Pääsen Hankenin ohella todennäköisesti myös Aaltoon (38p), mutta nyt en osaa valita. Faija, joka on ruotsinkielinen (ja itsekin Hankenin käynyt) patistaa Hankkenin että oppisin paremmin ruotsia koska valitsin suomenkielisen lukion.
Näillä näkymin olen kallistumassa Hankenin puoleen, mutta tämä valinnan vaikeus vie kohta jo yöunet, fiilikset vaihtuvat päivittäin.
Aalto vai Hanken, kumman valitsen?
15
2830
Vastaukset
- järkevä
Jos tiedossa paljon suomenruotsalaisia rahoja niin mene hanken. Muuten mene aaltoon.
- fsdfawefadf
Isäni on liikemies. Hän sanoi että ryhdy vaikka siivoojaksi jos se on oikeasti juttuni josta pidän. No menin kauppakorkeaan. Valitse siten miten itse tykkäät, Ruotsista kyllä on hyötyä mutta itse välttäisin beter folk- seuraa koska inhoan sitä.
- Minävaanmietin
...bättre folk...
- Aikavarma
Mielestäni et pääse kyllä mitään valitsemaan. Se mikä on korkeammalla sijalla sun hakulapussa, on se mihin menet jos pisteet riittää.
- hankenelleraalto
Hankenin ja Aallon välillä saa valita
- ffffgfgfh
hankenelleraalto kirjoitti:
Hankenin ja Aallon välillä saa valita
ei helvetissä
- barahanken
Ei saa valita, itse samassa tilanteessa, hankenin laitoin ensimmäiseksi valinnaksi, sinne siis menen vaikka myös aaltoon olisivat pisteet riittäneet.
- JompiKumpi
barahanken kirjoitti:
Ei saa valita, itse samassa tilanteessa, hankenin laitoin ensimmäiseksi valinnaksi, sinne siis menen vaikka myös aaltoon olisivat pisteet riittäneet.
Oletko aivan varma tästä, mä ymmärsin että Hankenin ja Aallon välillä saa valita?? Siinä tapauksessa joudun/pääsen Hankeniin koska se on ensimmäinen vaihtoehtoni.
- Käsittääkseni
JompiKumpi kirjoitti:
Oletko aivan varma tästä, mä ymmärsin että Hankenin ja Aallon välillä saa valita?? Siinä tapauksessa joudun/pääsen Hankeniin koska se on ensimmäinen vaihtoehtoni.
Saat ottaa vastaan ihan minkä tahansa niistä opiskelupaikoista, jonka olet saanut. Suosittelen Aaltoa.
- gyyggyygyggyy
Eka mihin hyväksytään on PAKKO ottaa vastaan
- Kivayllätystiedossa
Käsität väärin. Vaikka pääsis jokaiseen kouluun, niin meet siihen ekaan vaihtoehtoon mihin pisteet riittää tai et minnekään. Ihan sama vaikka siellä olis lääkis oikis amk ja okl, niin valinnan varaa ei ole, jos esim. Ensimmäiseen vaihtoehtoon pääsee.
- gygygyyggygyyg
Juuri näin.
- JompiKumpi
okkei kiitti tästä, ennen sain kyllä valita Hankenin ja Aallon välillä, mutta eipä tässä mitään hätää, menen siis Hankeniin, faija ainakin tulee iloiseksi. Taidanpa yrittää nysvätä tästä vielä jonkin verran rahaa sanomalla että "meen Hankenin jos annat 1000 euroa" :). Ruotsinkielisen Hankenin käyneen faijan ja hänen perhetuttavilleen näyttää olevan tärkeää että ruotsinkieliset menevät juuri Hankeniin, vaikka itse katson että äidinkieleni on kyllä suomi, siksi mm. menin suomenkieliseen lukioon.
- Tonnillasisustanwcn
Hyvä tietää! :) Itse lähden Vaasaan ja saan palkinnoksi asunnon!
- Guest
As for business education, Aalto some better ranking than Hanken. Aalto has more strong patner universities in USA and Europe, but Hanken give the opportunity to find the work in swedish companies and banks in Finland and Sweden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019