Auto ei käänny

Jäbä

Nii en saa autoa kääntymään millään, missä vika.Koneeni: AMD 2000 , 768 DDR, R 9600 Pro 256. Sitten toi peli näyttää perkeleen rumalta, rumemmalta ku ykkönen.

9

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäbä

Toi peli on siis aivan PERKELEEN ruma, pikselimössöä, mite ne on saanu ees julkasta tollasta PASKAA.

• Bluemoon

Mulla on lähes samanlainen kone ku sulle, vähän nopeempi prosu ja pikkasen enemmän muistia. Mut kyl mulla näyttää ihan hienolta, eikä pätkii vaikka laittais resoksi 1600x1200.

• ana
        Bluemoon kirjoitti:

Mulla on lähes samanlainen kone ku sulle, vähän nopeempi prosu ja pikkasen enemmän muistia. Mut kyl mulla näyttää ihan hienolta, eikä pätkii vaikka laittais resoksi 1600x1200.

Mulla on samantehonen kone mutta saattaa olla näytön ohjaimessa vika..

• ana kirjoitti:

Mulla on samantehonen kone mutta saattaa olla näytön ohjaimessa vika..

Koneen tehot tuskin vaikuttaa siihen auton kääntymiseen. Ja mistäköhän pelistä mahtaa olla kyse? NFS 3 ainakin on paskan näkönen ennen kuin menee koskemaan niihin grafiikka asetuksiin. Resoluutiota isommaks ja kaikki textuuri jutut täysille jos semmosia on.

Siihen kääntymiseen sen verran että jos sulla on joku ohjain kiinni tai jotain. Ja käy kattoo miten ne näppäimet on siellä optionssissa.

• tuningHemmo

mäpäz tiiän ozta uuz cone !! ja siin ei mitään pikseli mözzöö oo !!!! t.tuningHemmo

• Jäbä
        tuningHemmo kirjoitti:

mäpäz tiiän ozta uuz cone !! ja siin ei mitään pikseli mözzöö oo !!!! t.tuningHemmo

Varsinkin ku kattoo maahan, ni on vitummoista paskaa.

• voi herran jumala
        Jäbä kirjoitti:

Varsinkin ku kattoo maahan, ni on vitummoista paskaa.

voi hyvänen aika... eiköhän se vaan johu siitä et kone on paska ja/tai grafiikka-asetuksissa on häikkää. pelissä on LOISTAVAT grafiikat eikä TODELLAKAAN ole mitään pikselimössöä!!! täytyy vaan olla oikeanlainen kone

• rofl
        voi herran jumala kirjoitti:

voi hyvänen aika... eiköhän se vaan johu siitä et kone on paska ja/tai grafiikka-asetuksissa on häikkää. pelissä on LOISTAVAT grafiikat eikä TODELLAKAAN ole mitään pikselimössöä!!! täytyy vaan olla oikeanlainen kone

itte asias pelis on todelaki paskat graffat ja pikselimössöä on myöskin aika helvetisti

• ---
        lammas-jr kirjoitti:

Koneen tehot tuskin vaikuttaa siihen auton kääntymiseen. Ja mistäköhän pelistä mahtaa olla kyse? NFS 3 ainakin on paskan näkönen ennen kuin menee koskemaan niihin grafiikka asetuksiin. Resoluutiota isommaks ja kaikki textuuri jutut täysille jos semmosia on.

Siihen kääntymiseen sen verran että jos sulla on joku ohjain kiinni tai jotain. Ja käy kattoo miten ne näppäimet on siellä optionssissa.

kesti jonkun aikaa tajuta. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1374
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      52
      1316
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      119
      1035
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      65
      677
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      162
      634
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      483
    Aihe