Eli virtakytkin ei näytä reagoivan mitenkään. Onko kytkin entinen vai onko tuossa laitteessa joku erillinen "vapautuskytkin" esim. ylikuumenemissuoja tai vastaava?
Kärcher k5. Virtakytkin ei reagoi MITENKÄÄN.
6
2678
Vastaukset
- oliskossamahomma
mitäs tapahtuu pesukahvasta? oma kärcher on hiljaa, kunnes painan liipaisinta, silloin kone käynnistyy..
- painetta
Niin painekytkinhän siellä on päävirtakytkimen jälkeen ohjaamassa moottorin käyntiä ja ongelmat tämän kytkimen kanssa ovatkin hyvin yleisiä .
Mutta kysyjälle tästä tiedosta tuskin hyötyä on kun jos tarvii täällä kysellä niin parempi kun joko ostaa uuden pesurin tai vie huoltoon -voivat olla saman hintaiset ratkaisut. - pännii
ei paljon auta pesukahvaa painella jos em. paineventtiili jumis...voithan tietty kokeilla..
- pännii
painetta kirjoitti:
Niin painekytkinhän siellä on päävirtakytkimen jälkeen ohjaamassa moottorin käyntiä ja ongelmat tämän kytkimen kanssa ovatkin hyvin yleisiä .
Mutta kysyjälle tästä tiedosta tuskin hyötyä on kun jos tarvii täällä kysellä niin parempi kun joko ostaa uuden pesurin tai vie huoltoon -voivat olla saman hintaiset ratkaisut.eikös tää foorumi oo just sitä varten kun ei tiedä? En tienny minäkään mut nyt tiedän ja putsasin venttiilin ja taas toimii. Ja taas on yhtä asiaa viisaampi. Jos ei kysy koskaan mitään mitä ei tiedä niin todnäk ei voi mitään uutta oppiakkaan. Hyvää kesää silti kaikille!
- pännii
Näky olevan jousikuormitteinen paineventtiili jumissa. Alkoi toimiin kun putsas.
- Anonyymi
Miten löydän - putsaam tuon jousikuormitteisen venttiilin ?
Huom! Virtakytkintä kääntäessä ei pumppu reagoi mitenkään = täysin mykkä . Tunti sitten pelitti normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013