Olemme menossa göteborgiin 25.6 to. Kuinka turvallista siellä on olla, kun juurihan siellä maaliskuussa ammuttiin muistaakseni 4 ihmistä. Vähän jännittää lähteä sinne.
göteborgin turvallisuus
4
2663
Vastaukset
- Kauhiajuttu
Ja montako on ammuttu tänä vuonna hesassa?
Mielestäni kaupungin keskustassa ja museoiden/turistiaktiviteettien yms. tienoilla ei mitään erityistä turvallisuusuhkaa. - konstaapelia
kai siel ihan turvallista on ei tuu mielee et oisko göteborgissa mukaa ketää tapettu
- trevligresa
IIIA -luokan luotiliivit ja sotilaskoulutus auttavat. Samoin vähintään ruskean vyön taso tai vastaavat tiedot karatesta tai vastaavasta kamppailulajista. Arabian ja somalin kielen taidosta tietyillä alueilla etua, onpa melkein "must". Mielellään väh. 3-4 hengen samanhenkinen ja tasoinen porukka. Olen kuullut joidenkin selvinneen sieltä kyllä.
- mitessitmeillä
Varmaan yhtä turvallista kuin Helsingissä Tapanilan aseman seudulla jossa tapahtui lyhyen ajan sisällä kolme raiskausta. Joiden jokaisen tekijät olivat maahanmuuttajataustaisia.
Paradoksi on että Tapanila on erittäin syvää vasemmistolaista suvakkialuetta ja siellä on tälläinen rikosilmiökeskittymä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972