"Massateini"

Massateinit

Miks kaikki menee aina massan mukana? Jos jollain on vittu punaiset vansin kengät ja koht 4 ihmisellä on semmoset samanlaiset ja kohta vittu kaikkien on pakko ostaa samat kengät vaan sentakia koska muillaki on miks vitus? Kertokaa? Miks pitää olla massateini? Ekaks oli könken rumat reput sit tuli addun verkkarit ja sit tuli NY lippikset ja nyt on ne mustat pillifarkut jotka on polvista rikki! Miks ei vaan voi pukeutuu omaan tyylii esim. Robin hänellä on hyvä tyyli hän tekee ja pukee miten itse haluu ei mee massas muistakaa TEIÄN PITÄÄ MENNÄ MUODIN EELLÄ EI MUKANA kiitos

23

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LänsiAasianSaari

      Muoti on niille, ketkä eivät osaa itse pukeutua.

      • Gigs

        Kyllä.


    • heijätkätoikeesti

      Menkööt jos tahtovat, ei se sun takapuolta pitäis kutittaa. Tyhmää toki pukeutua "siksi koska muutkin"-tyylillä, mut ihan sama mulle.

    • punaviher

      Robin on massateini. Suurin osa näyttää massateineilt, koska töihin otettaessa pomot suosii pikkuporvarillisesti ja tylsästi pukeutuvia.

      • Juuhjooh

        Totuus: ei ole. Pukeutuu paljon tyylikkäämmin kuin ikäluokkansa ananas-joonakset. Esim Ysl:n kenkiä ei näe kellään 13-16 vuotiaalla.


    • EiKineeOllaUniikki

      Siksi, koska suurin osa ostaa vaatteensa isoista ketjuista, joten niitä vaatteita löytyy ihan loogisesti muiltakin. Siihen vaan lisätään ajatus, että sä ostat samoja vaatteita kun muut, koska sulla ei ole luovuutta, omaa tyyliä tai mielipiteitä. Siinä mielessä ihan huvittavaa, että jos sä vaan satut tykkäämään jostakin vaatteesta/merkistä (esim. itselläni vans ja dr. denim), kaikki vaan olettaa että mä olen ostanut ne vaatteet siksi että muillakin on. Typerää kannustaa ihmisiä olemaan "oma itsensä eikä mikään massateini", jos omaan makuunsa mielekkäimmät vaatteet löytyy niistä massaketjuista. Ihan samalla tavalla mä ostan vaatteeni, kun ne "erilaiset oman tyylin omistajat". Mä ostan vaatteita mistä mä pidän, eikä mua kiinnosta pitääkö niistä yksi vai satatuhatta muuta mun lisäksi.

      • redcherrylips

        Oon samaa mieltä ^^


      • Massateinit

        Olen samaa mieltä kanssasi mutta tarkoitin niitä ihmisiä jotka ostaa vaatteita vain sentakia koska muillaki on ja et se on nyt muotia ei mua haittaa jos jonkun lempi merkki on hollisteri ja se käyttää niitä vaatteita ja on sen tyylinen


    • nomio

      Massateinit on vitun homoja näyttävät siltä ja varmaan onkin kaikki on huomio huoria nykyään fägärit hyi

      • 0965433

        Mitä sulla on homoja vastaan?


      • juuhjooh

        Ne pitäis ampua


    • uriofjcov

      alkoikohan toin NY-villitys musta? ku olin niihi aikoihi ainoo ainaki meiän 700-ihmisen koulussa :D

    • Hahah

      Tällähetkellä on itseasiassa massaa olla mahdollisimman erilainen. Se on huvittavaa.

      • e4r6k

        Mut jos ei pukeudu erillaisesti niin sun logiikalla pukeutuu erillaisesti ja sit taas ei pukeudukkaan. Aivot räjähtää.


    • freeballerboy

      Tuntuu et oma tyyli ja mitä monet kaverit kans edustaa eli skeitti kengät, farkut ja huppari on jotenki jälkeen jäänyttä tai monien mielestä tylsää :D mut ei mua haittaa...

    • inhoanmassaa

      Minä olen vähän semmoinen joka on massan edellä. Sain Hollisterin topin ennen villitystä, äiti osti mulle kampaamosta tangle teezerin koska herkkä päänahka jne.

    • Herranjestas

      Mä en osta joitain vaatteita sen takia, koska kaikilla muillakin on. Ostan vaatteen, jos tykkään siitä, en siksi koska se on massa...

    • Joukopellet

      Joo jengi on ihan hölmöjä 80% on saman näköisiä nykyään massa tosi tyhmä ihminen voidaan aivo pestä siihe se menee

    • Kummallisuus

      Niinpä. Kaikki samanlaisia... Ihan naurattaa... Kaikilla on converset ja kånken-reppu ja mustat pillifarkut ja ruskeat hiukset keskikakauksella jne. Lista on loputon. Itselläni ei ole mitään noista eikä yhtä ainuttakaan hollisterin vaatetta mutta en silti erotu muista, ainakaan omasta mielestäni xD

    • mul oli kånken-reppu ekana meidän koulust, ja sit yhtäkkii kaikil oli sellaset. että ärsytti! tuli sellane olo et kaikki rupes matkii mua :(

    • 244544

      Miksi kaikki idiootit sanoo että joku on "massateini"? Miksi kukaan ei sano "massa-aikuiset"? Miksi teinejä aina kutsutaan tämmöisiksi? Itse olen jo 22, ja tuo on kuitenkin ihan outoa...

    • voi_teidän_kanssa_taas

      Ei teidän tartte vetää hiekkaa pilluun siitä että jotkut ihmiset haluaa olla massaa!!! Massatyylihän on just hyvä asia! Siis se on parasta olla massaa ja suosittu... jne.

    • Anonyymi

      Ymmärrän kyl mut sori mua triggeröi ja oon tällänen ärsyttävä karen niin valitan että se on Kånken

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe