Kesämökissämme asuu päästäinen. Se vilahtelee kaiken aikaa nurkissa, on nopea ja valpas. Mitä vahinkoa se voisi aiheuttaa hirsimökille? Se on asunut jossakin rakennuksen uumenissa jo monen sukupolven ajan, sillä huomasimme sen vilahtavan jo vuosikausia sitten lattianrajassa. Oletan ettei sen ikä ole vuotta-paria enempää.
Olen ymmärtänyt, että se on hyönteissyöjä, ja aprikoin, mitä ihmeen hyönteisiä se sisätiloista löytää? Nyt kun säät ovat huonot, päästäinen vilistää koko päivän pitkin nurkkia. Se on ihan nätti melkein musta pikkarainen otus. Olisin ihan ihastunut, jos tapaisin sen ulkoilmassa, mutta en halua tavata sitä keittiön lattialla.
Päästäinen
Mökkiläinen.maalta
2
150
Vastaukset
- päästäisenkakka
SEHÄN KAKKAA SISÄLLE!
- Anonyymi
Päästis pitää hiiret loitolla. Sehän tappelee omienkin kans reviiristään. Yksi sellainen on parempi, kuin kymmenen hiirtä. Ei kantsi ainakaan tappaa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594