Täällä on monenlaista ehdottelijaa, mutta koitan erottua edukseni.
Eli etsin mallia, joka suostuisi poseeraamaan erilaisissa fetish/alaston/erotiikkakuvissa. Kuvaan vain omaksi ilokseni (kyse on minun fetisseistä - ei muitten). Kuvat päätyvät omaan kokoelmaani, ei nettiin tai myyntiin.
Kuvista tehdään kirjallinen sopimus ja palkkio maksetaan heti kuvaamisen jälkeen käteisellä. Kuvien aiheet, rajat ja muu merkityksellinen sovitaan ennen kuvaamista.
Kuvaustilanteessa olen rauhallinen ja asiallinen. Minulla on kykyä ottaa tilanne haltuun ja tehdä asioista luontevia. En ole ensimmäistä kertaa kuvaamassa paljasta pintaa, joten kokemusta on.
Palkkion suuruus riippuu tietysti kuvien sisällöstä ja käytetystä ajasta. Yleensä reilu sata euroa per tunti koko kuvauksen pituuteen suhteutettuna.
Yhteydenotot: [email protected]
Fetish/nudemalliksi
Laurentiu5
2
123
Vastaukset
- oewo
missä päin?
- Laurentiu5
PKS 100 km suurinpiirtein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638103Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592402Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24805
- 64792
- 55783
- 66770
- 46756
- 11736
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683