Opettaja ja opiskelija jatkoa

Se opiskelija

IStun Jarin vieressä sohvalla kun hän hyväili rintojani. Hän hieroi niitä hellästi käsillään ja puristeli kovia nännejäni sormiensa välissä. Aloin tuntemaan yhä suurempaa kiihotusta ja halua ja huomasin miten hengitykseni alkoi kiihtymään ja aloin pitää hiljaista ääntä. Jari suuteli niskaani ja korvaani ja kuiskasi hiljaa:"mennäänkö makuuhuoneeseen, tää sohva on aika pieni?". En vastannut mitään. Nousimme seisomaan ja JAri ohjasi minut makuuhuoneeseen.

Hän painoi hellästi olkapäistäni minut istumaan sängylle ja kaatoi minut makuuasentoon. Hän istui viereeni ja napitti loput napit paidastani auki. Hän katsoi pitkään isoja ja kiinteitä rintojani jotka vielä olivat pitsisten rintaliivien verhoomina. Nännini näkyivät varmasti läpi isoina ja himokkaina. Jari silitti hellästi vatsaani. "Sä olet niin uori ja kaunis..", hän sanoi. LAuse jäi kesken. Voi ei, ajattelin. Tähänkö tämä jäisi?. Jari kuitenkin hivutti kätensä taas rinotjeni päälle. Hän katsoi minua silmiin. Hän hymyili minulle vienosti ja pyysi että nousisin istumaan.

Hän riisui paitani kokonaan pois ja suuteli samalla hellästi niskaani ja selkääni. Hän avasi rintsikat ja otti ne pois, tarrautuen samalla takaapäin voimakkaasti kiinni rintoihini. Hän piti niitä käsissään ja hieroi hellästi peukaloillaan nännejäni. Ne kasvoivat suuremmiksi ja suuremmiksi hänen sormiensa välissä. Vähitellen hän siirsi käsiään vatsaani pitkin alaspäin päätyen housujeni etumukselle. Hitaasti hän avasi farkkujeni napit, kaatoi minut takaisin makaamaan, meni sängyn jalkopäähän ja veti housut pois jalastani. Hän tuli makaamaan viereeni ja hyväili hellästi vatsaani.

Hitaasti hän alkoi hivuttaa kättään alaspäin kohti paljaaksi ajettua alapäätäni. Hän hivutti sormensa alushousujeni reunan alle ja kuiskasi korvaani:"Miten sä arvasit että mä tykkään posliinsita?". Hymyilin, en vastannut mitään. Hän sutteli rintojani samalla kun alkoi hivuttautumaan häpyhuulieni väliin. Pian tunsin hänen lämpimät sormensa valuvan märässä vaossani ja huokaisin hänen osuessaan klitorikseeni. Hän katoi minua silmiin ja hymyili vähän pilke silmäkulmassa. Hän alkoi hieromaan herkkää klitoristani pyörivällä liikkeellä ja minusta tuntu kúin laukeaisin siihen paikkaan. Hän hidasti tahtia välillä, kiusasi minua pitkään kunnes lopulta antoi minun laueta. Sain pitkän orgasmin jonka seurauksena vartaloni värähteli ja käperryin sängylle kasvot pois päin Jarista.

Jari riisui hitaasti ja varovasti alushousut jalastani ja silitti takapuoltani. Samalla hän napitti omaa paitaansa auki ja riisui sen lopulta kokonaan. Kuulin kun hänen housunsa kahahtivat lattiaan ja käännyin katsomaan häntä. Kireiden boksereiden sisältä näkyi läpi varmasti isoin ikinä näkemäni penis. Suustani pääsi jonkinlainen huh humahdus, jota häpesin heti sen pääsetettyäni. JAri laski bokserinsa alas ja näin hänen ison peniksensä koko komeudessaan.

Nousin istumaan Jarin seistessä ja otin hänen peniksensä käteeni. Se tuntui lämpimältä ja isolta, ja minun teki mieli laittaa se suuhuni. Hitaasti vein päätäni lähemmäs ja toin hänet kokonaan suuhuni. E koskaan ollut ottanut keneltäkään poskeen, joten tilanne jännitti todella paljon. Hitaasti aloin runkkaamaan häntä suullani. JAri otti käsillään kiinni takaraivoni takaa ja muutti tahtia hiljalleen nopeammaksi ja nopeammaksi. Inisin kiimasta, minun teki mieli saada tuo vehje koko komeudessaan sisälleni, mutta päätin viedä tämän vaiheen loppuun asti. Ei mennyt kovinkaan kauaa kun JArin lasti purkautui suuhuni, nielin kaiken niinkun kunnon tyttö internetin seksisivuston mukaan tekee. KAtsoin Jaria silmiin. Hän hymyili minulle. "Sä et näytä ollenkaan noin tuhmalta kuin olet", hän sanoi. Punastuin ja katsoin pois päin. Jari kaatoi minut taas makuulle sängylle ja tuli päälleni. Hän ohjasi ison vehkeensä hellästi ja hitaasti nautinnon lähteeni aukolle, ja hitaasti alkoi laittamaan sitä sinne sisään. "voi kun sä olet kireä", hän sanoi. "ja tunnut niin hyvältä". Lopulta hänen peniksensä oli kokonaan sisälläni ja minun olo oli kirjaimmellisesti todella täysi. Hitaasti hän alkoi naimaan minua isolla vehkeellään ja tunis miten aloin kiihottumaan uudestaan yhä enemmän ja enemmän. Sitten yhtäkkiä Jari nousi pois päältäni ja pyysi minua kääntymään. Hän käski minun mennä kontalleni ja tul iitse taakseni. Hän työntyi sisääni takaapäin ja otti kovalla otteella kiinni rinnoistani. Hän aloitti hitaasti, mutta ajan kuluessa nopeutti tahtia yhtä nopeammaksi. Hän nussi minua takaapäin kauan kunnes laukesin. Hän otti peniksensä pois sisältäni, kävi makaamaan vierelleni ja pyysi minua tulemaan päälleen. Asetuin hajareisin hänen päällensä ja otin hänet sisääni. Kesti hetken ennen kuin sain sopivan tahdin, mutta sitten ei mennyt enää kauaakaan kun Jari laukesi sisälleni. Rojahdin hänen viereensä makaamaan ja hän halasi minua ja suuteli hellästi joka puolelta. "Sä olet uskomaton tyttö", hän kuiskasi korvaani ja suuteli hellästi minua suulle. Nousimme ylös ja kövimme yhdessä suihkussa.

MEnimme nukkumaan hänen sänkyynsä ja aamulla herätessäni keräsin äkkiä tavarani ja lähdin. Jari nukkui vielä. Sen jälkeen tavattessamme koulun käytävillä emme ole kertakaan katsoneet toisiamme silmiin.

Mikä pahinta, tämä tarina oli tosi.

6

10383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • copy

      TÄMÄ OLI KOPIO

      • Tyttis^

        Aika paljon virheitä mutta todella hyvä tarina. :> wautsi.


    • kirsten

      tää oli TODELLA hyvä!

      • abc

        Jos tämä oli tosi,taidan tietää kenestä on kyse...


      • Se opiskelija
        abc kirjoitti:

        Jos tämä oli tosi,taidan tietää kenestä on kyse...

        Nimi oli muutettu..


    • annukka

      Muuten oli tosi kiva ja hyvä tarina, mutta liian paljon virheitä, mutta silti kirjota ihmeessä lisää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe