Hei, olen 25vee nainen. Haluaisin kovasti lähteä reissuun, mutta en saa reissukamua. Jos täällä olisi nainen, joka haluaisi lähteä kaveriksi shoppailemaan ja loikoilemaan rannalle, niin saa ilmottautua. Ilmoitus ei siis koske miehiä ja mielellään asiallisia vastauksia, kiitos. :)
Äkkilähtö etelään
11
64
Vastaukset
- Reissaaja89
Moikka, Täällä olisi saman ikänen neiti vailla reissuseuraa. Koska olisit lähdössä? :)
- nainen25ve
Moi. Ei tarkempaa ajankohtaa lyöty lukkoon, mutta joko vielä tänä kesänä tai viimeistään syksynä. Koska itse ajattelit lähteä ja minne päin? ☺
- mörrimöykky77
Hei olen lähdössä alanyaan elokuun viimeisellä viikolla. Olen nainen 36 vuotta. Laita viestiä tänne jos tarviit vielä kaveria reissuun.
- pekkapuuppia
kyrpä kovan ja aina valmis mukaan!
- Esnesti5683
Mulla kyrpä kovan ja valmis lähtemään mukaan !
- reissuseuraakesäksi
Hei,
samoin reissuseura haussa. Olen kolmekymppinen pk-seutulainen. Olen tuttavien mukaan rento ja kiva matkaseura, mutta nyt kesälle en ole vielä onnistunut saamaan matkaseuraa. Lämpimään rentoutumaan olisi päästävä :)
Laita viestiä, jos etsit vielä kaveria mukaan: [email protected] - Meribellla
Hei. Olen 27 v nainen ja haluaisin lähteä elokuun puolessa välissä äkkilähdöllä lämpimään. Alanya etenkin kiinnostaisi.
- neiti23v
Saisko aloittajan meiliosoitteen :)?
- neiti23v
myös muidenkin ketjuun kommetoijien mieliosoitteet tervetulleita! :)
- aloittaja3
Moikka! Laitelkaa meiliä osoitteeseen [email protected]. :)
- Catherine89
Heippa! Täällä olisi saman ikäinen neiti (-89) vailla matkaseuraa.
Mulla itsellä alkaa loma 27.7. ja päättyy 16.8. eli sille välille äkkilähtöä olen suunnitellut. :) Jos et ole vielä matkaseuraa saanut tai jollakin muulla täsmää aikataulu kanssani, voi laittaa spostia [email protected] :D Toinen ajankohta olisi syyskuussa 18.-28.9. välillä ja tässä ajankohdassa on joustovaraa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292158
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251666Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121279Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121147- 88982
- 83866
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691