voiko tulla sakkoja jos soitti 112 tälleen joku kaverit näppäili? se laitto 112 sitte se vaa et soitanko sit se ennenku soitti laitto 112 perää ehkä jotai 7 numeroo sit soitettii ja siin luki hätänumero sit ne ei kereny vastata lopetettii heti enneku vastas
112 Vahinko
5
160
Vastaukset
- mahdollistaon
Kaikki on mahdollista tässämaailmassa
- Hilleri389
Ziisus taas mitä kysymyksiä ja epäselvää kielenkäyttöä... Järjenkäyttö on sallittua...
Noh vastauksena kuitenki: Ei voi tulla, etenki ku jos katkaisitta puhelun ennenku vastattiin (eli silloin ette vieneet "paikka" joltakin joka oikeasti kaipaisi apua). Hätäkeskukseen soitetaan myös monesti turhaan taskusta, eli näppäinlukko auennut taskussa ja luuri soittanut itsestään HäKeen, niistäkään ei tule laskua.
Pelkästä soitosta tuskin tulee koskaan laskua, vaan lasku tulee vasta jos on ilmoittanut vitsinä jotain todella vakavaa tapahtuneeksi joka on vaatinut usean poliisin, ambulanssin ja paloauton hälyttämistä paikalle. - ehdottaja-
soita 112 ja kysy:-))
- ebinjoujoujouebin
joo :D
- eihätää
ei se yks tai kaks kertaa mitää tapahu vaik vastais... kunhan sanot sori vahinko ja sanot hei mut jos jotai 5 putkee soitat niille ja ne vastaa ja sanot sori sit tulee jotai!
Mutta jos ne ei kerenny vastata et kuulu se piip niin ei sillo haittaa ollenkaan kunha kerkesit lopettaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35532
- 85505
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436