Taas tässä kävi näin...ei oo eka kerta....
En tiedä mikä mussa on kun tällästä tapahtuu. Ihastun palavasti ystävään, joka on hetero, enkä tule vastakaikua saamaan. Tuntuu ihan hemmetin pahalta :(.
Ollaan lähennetty ystäväni ja vitsailtu suhteestamme, mutta totuus on, että hän pitää miehistä eikä naisista yhtään.
En voi kertoa edes, etten menetä ystävyyttämme, mutta tuntuu niin pahalta, en jaksaisi nähdäkään.
Mitä teen? Millä pääsen yli?
Meninpä sitten taas ihastumaan heteroystävääni!
2
231
Vastaukset
- SamanKokenut
Sehän nyt on vaan niin, ettei tunteita voi käskeä alkamaan ja loppumaan. Tuollaista tapahtuu, mistä kerroit.
Auttaisko järjen käyttäminen? Tiedät, ettei siitä voi tulla mitään ja ei ystävyyssuhdetta kannata rikkoa, jos oot ihan varma, ettei naisista pidä. Eikä oikein muutenkaan. Järkeilin itse samanlaisen tilanteen takaisin ystävyydeksi, oli vaan pakko. - Naikkonen38
Juu näinhän se on tehtävä. On vaan niin hitsin vaikeaa olla järkevä kun kuitenkin näemme väkisinkin. Oikein pahaa tekee ajatuskin, etten voi kuin olla se ystävä, kuulla kehuja miehistä (välillä haukkujakin). Olla tavallinen kaveri.
En kyllä keksi yhtään mitään juttua että voisi olla OIKEASTI ihastunut, tykkää toki niin kuin ystävästä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901