Seksiä todellisen maturen kanssa

OulunMatureaViikseen

Olen neljänkymmenen paremmalla puolella oleva mies ja sattumoisin tutustuin chatissa yli kuusikymppiseen naiseen. Nainen vaikutti mukavalta ja siinä chattailun lomassa kiihotuimme jutuistamme siinä määrin, että nainen antoi osoitteensa ja pyysi kylään. Oven avasi rintava ja reitevä stayuppeihin pukeutunut kypsään ikään ehtinyt mature, joka kävi heti ujostelematta housunetumukseeni kiinni. Kova kaluni singahti esiin ja nainen alkoi hieroa sitä antaumuksella samalla kun sanoi minulle: "En ole pitkään aikaan saanut näin kovaa." Siirryimme makuuhuoneen puolelle, jossa vähensimme loputkin vaatteemme. Imin ahnaasti naisen rintoja jonka jälkeen siirryin naisen päälle siten, että kovana sykkivä suonikas kullini upposi rintojen väliin. Aoin naida rintojen väliin, josta tämä kiimainen mature otti kullini suuhunsa ja aloitti ihanan imemisen. Hän nuoli ja lutkutti kyrpääni pitkään. Juuri kun minusta alkoi tuntua, että lasti lähtee kohta liikkeelle, lopetti nainen imemisen ja kääntyi kontalleen ja kehoitti nussimaan pilluaan takaapäin. Tein töitä käskettyä ja aloin naida suurta persettä puristellen kuin eläin. Pian laukesinkin naisen kiimasta supistelevaan vittuun. Kävin suihkussa ja lähdin. Tätä ihanuutta on nyt jatkutkin jo jonkin aikaa. Imetän kyrpääni ja nain kiimaista maturea keskimäärin kerran viikossa. Ja tämä ei ole unta!

8

6582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daalix

      On hyvä että sinäkin saat jonkun mummun persettä.

    • Veli-Jukka

      Ei tunnu aidolta,vaan kotirunkarin haave.

    • Vanhatätikuumana

      No kyllä kai nuo 'maturejututkin' ovat aika pitkälle tosia, sillä muutama sana omasta kokemuksestani. Asun Tukholmassa ja olen jo eläkkeelle ehtinyt nainen. Vain parinkymmenen minuutin kävelymatkan päässä on Vikinglinen terminaali ja käyn Cindarellan risteilyllä joskus jopa kerran viikossakin, kun tällä puolen on sellaisia tosi edullisia matkoja. Hytti lähes ilmainen ja siihen vielä sisltyy buffa-aamiainen. Iltaisin läydän lähes joka kertaa jonkun nuoremman miehen, joka vähän tarjoilee purtavaa ja juotavaa. Yön vietän sitten miesten kanssa. Hyvin harvoin olen jäänyt ilman sänkyseuraa. Olen 65v ja miehet joiden kanssa olen rakastellut ovat melkein aina siinä 35- 55 välillä. Kotona taas odottaa ukkoseni kiimoissaan juttua siitä kuinka reissun sänkyhommat olivat menneet. Hän haluaa tosi yksityiskohtaisen selvityksen matkastani samalla kun itse runkkaa siinä vieresssäni. Kyllä vanhakin siis kelpaa yllättävän hyvin. Taytyy vain olla rohkea, eikä jäädä murehtimaan, jos joku ei 'iskekään' heti toivotulla tavalla. Toivoisinkin, että mahdollisimman monet lähtisivät ulos ja jättäisivät dildonsa kotiin... :)

      • laivarouvaksi

        Haluaisin tehdä saman reissun:) Helsingistä lähtisin,olisko sulla sähköpostia,opastaisit mua vähän.Olen melkein kuuskymppinen nainen.Onko sinulla hytti yksin?


    • 81vuotiasta

      Olen 56v mies. Tutustuin 81 vuotiaaseen naiseen ja käydessäni hänen luonaan kuuntelimme musiikkia ja siitä se alkoi. Pyysin häntä tanssimaan, hetken kuluttua suutelimme. Suutelut muutuivat aika kiihkeiksi. Toisella tapaamiskerralla hän kysyi minulta suoraan, että siirtyisimmekö makuukammarin puolelle. Lopun kait arvaatte.
      Voin sanoa, että vaikka hänellä ikä näkyykin, niin ihan yhtä ihanalta ja lämpöiseltä
      hänen vartalonsa tuntuu ja suutelee himokkaasti. Rakastellessa täytyy olla tietysti vähän rauhallisempi hänen iästään johtuen. Täytyy sanoa että on se yhtä nautinnollista kuin nuorempienkin kanssa. On kiva huomata, etteivät halut naisillakaan iän myötä katoa. Onkohan muilla samankaltaisia kokemuksia

    • alistuin

      Hei taidan olla tämän maturen aviomies. Totta se on, että pippelini ei ole ollut kova pitkään aikaan ja mature vaimoni joutuu hakemaan tyydytyksen muilta miehiltä. Asutko Kaukovainiolla. Siellä on ainakin yksi vaimoni astujista. Ei siinä mitään minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin alistua.

    • hjikkk7

      Kiihoittava tarina. Vieläkö tyhjennät pussit maturen pilluun. Oliko posliini. Kerro lisää.

    • Olen 50 mies ja minulla on myös tämä "taipumus". Mielestäni seksikkäimpiä ovat 65 naiset. Suhteita on ollut joitakin ja täytyy sanoa että vaikka ikä tietysti näkyy niin ei se juurikaan tunnu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe