.
      Nyt, kolme vuotta myöhemmin pituutta on 159cm, mikä on kyllä vähän mutta nykyään olen tyytyväinen pituuteeni ja saan siitä suurimmaksi osaksi positiivista palautetta, etenkin miespuolisilta. Olen edelleen hyvin hoikka, mutta lantio erottuu selkeästi ja kuppikoko on 75D. Ääni on aikuismaisempi. Kasvonpiirteet säilyivät pisimpään ns. lapsenomaisina mutta viimeisen vuoden sisällä olen muuttunut kasvoista todella paljon ja omaan nyt kapeahkot ja aikuismaiset kasvot. Minua luullaan nykyään useimmiten 18-19vuotiaaksi.
      Pointti miksi kerroin miten itse olen kehittynyt, oli se että on hyvin mahdollista että sinulla on asiat parin vuoden päästä samalla tavalla. Tsemppiä sinulle ja kaikille muille kohtalotovereille! Muistakaa että kyllä se teidänkin murrosikä sieltä vielä kunnolla käynnistyy :)

    • nuorvanhus

      Mua taas luullaan about 20-vuotiaaks, vaikka oon 16. Voi tulla vähän kiusallinen tilanne ku jotkut 13v jonnet tulee kysyyn että voinko ostaa tupakkaa, vaikken ees polta sekä uudet tuttavuudet kysyi usein että ootko jo amiksessa/lukiossa, vaikka olin silloin 9-luokalla (nyt vasta MENOSSA amikseen).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe