Matti ja Teppo kävelivät kadulla. Teppo jäi auton alle. Mitä Matti teki?
.
.
.
.
.
.
.
.
- Singlen!
Matti ja Teppo
13
4840
Vastaukset
- Hyber
Matti ja Teppo tekivät aikoinaan Etelä-Afrikkalaisille oman kansallislaulun;
Nimeksi kansallislaulu sai nimen:
- Ota musta kiinni -
Muutaman vuoden kuluttua Kirka väsäsi saman kansallislaulun uusiksi ja tällä kertaa nimeksi tuli:
- Zulut pyyhin silmistäni -Matti katseli uutisia, sieltä alkoi säätiedot, hän huusi Tepolle, että tules katsomaan täältä tulee sää. Johon Teppo---Ai mää vai.
- JKe
Matti teki soololevyn eikä singleä.
- mää
Matti ja Teppo oli etelässä ja aurinkorannalla tuli vastaan atronautti Kuka sää olet, he kysy.
Olen astronautti ja olen ollut kuussa.
M&T siihen: -"Jaa...me on oltu viikko aurinkos"!- -kyy-
Toi oli tosi hyvä nauroin katketakseni.
- Pärssinen
Matti ja teppo meni ravintolaan. Matti tilasi undulaattivoileivän ja teppo spagettia. Aterian jälkeen matti meni vessaan ja anpui itsensä. Miksi?
- Pärssinen
Joku kertoo jos tietää vastauksen :P
- siistähmitä
Anpui? anna puita
- Anonyymi
siistähmitä kirjoitti:
Anpui? anna puita
Anna Puu Nakoa Kalikka
- mutkumattiteppo
Mutku matti jäi auton alle, mitä teppo teki ?
-jäi lehdille soitteleen. - NiinSeKäy
Silloin kauan sitten Matti ja Teppo tappelivat. Sitten tuli Jouko ja kosti.
- hilipatiheijaamiumaumöy
Nauroin ni8in että katkesin kahtia melekei =)
- kuolaniro
kyllä nauratti ------ kuvaa hyvin minkälaatuiset ovat suomenruotsalaiset ---- nykyäänkin --- ja varsinkin stuppi ja sen med börjet ----
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760