Viime vuodesta napsastu 6ek:tä pois. Eli tänä vuonna ajetaan vain 18ek:ta Harju kahteen kertaan! Oliko tämä nyt sitä mitä katsojat halusivat viime vuoden rallin jälkeiseb kyselyn perusteella? Lipun hinta näky olevan silti 65€!
EI NÄIN KIITOS!
jyväskylän mm-ralli
16
584
Vastaukset
- katouudestaan
10Ek:ta joista kaikki ajetaan kahteen kertaan
- Olen-Nähnyt
Siis formula kisat tiedossa ? ja voittaja tiedetään OGIER ! muut on statisteja
- 25elippu
pääseekö sillä 2-ek lipulla takaste jos vaikka käy välissä jossain.
- Metsienmies1
Jokamiehenoikeudella pääsee kyllä ilmaiseksi metsään, kun ei mene niihin ihmis karsinoihin.
- rahastusta
Ei pääse samalla lipulla jos alueelta poistuu. Metsien mies on oikeassa, tiiä sitten mistä tielle takaste. Ei varmaan mistään. mut lippu homma on kysytty ja näin menee.
- kelpaakelpaa
Kyllä viimevuonna samalla lipulla pääsi takaisin ja sama parkkilippukin kelpasi. Näin ainakin Leustun alussa.
- Ettäsillai
Testi ek torstaina Ruuhimäki. Ajokertojen määrä?
- SehänRiippuu
1 jos heti ulkoilee
- side_on_stage
.. Niin monta kertaa kun kuin releet kestää... Huom.. kisapirssi! ...Orrikin meni Mikon kyytiin jokunen vuosi sitten kun Muuramessa ajettin... silloin kun siellä EK:n loppupäässä oli "pieniä järjestyshäiriöitä" .. olin lähtöpään vieressä risteyksessä parkissa jossain vaiheessakin sillä hetkellä ja näin kaiken kun kartturia vaihdettiin...
nyt unosille... huomennakin on pitkä päivä...
- redswqac
Älkää järjestäjät tappako tätä upeaa tapahtumaa
- ehkä.paikalle.com
Mites on kaikentietävät kanssaihmiset miten on saako liikkua vapaasti etsien katselupaikkaa oman maun mukaan vai pitääkö olla karsinoissa kuin siat?
- ammattikatsoja
ehkä.paikalle.com kirjoitti:
Mites on kaikentietävät kanssaihmiset miten on saako liikkua vapaasti etsien katselupaikkaa oman maun mukaan vai pitääkö olla karsinoissa kuin siat?
Itse en lähde katsomaan Nesterallia maastoon just tuon karsinahomman takia ja huonoimillaan joutui kulkemaan metsässä kymmenien metrien päässä tiestä. Ei nähnyt vilaustakaan autoista. Olen sentään seurannut tuotakin rallia yli neljäkymmentä vuotta ja viime vuosi oli järkyttävin, ja sen näki hyvin esim. Ouninpohjan katsoja määrissä.
- KuraraceButWet
Sääennuste näyttää sen verran kostealle, että taitaa jäädä taas lähtemättä.
- rallifani
ammattikatsoja kirjoitti:
Itse en lähde katsomaan Nesterallia maastoon just tuon karsinahomman takia ja huonoimillaan joutui kulkemaan metsässä kymmenien metrien päässä tiestä. Ei nähnyt vilaustakaan autoista. Olen sentään seurannut tuotakin rallia yli neljäkymmentä vuotta ja viime vuosi oli järkyttävin, ja sen näki hyvin esim. Ouninpohjan katsoja määrissä.
Tule ammattikatsoja ihmeessä paikalle. Nämä Isot Herrat on kehitelleet nämä karsinat että saavat lipputulot mahdollisimman monelta. Karsinat ovat kylän talkoolaiset ilmaiseksi raivanneet ja paljon muuta ilmaista työtä ihan sosiaalisen kyläyhteisön ylläpitämiseksi tehneet. n. 65 senttiä jää kyläyhdistyksille maksamistanne lipuista(25 eur/lippu?) tuloa, mutta kahvi ja makkararahat saamme Kylätoimintaan ja esim. kylätalon kunnossapitotarpeisiin ym. välttämättömään, että talkoolaiset edes kahvi ja pullapalkan saavat.
Itsekin pian 40v. katsomon puolella olleena huomaan, että samaksi mainospelleilyksi ja rahastamiseksi alkaa rallikin mennä kuin on jääkiekko jo ajat sitten mennyt. Muuten SM-ralleissa on edelleen se oikea tunnelma. Ounia ei muuten viime vuonna ajettu. Tänä vuonna oletettavasti siellä mieletön ruuhka,
joten suosittelen ehdottomasti Päijälää. Siellä esim. hyppyrimittauskohta, ks.tarkemmin lehdestä. Eikun rallimieltä ja liikenteeseen! - Rallimaggarasinapilla
Niin onhan sekin yksi jännityksen aihe että missä vedetään pohjat rallimakkaran hinnalle. Legenda kertoo parin vuoden takaa että jossain lahden seudun pätkällä olisi pyydetty yli 3e kappale. Meneekö 4e rikki tänä vuonna, jännityksellä odotamme!
- ammattikatsoja
Osa Ouninpohjaa ajettiin, mutta Kakaristo nimellä. Täällä päin se on kuitenkin aina Ouninpohja, jos sitä "perinteistä" tietä on vähänkin mukana, sen tuntee ja tietää kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246989Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421269Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271072- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62857Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43743