Te jotka Habbo hotellissa olette varokaa annika1206 nimistä hahmo se on huora. Se mutki poisti kavereistaan.
Habbo hotellin annika1206
12
180
Vastaukset
- hyvä__päätös
Tai sitten se sai selville että sä ootkin oikeesti joku 50v pedari ja halusi susta eroon samantien
- AHHWI
Mä oon kyllä aikunen mutta en lähellekään viittäkymmentä vaan mä oon 25-vuotias.
- hyvä__päätös
Oot silti aikuinen ja haluut siltä pillua vaikka se on varmaan joku 10v vitun pedari tapa ittes
- AHWWI
Vedä kätees runkkari!
- vainiinnndsndsi
Oletko ostanut häneltä pillua vai miksi kutsut huoraksi? Et ole 25 tai sitten olet vajakki.
- AHWWI
En ole ostanut. Se vaan ärsyttää mutta en helvetissä enää käy Habbossa.
- AHWWI
Se annika1206 pyys mua uudestaan kaveriks eikä se huora oo mutta ärsyttävä ämmä se on ku se aina vaan vastaa OK. Voi perkele!
- vgybhujn
jätä oikeesti ne alaikäiset rauhaan idiootti...
- AHWWI
Sä et sekaannu mun asioihin, kusipää!
- oonjutellu
annika1206 on hauska nainen. :D
- Anonyymi
Ei se enää käy siellä.
- Anonyymi
Ei hän käy siellä enää ja minäkin aion lopettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906