Taas tässä kävi näin...ei oo eka kerta....
En tiedä mikä mussa on kun tällästä tapahtuu. Ihastun palavasti ystävään, joka on hetero, enkä tule vastakaikua saamaan. Tuntuu ihan hemmetin pahalta :(.
Ollaan lähennetty ystäväni ja vitsailtu suhteestamme, mutta totuus on, että hän pitää miehistä eikä naisista yhtään.
En voi kertoa edes, etten menetä ystävyyttämme, mutta tuntuu niin pahalta, en jaksaisi nähdäkään.
Mitä teen? Millä pääsen yli?
Meninpä sitten taas ihastumaan heteroystävääni!
2
240
Vastaukset
- SamanKokenut
Sehän nyt on vaan niin, ettei tunteita voi käskeä alkamaan ja loppumaan. Tuollaista tapahtuu, mistä kerroit.
Auttaisko järjen käyttäminen? Tiedät, ettei siitä voi tulla mitään ja ei ystävyyssuhdetta kannata rikkoa, jos oot ihan varma, ettei naisista pidä. Eikä oikein muutenkaan. Järkeilin itse samanlaisen tilanteen takaisin ystävyydeksi, oli vaan pakko. - Naikkonen38
Juu näinhän se on tehtävä. On vaan niin hitsin vaikeaa olla järkevä kun kuitenkin näemme väkisinkin. Oikein pahaa tekee ajatuskin, etten voi kuin olla se ystävä, kuulla kehuja miehistä (välillä haukkujakin). Olla tavallinen kaveri.
En kyllä keksi yhtään mitään juttua että voisi olla OIKEASTI ihastunut, tykkää toki niin kuin ystävästä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741