Wicca untuvikkoja?

Untuvikkowicca

olen 12 vuotias tyttö, ja olen hyvin kiinnostunut wiccasta. olen vain vasta aloittelija ja tarvitsisin apuja ja kaikenlaiset vinkkauksetkin ovat sallittuja. Olisin kiitollinen jos joku etevämpi wicca antaisi tänne vinkkejä mm. ihan yleisistä wicca rituaaleista yms.

Myös sähköpostiini saa ottaa yhteyttä

[email protected]

16

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääpunanoita
    • wiccanoviisi

      Itse olen 18-vuotias ja harjoittanut wiccaa vuoden, tosin tämä ns. "harjoittaminen" on minun osaltani ollut vain oppien noudatusta, pientä sapattien juhlimista ja opiskelua, sillä en voi kotona sen kummemmin mitään tehdä, ennen kuin pääsen muuttamaan omilleni. Eikä minulla ole mikään kiirekään :D

      Suosittelen että etsit kirjastosta tai ostat suomeksi käännettyjä wiccasta kertovia kirjoja, joita on käsitykseni mukaan vain kolme:
      "Mitä wicca on?" - Titus Hjelm
      "Wicca - Opas wiccan harjoittajalle" - Scott Cunningham
      "Wiccan käsikirja" - Kate West.

      Näiden jälkeen itse aloin lukea lisää kasvitieteestä ja etsimään lisää tietoa netistä, sillä kirjoista sai suht hyvän kuvan miltä oikea tieto aiheesta näyttää ja kuulostaa, ja tiedon mukana varmuus kasvaa :)

      En suosittele että menet vanhemmille kertomaan aiheesta, monesti eivät reagoi hyvin tai ota edes tosissaan.

      • wicca33

        no et sitten ole syntynyt siksi.'


      • wiccanoviisi

        Anteeksi? :'D


      • untuvikkowicca

        Kiitos näistä kirja vinkeistä, niistä on varmasti hyötyä..


    • ttkkl

      Jumalalla in sanansa sanoavana:Lue Raamatusta 5. Mooseksen kirja 18. luku!
      IImestyskirjassakin on mainnintoja asiasta!

      • wicca33

        uskonnot saa jättää oman onnensa nojaan..niillä ei ole tekemistä asian kanssa.


    • Wicca33

      Hei työönen, älä ole liikaa kiinostunut mistään manauksista,minä olen itseollut jo wicca n,25 vuotta,,Siihenei auta muut kun että olet syntynyt siksi.

    • wicca33

      Suosittelen ettet harjoita mitään riuaaleja, ne ei ole todellisia.

    • ttkkl

      Jäät noituudella Uuden Jerusalemin ulkopuolelle! Lue vaikka Johanneksen Ilmestyskirjasta Raamatusta!

    • moro12344

      Ei kannata noituutta harrastella, se on väärin ja pahaa se ei oikeasti ole todellakaan mitään lähellekkään semmoista kun jossain harry potter elokuvissa on ja hyvää noituutta ei ole olemassakaan, pelkästään pahaa.

      • untuvikkowicca

        Olen kyllä lukenut kaikki Harry Potterit ja käsitän kyllä, ettei wicca ole lainkaan samanlaista, joten älä turhaan huolehdi.. Enkä minä wiccan takia ole itsestäni pahaa tekemässä


    • Vain.Jeesus.antaa.elämän

      Ainoa, mitä sinun tulee tahdä asiassa on se, että irrottaudut kokonaan tuosta wicca -jutusta. Siitä ei hyvä sinulle seuraa, jos jatkat, panepa merkille.

      Ainoa asia, joka sinun tulee ottaa lujasti huomioon:

      On vain yksi, joka johtaa sinut oikeille uomille elämässäsi; Jeesus Kristus, Jumalan Poika.

      Noituusasiat vie sinut ennemmin, tai myöhemmin perikatoon, jos niitten kanssa alat vehkeilemään. Sinusta wicca tuntuu hyvältä, tuntuuhan se viinakin ensin, mutta jatkuva käyttö vie pois ihmisyydestä ja Jumalan yhteydestä, tuo vain yhtenä esimerkkinä.
      Noituuden kanssa kietoudut syvälle suohon, josta on vaikea irrottautua. Nyt, jos asiasi ei vielä ole niin pitkällä, on sulla mahdollisuus perääntyä suistumasta tuhoon.

      • untuvikkowicca

        Anteeksi vain mutta en usko tähän tiettyyn Jumalaan


    • tosiontosion

      Esi-isät oli misteliuskovaisia

      Bretagnesta. Ranskan vallankumous. Jotkut oli jovietynägiljotiiniin. Bretagnesta tuli vielä joukot ja vapautti giljotiinista. Hullut tarinat hullut legendat- mutta pitää ilmeisesti paikkansa

      • emmepalaa

        Eletttiin 1770-luvun-loppua. Idiootit eli kansa Ranskassa oli houkuteltu hallitsijoitaan vastaan. Olivatpa kusipäät kerrassaan keksineet nerokkaan giljotiinin. Halveksin ja halveksin heitä. Sukulaiset vankittiin oli Bretagnessa vielä Kuninkaalle uskollisia. Hyökkäys saattoi paskiaiset tolaltaan. Mutta Se Ranska oli mennyttä . Mahtava maa. Uusi maa olisi Ruotsin Kuningaan suostumuksella Ruotsin itäisestä osasta jota kutsuttiin nimeltä Finlandia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2536
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1665
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1464
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1323
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1172
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      86
      1049
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1023
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      916
    Aihe