Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuka osais auttaa...

avun.tarpeessa

Ku mulla meni rusina korvaan nii mitä mun pitäs niinku nyt tehä? Ne on niitä Sun Maid-merkkisiä eli ihan perus koko. Nii ja sit mä oon 17 v. tyttö mä vinguin ja vonguin vanhemmiltani et pääsisin nyt jo muuttaa yksin asuun ja lupasin et en tee mitään tyhmää ja osaan hoitaa kaikki asiani mut nyt tää... En nyt oo viittiny ees niille soittaa nii oli pakko tulla kysyy täältä.. :))

48

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitunkovaammattilainen

      Koita ottaa se pois pinseteillä?

      • avun.tarpeessa

        Oke, koitan :) Kiitos neuvosta :)


    • ömmm...kukaosaisauttaa

      Miten se joutu sinne???

      • avun.tarpeessa

        Tota... Siis ku meil oli bileet koton nii sit me syötiin mm. rusinoita XD ku me oltiin sellasta et kuka syö eniten rusinoita minuutissa nii kiva ku mul oli sellanen kourallinen niit rusinoita kädessä et olin valmiina työntää ne kaikki kerralla suuhun nii sit ku mun poikaystävä siin sit vähän niinku härnäs mua kokoaja nii sit se kaatu yhtäkkii mun päälle et me kaaduttii maahan sillee päällekkäi xD (se kai sit teki sen viel tahallaan :/) kiva ku oltiin just niinku menos just uimaa nii meil ei ollu muuta ku uikkarit xD ja se oli vähän noloo ku kaikki kaveritki näki sen xD mut toi oli sivuseikka et siis sit ne rusinat kaatu mun päälle joista yks meni mun korvaan :'( mut nyt se on jo poissa :) kiitos "vitunkovanammattilaisen" :D


      • avun.tarpeessa
        avun.tarpeessa kirjoitti:

        Tota... Siis ku meil oli bileet koton nii sit me syötiin mm. rusinoita XD ku me oltiin sellasta et kuka syö eniten rusinoita minuutissa nii kiva ku mul oli sellanen kourallinen niit rusinoita kädessä et olin valmiina työntää ne kaikki kerralla suuhun nii sit ku mun poikaystävä siin sit vähän niinku härnäs mua kokoaja nii sit se kaatu yhtäkkii mun päälle et me kaaduttii maahan sillee päällekkäi xD (se kai sit teki sen viel tahallaan :/) kiva ku oltiin just niinku menos just uimaa nii meil ei ollu muuta ku uikkarit xD ja se oli vähän noloo ku kaikki kaveritki näki sen xD mut toi oli sivuseikka et siis sit ne rusinat kaatu mun päälle joista yks meni mun korvaan :'( mut nyt se on jo poissa :) kiitos "vitunkovanammattilaisen" :D

        Nii ja sit pelkään et tulin vielä raskaaks siit.. En oo puhunu viel täst kellekkää muulle ku nyt vast tääl... :/


    • voihyväluoja

      Kyllä, rusinahan meneeki syvälle sinne korvaan :)))))))))))))))

      • avun.tarpeessa

        Ahiivann :))


    • Voiluojanytsentäs

      Eivittu :DDDDDDDD

    • Eivihhu

      Repesin totaalisesti.

    • Gjena

      Tässä on laadukas trolli... XD Toivottavasti trolli...

      • kinuskikakkuuhuhihihihi

        Eiku kinuskikakku vaa kasvoin sellaset kivat viitisen vuotta tässä pienessä hetkessä asun jo yksinki kotona ;)


      • kinuskikakku_
        kinuskikakkuuhuhihihihi kirjoitti:

        Eiku kinuskikakku vaa kasvoin sellaset kivat viitisen vuotta tässä pienessä hetkessä asun jo yksinki kotona ;)

        Toi ei oo aito kinuskikakku vaan mä! >:((


      • No_problem
        kinuskikakkuuhuhihihihi kirjoitti:

        Eiku kinuskikakku vaa kasvoin sellaset kivat viitisen vuotta tässä pienessä hetkessä asun jo yksinki kotona ;)

        Hähähähä se olen minä, No_problem, kinuskikakun ex-bestis, joka kirjoitti tuon tuossa ;)


      • No_problem
        No_problem kirjoitti:

        Hähähähä se olen minä, No_problem, kinuskikakun ex-bestis, joka kirjoitti tuon tuossa ;)

        Joo siis niinku mä niinku tyylii niinku tein tän niinku jos älyyt et tää kessa on niinku tyylii niinku mun tekemä nii et ei tarvi kysellä et onko trollin tekemä miettikää iha ite! :/


      • kinuskikakku_

        Siis niinku OMG onks sul poikaystävä ei oo totta mul ei viel TODELLAKAA oo siis ihan älyttömän maqeeta!!! Saisko udella viel et kuka se on?? :)) Vai onko se... ONKS SE SE??!! SIIS EI OO TOTTA MITEN SÄ ONNISTUIT MÄ EN ONNISTUIS IKINÄ SIIS WAU!! ONNEEEEEEE!!! XD *sekosin* *nyt mäkin haluun sen* xD


      • kinuskikakku_
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        Siis niinku OMG onks sul poikaystävä ei oo totta mul ei viel TODELLAKAA oo siis ihan älyttömän maqeeta!!! Saisko udella viel et kuka se on?? :)) Vai onko se... ONKS SE SE??!! SIIS EI OO TOTTA MITEN SÄ ONNISTUIT MÄ EN ONNISTUIS IKINÄ SIIS WAU!! ONNEEEEEEE!!! XD *sekosin* *nyt mäkin haluun sen* xD

        Nyt mäkin haluan sitä* xD


      • No_problem
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        Nyt mäkin haluan sitä* xD

        Rauhotu nyt hyvä ihminen :D (tällä kertaa se olen nyt minä joka joutuu rauhoittelemaan toista meistä xD jos muistat kinuski xD) Mut joo en tiiä viittinkö sanoa ettet ihan täysin sekoa (omituista että se olet tällä kertaa sinä :D) Mutta etten pidä sinua liian kauaa jännityksessä niin..... Se on nyt sitten SE :D


      • kinuskikakku_
        No_problem kirjoitti:

        Rauhotu nyt hyvä ihminen :D (tällä kertaa se olen nyt minä joka joutuu rauhoittelemaan toista meistä xD jos muistat kinuski xD) Mut joo en tiiä viittinkö sanoa ettet ihan täysin sekoa (omituista että se olet tällä kertaa sinä :D) Mutta etten pidä sinua liian kauaa jännityksessä niin..... Se on nyt sitten SE :D

        Ei oo totta! :D Ihanaa <33 Ja raskaanako olet jo? >:/ SOO SOO!!! Eihän se ihan nyt noin helposti käy joten jotain muutakin on kyllä tehty.. Ettet nyt vain olisi kuitenkin tehnyt sitä ............... mitä sanoit että saatat tehdä >:O


      • No_problem
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        Ei oo totta! :D Ihanaa <33 Ja raskaanako olet jo? >:/ SOO SOO!!! Eihän se ihan nyt noin helposti käy joten jotain muutakin on kyllä tehty.. Ettet nyt vain olisi kuitenkin tehnyt sitä ............... mitä sanoit että saatat tehdä >:O

        ://////////// Sinua fiksumpaa ihmistä en ole kyllä ikinä tavannut! Olet hyvä ihminen, et paha. Olet älykäs ja fiksu, et tyhmä. Olet kiva ja kiltti, et ilkeä. En tiedä mikä niihin kaikkiin moniin riitoihin (jotkut varmaan muistavatkin) johti ja siihen että emme ole enää bestiksiä... Surullista... Nyt aiot viedä poikaystävänikin... :'( Muistellaampa hetki meidän ensitapaamistamme täällä Suomi24:n nuorten palstalla

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13438737

        Hmm... Se meni oikein hyvin... Mutta entäs kun nyt mikään ei ole niinkuin ennen.. Mutta nyt tässä kaikkien kuullen ja nähden pyydän sinulta kinuskikakku, suostutko antamaan anteeksi kaikki väärät tekoni sinua kohtaan ja voitaisko olla taas bestiksiä <3

        http://m.youtube.com/watch?v=kpOY694Lwhs


      • kinuskikakku_
        No_problem kirjoitti:

        ://////////// Sinua fiksumpaa ihmistä en ole kyllä ikinä tavannut! Olet hyvä ihminen, et paha. Olet älykäs ja fiksu, et tyhmä. Olet kiva ja kiltti, et ilkeä. En tiedä mikä niihin kaikkiin moniin riitoihin (jotkut varmaan muistavatkin) johti ja siihen että emme ole enää bestiksiä... Surullista... Nyt aiot viedä poikaystävänikin... :'( Muistellaampa hetki meidän ensitapaamistamme täällä Suomi24:n nuorten palstalla

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13438737

        Hmm... Se meni oikein hyvin... Mutta entäs kun nyt mikään ei ole niinkuin ennen.. Mutta nyt tässä kaikkien kuullen ja nähden pyydän sinulta kinuskikakku, suostutko antamaan anteeksi kaikki väärät tekoni sinua kohtaan ja voitaisko olla taas bestiksiä <3

        http://m.youtube.com/watch?v=kpOY694Lwhs

        No hyvä on :) ja kai munki pitää pyytää sulta anteeks.. Suurinha osa niistä meiän riidoista oli mun alottamia.. ja munhan takia me ei ees enää oltu bestiksiä ku en enään halunnu.. eräistä syistä (jos muistat :D) mutta nyt taidat vaikuttaa ehkä jo ihan terveeltä jos ei noita sun rusinajuttujas lasketa :DD toisin kuin minä :D mutta joo annan anteeksi ja ollaan taas bestiksiä :)


      • No_problem
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        No hyvä on :) ja kai munki pitää pyytää sulta anteeks.. Suurinha osa niistä meiän riidoista oli mun alottamia.. ja munhan takia me ei ees enää oltu bestiksiä ku en enään halunnu.. eräistä syistä (jos muistat :D) mutta nyt taidat vaikuttaa ehkä jo ihan terveeltä jos ei noita sun rusinajuttujas lasketa :DD toisin kuin minä :D mutta joo annan anteeksi ja ollaan taas bestiksiä :)

        Kivaa!! :))


      • kinuskikakku_
        No_problem kirjoitti:

        Kivaa!! :))

        Niin muuten olikos tuo totta että teitkö sen mistä sanoit että saatat tehdä??? >://


      • No_problem
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        Niin muuten olikos tuo totta että teitkö sen mistä sanoit että saatat tehdä??? >://

        No en kai nyt mä oikeesti ikinä mitään sellasta tekis!! Kai me nyt kummatki sitä haluttiin joten No_problem :D paitsi se raskausasia... No mitä mä nyt sitten sen kanssa teen :// Tai no oishan se ihanaa jos me voitas perustaa perhe siitähän mä oon aina unelmoinu <3 mut me oltas kyl aik nuoria xd no niihän me kyl siihen toiseenki juttuun oltiin XD juu ei me oikeesti mitään tehty se jää vaan mun haaveisiin ja se lapsi ja se perhe ja koko tyyppi :''(( ei mulla mitään poikaystävää ole :''(( mutta antaa olla.. :D kyllä tästä on selvittävä, mutta haaveilemaan jään.. enkä pahalla muista, enkä mitään pahaa hänelle haluisi ikinä tehdäkkään.. <3 for you my dear boyfriend in my dreams

        http://m.youtube.com/watch?v=6nIvBI2_hSY


      • kinuskikakku_
        No_problem kirjoitti:

        No en kai nyt mä oikeesti ikinä mitään sellasta tekis!! Kai me nyt kummatki sitä haluttiin joten No_problem :D paitsi se raskausasia... No mitä mä nyt sitten sen kanssa teen :// Tai no oishan se ihanaa jos me voitas perustaa perhe siitähän mä oon aina unelmoinu <3 mut me oltas kyl aik nuoria xd no niihän me kyl siihen toiseenki juttuun oltiin XD juu ei me oikeesti mitään tehty se jää vaan mun haaveisiin ja se lapsi ja se perhe ja koko tyyppi :''(( ei mulla mitään poikaystävää ole :''(( mutta antaa olla.. :D kyllä tästä on selvittävä, mutta haaveilemaan jään.. enkä pahalla muista, enkä mitään pahaa hänelle haluisi ikinä tehdäkkään.. <3 for you my dear boyfriend in my dreams

        http://m.youtube.com/watch?v=6nIvBI2_hSY

        <3<3 :) <3<3


      • NO_PROBLEM_I_AM_OKAY
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        <3<3 :) <3<3

        MUTTA NIIN TEKIS KYLLÄ MIELI HALAILLA JA PUSSAILLA IHAN KUNNOLLA VAIKKA SUORAAN HUULILLE SITÄ XDD SE ON VAAN NIIIIN IHANA TEKI MUSTAKI IHA HULLUN NIIIN LYHYESSÄ AJASSA........... AAAAHH XDD TOI OLI IHAM VAHINKO XDDD AI ETTÄÄ MIKS SE EI VAA VOIS ASUU TÄÄLLÄ SUOMESSA IHAN MUN LÄHELLÄ ETTÄ MÄ VOISIN KÄYDÄ JOKA PÄIVÄ HALAILEMASSA JA PUSSAILEMASSA SITÄ (IHAN KUNNOLLA XD) TÄÄ ON IHAN HULLUA SE VAAN ON NIIIIN IHANAAAAAAAAA JOS MÄ OIKEESTI VOISIN VAA MENNÄ JOKA ILTA SEN VIEREEN NUKKUMAAN JA AAMULLA HERÄTÄ SEN VIERESTÄ (VAIKKA ILMAN VAATTEITA XDDDDD) ANTAISIN VAIKKA MILJOONANNNN ETTÄ SAISIN SEN POIKAYSTÄVÄKSENI JA VOISIN HALAILLA JA PUSSAILLA SITÄ JOKA PÄIVVVÄÄÄÄ :')) OOOH, I LOVE HIM MORE THAN ANYTHING XDDD AAAHHH XDDD <3<3<3 KYLLÄ NYT P*N*TT** HUPS TOTA EI PITÄNY SANOA ÄÄNEEN XD


      • kinuskikakku_
        NO_PROBLEM_I_AM_OKAY kirjoitti:

        MUTTA NIIN TEKIS KYLLÄ MIELI HALAILLA JA PUSSAILLA IHAN KUNNOLLA VAIKKA SUORAAN HUULILLE SITÄ XDD SE ON VAAN NIIIIN IHANA TEKI MUSTAKI IHA HULLUN NIIIN LYHYESSÄ AJASSA........... AAAAHH XDD TOI OLI IHAM VAHINKO XDDD AI ETTÄÄ MIKS SE EI VAA VOIS ASUU TÄÄLLÄ SUOMESSA IHAN MUN LÄHELLÄ ETTÄ MÄ VOISIN KÄYDÄ JOKA PÄIVÄ HALAILEMASSA JA PUSSAILEMASSA SITÄ (IHAN KUNNOLLA XD) TÄÄ ON IHAN HULLUA SE VAAN ON NIIIIN IHANAAAAAAAAA JOS MÄ OIKEESTI VOISIN VAA MENNÄ JOKA ILTA SEN VIEREEN NUKKUMAAN JA AAMULLA HERÄTÄ SEN VIERESTÄ (VAIKKA ILMAN VAATTEITA XDDDDD) ANTAISIN VAIKKA MILJOONANNNN ETTÄ SAISIN SEN POIKAYSTÄVÄKSENI JA VOISIN HALAILLA JA PUSSAILLA SITÄ JOKA PÄIVVVÄÄÄÄ :')) OOOH, I LOVE HIM MORE THAN ANYTHING XDDD AAAHHH XDDD <3<3<3 KYLLÄ NYT P*N*TT** HUPS TOTA EI PITÄNY SANOA ÄÄNEEN XD

        No_problem. Are you okay? :')


      • No_problem
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        No_problem. Are you okay? :')

        No I'm not! :'( I'm crazy! Or yes I am... :')


      • kinuskikakku_
        No_problem kirjoitti:

        No I'm not! :'( I'm crazy! Or yes I am... :')

        Fine! :D


      • EIJJUMAAXDDD

        Mitä todellista V*TTUA SEKOOTTE? VOI VITI TEIJÄ KAA:'DDDD RASKAANA??! EI NOIN NUORET KIVAT SEKOILUT TEILLÄ:'DDDDDD KUOLEN XDDDDDDDD


      • kinuskikakku_
        EIJJUMAAXDDD kirjoitti:

        Mitä todellista V*TTUA SEKOOTTE? VOI VITI TEIJÄ KAA:'DDDD RASKAANA??! EI NOIN NUORET KIVAT SEKOILUT TEILLÄ:'DDDDDD KUOLEN XDDDDDDDD

        XDDDD


    • Önkörviä

      Vöi rysinöitä työntää körviin, jös hälyää.

    • mitenihmeessäsemeni

      Facepalm =D

      Mite se meni sinne?

    • Mitä ihmettä mä just luin....?!

      • kinuskikakku_

        Et mitään se kaikki oli vaa tsoukkii :'))


    • kaikkeasitäsattuu

      Työnnä luumu perseeseen, purista nenästä ja puhalla.
      Mulla lähti ainakin herne silleen.

    • trollipaskaheipähei

      Siis tään on niinku mielenkiintosin kessa minkä oon ikinä löytäny täältä Suomi24:n nuorten palstalta! Nyt kyllä no ja kinuski on pannu parastaan! :'D (Paras heidänkin kaikista kessoista) Tyylii mä tuun vaa tänne sillee et nyt taas joku vitsin 8 v. on taas leikkiny jotai mitä lie ja työntäny siinä samalla rusinan korvaa ja kattonu et mites se lähtee irti mutku ei oo lähtenykkää nii pakko on olla tänne tulla, mut sit se esittäytyyki 17 v.:ks jo yksinasujaks joka pitää kummallisia bileitä ja väittää tulleensa viel raskaakski sit nää paljastuuki jokskuks 12 v. ""julkkiksiks"" muka :D ja sit ne alkaa hölpöttää tänne tyylii niinku maailman omituisinta elämänkertaa niiden elämästä. Kyllä tämä kessa on draamaa, sekoilua ja rakkautta täynnä xD *repeilin kokoajan* *odotin seuraavaa yllättävää käännettä kokoajan* Hyvää työtä tyypit!! :D

      • InTroll

        Trollii jjou


      • trollipaskaheipähei
        InTroll kirjoitti:

        Trollii jjou

        Sori?


      • öömoro

        Joo siis toi trollipaska on niiin oikees siis iha best ;))


    • JK_87

      Kui sää ny siinä onnistuit :D

      • No_problem

        Nii missää??


    • kinuskikakku_

      Ei oikeesti vittu tääki on viel täällä xd

      • Ja missähän sitä on oltu? Ei ole kinuskikakkua näkynyt. Yksin olen haahuillut täällä. Paitsi kerran käveli yksi mäntymetsä ohi, ja siellä sitten mäntykansalle juttelin...


    • Öhhöjhhölöööö

      MITÄ HELVETTIÄ?!? ONKO TEILLÄ _VÄHÄN_ TYLSÄ ELÄMÄ?¿?

      • uskoisin_näin

        Ehkä hieman...


    • anonyymi1234567890

      Hei te kessan päähenkilöt! Tehkää uus vastaavanlainen kessa (mä haluun tietää teistä kaiken xd) ja viel sen et kuka toi mystinen henkilö on joka on saanu kummanki päät iha sekasin :'D Lisäks viel et onks tää teiän elämänne kohokohta ku pääsette suomi24:ään keskellä yötä kirjottelemaan ihan päättömiä tarinoita ja uusia mitä oudompia kessojanne?? Kiinostais vaa tietää mut... kertokaa, koska en oo varmaa ainoo ketä kiinnostaa :))

      • se_sama

        Kummanki teiän* sori huono suomi :)


    • eivitsitteiänkanssa

      Tää on niin... vanha juttu XDDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe