Kysymys olisi että miten maalais auton halvalla?
mitä eri tapoja on maalata auto?
olisko kellään tieto missä olisi halpaa maalauttaa auto täällä pääkaupunki seudulla?
siis rahaa en ajjo pistäää paljo maalaukseen ku autonki arvo on vain jokunen 100e mutta haluaisin uutta uskoa lookiin :D
auton maalaus?
6
1622
Vastaukset
- etsiä
jos autosi arvo on joitakin satasia,niin kannattaa etsiä maalaamon sijasta paalaamo!niin halvalla ei onnistu,että kannattaisi....maalitkin maksavat tuplasti autosi arvon...
- Meizi
Juu, Eiköhän kannata ottaa ruisku omaan kauniiseen kännyyn...
- jees
Ei mitään järkeä maalauttaa jos auton arvo vain muutamamia satasia. Eikä itse maalamisessakaan järkeä ole jos et saa maalaustarvikkeita ilmaiseksi.
- julle
maalasin oman korollani tavallisella öljymaalilla ja ruiskulla ja jälki on aivan riittävä vanhaan käyttöautoon. Maali oli motonetistä ja makso 14e litra, meni reilu litra. Ruisku oli bilteman yläkannuruisku 20e. Pohjatöinä vesihionta käsin, ruosteiden pohjamaalaus, valojen ym irrottelu ja lasien teippaus. Velipoika maalasi oman autonsa bilteman öljymaalilla, 6.90e purkki, ja jälki oli vielä parempi, koska se kuivu hitaammin ja tasottu paremmin. Eli ei hirveetä hintaa tuu ylimaalaukselle... eihän kukaan hullu mitää "oikeita" automaaleja osta johonki ritsaan millä ajaa vuoden tai kaks! Voi tietty vähän hirvittää alottaa jos ei oo ennen ruiskutellu mutta tekemällä sitä oppii! Maalaa ensin vaikka kottikärryt...
- heka
julle kirjoitti:
maalasin oman korollani tavallisella öljymaalilla ja ruiskulla ja jälki on aivan riittävä vanhaan käyttöautoon. Maali oli motonetistä ja makso 14e litra, meni reilu litra. Ruisku oli bilteman yläkannuruisku 20e. Pohjatöinä vesihionta käsin, ruosteiden pohjamaalaus, valojen ym irrottelu ja lasien teippaus. Velipoika maalasi oman autonsa bilteman öljymaalilla, 6.90e purkki, ja jälki oli vielä parempi, koska se kuivu hitaammin ja tasottu paremmin. Eli ei hirveetä hintaa tuu ylimaalaukselle... eihän kukaan hullu mitää "oikeita" automaaleja osta johonki ritsaan millä ajaa vuoden tai kaks! Voi tietty vähän hirvittää alottaa jos ei oo ennen ruiskutellu mutta tekemällä sitä oppii! Maalaa ensin vaikka kottikärryt...
Olisi erittäin mielenkiintoista nähdä kyseinen auto... :)
- ..tehdä pohjatyöt ite
kannattaa hiota ite auto ja paikkailla ruosteet niin se maalaus on TODELLA PALJON HALVEMPI! meinaan olin kysynyt taivas salosta yhdeltä maalarilta, et mitä se pyytää maalauksesta ja se sanos et n.6000-7000mk.. ja kysyin et jos ite tekee pohjatyöt, nii sit se sanos et se hinta on maalien kanssa joku 1000mk.. eli aika paljon halventus.. ELI HIOT AUTON JA KAIKKI RUOSTEET JA SIT VIET SEN MAALAAMOON...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041740Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2331394- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521089- 631001
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857