Matti ja Teppo kävelivät kadulla. Teppo jäi auton alle. Mitä Matti teki?
.
.
.
.
.
.
.
.
- Singlen!
Matti ja Teppo
13
5155
Vastaukset
- Hyber
Matti ja Teppo tekivät aikoinaan Etelä-Afrikkalaisille oman kansallislaulun;
Nimeksi kansallislaulu sai nimen:
- Ota musta kiinni -
Muutaman vuoden kuluttua Kirka väsäsi saman kansallislaulun uusiksi ja tällä kertaa nimeksi tuli:
- Zulut pyyhin silmistäni -Matti katseli uutisia, sieltä alkoi säätiedot, hän huusi Tepolle, että tules katsomaan täältä tulee sää. Johon Teppo---Ai mää vai.
- JKe
Matti teki soololevyn eikä singleä.
- mää
Matti ja Teppo oli etelässä ja aurinkorannalla tuli vastaan atronautti Kuka sää olet, he kysy.
Olen astronautti ja olen ollut kuussa.
M&T siihen: -"Jaa...me on oltu viikko aurinkos"!- -kyy-
Toi oli tosi hyvä nauroin katketakseni.
- Pärssinen
Matti ja teppo meni ravintolaan. Matti tilasi undulaattivoileivän ja teppo spagettia. Aterian jälkeen matti meni vessaan ja anpui itsensä. Miksi?
- Pärssinen
Joku kertoo jos tietää vastauksen :P
- siistähmitä
Anpui? anna puita
- Anonyymi
siistähmitä kirjoitti:
Anpui? anna puita
Anna Puu Nakoa Kalikka
- mutkumattiteppo
Mutku matti jäi auton alle, mitä teppo teki ?
-jäi lehdille soitteleen. - NiinSeKäy
Silloin kauan sitten Matti ja Teppo tappelivat. Sitten tuli Jouko ja kosti.
- hilipatiheijaamiumaumöy
Nauroin ni8in että katkesin kahtia melekei =)
- kuolaniro
kyllä nauratti ------ kuvaa hyvin minkälaatuiset ovat suomenruotsalaiset ---- nykyäänkin --- ja varsinkin stuppi ja sen med börjet ----
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89812J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18528
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502