Nyt on profiilissa edistytty siten, että sinne voi lisätä valokuvan. (on sitä jo odotettukin) Kaikki kehuskelijat, ikäistään nuoremman näköiset ja pirspakat miehen etsijät sekä hyvin säilyneet tai sitten ei, nyt kuvia lataamaan ; ))
Profiilikuva
176
92
Vastaukset
- lapsraukka
Johan tuo on viikon toiminut.
- näinseon
Sinä ja pa-ula-apurix käytitte narsisteina heti hyväksi.!
Mielestäni kuva varsinkin värikäs, olipa se vaikka kollikissan kuva antaa syyn kirjautua koska silloin omat kommentit löytyvät hyvin ja toiseksi ei tarvitse tehdä niitä tyhmiä laskutoimituksia.
Me olemmekin paarpurin kanssa hyvän näköisiä naisia, miten on sinun laitasi. Analyysi valmiina nurkan takaa. Et uskalla olla oma itsesi. Minähän olen jo monesti kirjoittanut omaavani terveen itsetunnon.- enkait
Olenko nainen ?
- näinseon
Miten on sinun laitasi !
- näinseon
Kyllä väitit.
- puotipuksu
Näinseon.
Kyllä kai ymmärsit että vain harvat tietää mitä kirjoitit , silmukka kiristyy. puotipuksu kirjoitti:
Näinseon.
Kyllä kai ymmärsit että vain harvat tietää mitä kirjoitit , silmukka kiristyy.Kävi mielessäni myös, mutta en oikein jaksa uskoa.
- puotipuksu
korpikirjailija kirjoitti:
Kävi mielessäni myös, mutta en oikein jaksa uskoa.
Olet fiksu ja viisas , usko pois.
- nielekalkkisi
Onhan hunksillakin naamansa kuva,narsistiko hänkin on.
nielekalkkisi kirjoitti:
Onhan hunksillakin naamansa kuva,narsistiko hänkin on.
"nielekalkkisi"
Minä en ole narsisti.
Etsi minulle joku ruman-komea kukka...
Minkä-laisella kukintoperällä tahansa.
H.- luetarkemmin
hunksz kirjoitti:
"nielekalkkisi"
Minä en ole narsisti.
Etsi minulle joku ruman-komea kukka...
Minkä-laisella kukintoperällä tahansa.
H.Ei kait sua narsissiksi syytettykään, kysyttiin mitä mieltä kun sullakin on kuva ja korppis ja paapurix haukuttiin.
luetarkemmin kirjoitti:
Ei kait sua narsissiksi syytettykään, kysyttiin mitä mieltä kun sullakin on kuva ja korppis ja paapurix haukuttiin.
"luetarkemmin"
Opiskele minua tarkemmin.
Minä en koskaan kirjoita kökösti.
Enkä koskaan kirjoita sanaa huterasti, ilman että sillä on joku tarkoitus.
Tuolla tarkkuudella teet itsestäsi naurettavan :)
H.- luetarkemmin
hunksz kirjoitti:
"luetarkemmin"
Opiskele minua tarkemmin.
Minä en koskaan kirjoita kökösti.
Enkä koskaan kirjoita sanaa huterasti, ilman että sillä on joku tarkoitus.
Tuolla tarkkuudella teet itsestäsi naurettavan :)
H.Enemmän sä itse kirjottajii kyttäät.
luetarkemmin kirjoitti:
Enemmän sä itse kirjottajii kyttäät.
"luetarkemmin"
Totta
Minä luen jokaisen kirjoituksen tällä palstalla.
Useimmiten erittäin huolellisesti.
Minulta ei koskaan lipsahda mitään typeryyttäni.
H.hunksz kirjoitti:
"luetarkemmin"
Totta
Minä luen jokaisen kirjoituksen tällä palstalla.
Useimmiten erittäin huolellisesti.
Minulta ei koskaan lipsahda mitään typeryyttäni.
H.Milloin olet ajatellut vaihtaa profiilikuvasi. Tuossa kuvassasi istut vänkärin paikalla pienkoneessa. Kuva kertoo yleensä enempi kuin sanat tai kirjoitus.
Miehinen mies pienkoneen ohjaamossa, vaviskaa läyskät ; )
Tässä uudessa sivuston mallissa profiilikuvan lataus toimii heti joten sitä aijon ainakin itse hyödyntää ja vaihtaa kuvaani esim. viikottain. Teemani muuttuu muuhunkin kuin lärviin. Kuva voi olla joku kätteni työ tai kuva rakkaasta kesäpaikastani, kuva maailman matkoiltani jne. Kukat eivät ole minun lempparini vaikka kauniita ovatkin.korppis kirjoitti:
Milloin olet ajatellut vaihtaa profiilikuvasi. Tuossa kuvassasi istut vänkärin paikalla pienkoneessa. Kuva kertoo yleensä enempi kuin sanat tai kirjoitus.
Tässä uudessa sivuston mallissa profiilikuvan lataus toimii heti joten sitä aijon ainakin itse hyödyntää ja vaihtaa kuvaani esim. viikottain. Teemani muuttuu muuhunkin kuin lärviin. Kuva voi olla joku kätteni työ tai kuva rakkaasta kesäpaikastani, kuva maailman matkoiltani jne. Kukat eivät ole minun lempparini vaikka kauniita ovatkin."korppis"
Minulla on uusi kamera ja vanha jalusta
Tuo siis riittäköön bloggaamisesta.
Odottelen valon terävyyden pehmenemistä.
Ja että heleys tummuu lehdyköistä.
Silloin saatan kuvata kamerallani jotain kohtalokasta.
Tietävät minun tietävän paljon lentämisestä.
Joten eivät laske isojen koneitten pallille minua.
Olen jo kauan ymmärtänyt aiheuttamaani tuskaa.
"Miksi en anna enempää läheisyyttä.
Kuvien, aatteiden selkeyttä.
Näyttää silmien kaivoa
syytä johonkin upottaa raivoa.
Miksi hunksi ei aukene meille
onko kuvamme syytä tää"
:)
H.korppis kirjoitti:
Milloin olet ajatellut vaihtaa profiilikuvasi. Tuossa kuvassasi istut vänkärin paikalla pienkoneessa. Kuva kertoo yleensä enempi kuin sanat tai kirjoitus.
Tässä uudessa sivuston mallissa profiilikuvan lataus toimii heti joten sitä aijon ainakin itse hyödyntää ja vaihtaa kuvaani esim. viikottain. Teemani muuttuu muuhunkin kuin lärviin. Kuva voi olla joku kätteni työ tai kuva rakkaasta kesäpaikastani, kuva maailman matkoiltani jne. Kukat eivät ole minun lempparini vaikka kauniita ovatkin.Profiilikuvaa on kiva välillä vaihtaa, huomaa mikä kuva kansaa kiinnostaa/innostaa.
Orava bongattiin heti, juhannusruusut eivät kiinnostaneet ketään, mutta oma kuva (huom. housuilla) herätti monen huomion.. :)Paapurix kirjoitti:
Profiilikuvaa on kiva välillä vaihtaa, huomaa mikä kuva kansaa kiinnostaa/innostaa.
Orava bongattiin heti, juhannusruusut eivät kiinnostaneet ketään, mutta oma kuva (huom. housuilla) herätti monen huomion.. :)Kirjoitellessa palstalle huomio kiintyy ilman muuta kuvaan. Nyt kun kaikki on ollut harmaata massaa olen huomannut vastanneeni väärälle kirjoittajalle tai käsittänyt jonkun kirjoittavan minulle sillä eroja ei ole ollut. nyt voidaan leikitellä kuvilla, tykkään. Kukat kuten jo kirjoitin eivät minua imaise, mutta kirjoittajien omat kuvat kiehtoo, samoin jokin esine tai eläin. Kissoista enkä koirista perusta, mutta luonnossa elävät ovat Viehättäviä.
Kuvallisesta keskustelukaverista tulee elävä, muutoin hän jää ....oijavoiksi.
- Foto-vapaa-mies
Voi ei. Minusta ei ole ensimmäistäkään kuvaa olemassa.
Pitäisi varata joku kuvaamo tai valokuvaaja, joka tulisi suorittamaan aktivoinnin.
Parhaat ja edustavat taideteokset syntyvät toisten tuottamina, ei omina räpellyksinä.
Jospa linkittäisin kuvan vessan peilistä?Sinä olet pudonnut kehityksen kulusta. Selfie löytyy kaikista uusista puhelimista ja se on hyvin helppokäyttöinen.
Keskustelu olisi paljon miellyttävämpää kuvallisen kanssa. Nythän tuo ylioppilaskuva on kaikilla, jotka eivät ole rekisteröityneet sama ja se on sitäpaitsi naisia sortava se on miehen kuva. Nyt olisi naisasianaiselle/miehelle hommia.- Foto-vapaa-mies
En voi otattaa kuvaa kun ei ole ylioppilaslakkia.
Puhelin on puhumista ja tekstiviestejä varten. Ei kamera. En kulje massaa matkien kuin joku idiootti. Noloja lapsitason selffaajia löytyy jo politiikoista.
Puhelin on suht uusi Samsung Calaxy S6 Edge. En tiedä saako sillä kuvia. Hyvä 4 G nettiyhteys siinä on.
Ammattitason kamera löytyy kirjahyllyn kaapista, toki. Mutta kuvaaminen muutenkin on jäänyt taka-alalle. Myös filmikamera Leica 4.
Olen kuvannut yli 30 vuotta. Mutta itsestä olevat valokuvat mahtuu varmaan kahden käden sormiin.
Arkistossa on yli 10 000 valokuvaa.
Sukulaisilla on, jos on säästynyt, joitakin kuvia meikästä. Foto-vapaa-mies kirjoitti:
En voi otattaa kuvaa kun ei ole ylioppilaslakkia.
Puhelin on puhumista ja tekstiviestejä varten. Ei kamera. En kulje massaa matkien kuin joku idiootti. Noloja lapsitason selffaajia löytyy jo politiikoista.
Puhelin on suht uusi Samsung Calaxy S6 Edge. En tiedä saako sillä kuvia. Hyvä 4 G nettiyhteys siinä on.
Ammattitason kamera löytyy kirjahyllyn kaapista, toki. Mutta kuvaaminen muutenkin on jäänyt taka-alalle. Myös filmikamera Leica 4.
Olen kuvannut yli 30 vuotta. Mutta itsestä olevat valokuvat mahtuu varmaan kahden käden sormiin.
Arkistossa on yli 10 000 valokuvaa.
Sukulaisilla on, jos on säästynyt, joitakin kuvia meikästä.Kuulutko Suomen luontokuvaajat facebook ryhmään?
- oijavoi
sanoo hän joka ei muuta keksi tyhmyydessään.
- Foto-vapaa-mies
Sellaista päivää elämässäni ei ilmesty, että rekkautuisin mihinkään sosiaaliseen mediaan. Facebook olisi listalla se viimeisin. Eikä sinne olisi tunkua, niin vähän tunnen ihmisiä ja onko hekään "fesessä" en tiedä. No, toki sähköposteja on eri tarkoituksia, asioita varten.
Saatan olla vihonviimeinen änkyrä. Tavallaan. Mutta onhan jokaisella ihmisellä omat periaatteensa. - oijavoi
oijavoi kirjoitti:
sanoo hän joka ei muuta keksi tyhmyydessään.
siis korppis
oijavoi kirjoitti:
siis korppis
Kyllä mä ymmärsin, että minä tyhmä, vaan haitanneeko tuo ketään ei ainakaan minua. Laita sinä profiilisi huulipyöreenä toljottava lärvikuva, se sopii nimimerkille ohohh ja oijavoi.
Foto-vapaa-mies kirjoitti:
Sellaista päivää elämässäni ei ilmesty, että rekkautuisin mihinkään sosiaaliseen mediaan. Facebook olisi listalla se viimeisin. Eikä sinne olisi tunkua, niin vähän tunnen ihmisiä ja onko hekään "fesessä" en tiedä. No, toki sähköposteja on eri tarkoituksia, asioita varten.
Saatan olla vihonviimeinen änkyrä. Tavallaan. Mutta onhan jokaisella ihmisellä omat periaatteensa.No, kukin elää tavallaan. Esikoinen aikoi ladata minulle instagram-ohjelman. Siellä vaihdetaan valokuvia. Tykkään itse valokuvaamisesta.
- prins
Sinä olet pudonnut kehityksen kulusta. Selfie löytyy kaikista uusista puhelimista ja se on hyvin helppokäyttöinen.
Keskustelu olisi paljon miellyttävämpää kuvallisen kanssa. Nythän tuo ylioppilaskuva on kaikilla, jotka eivät ole rekisteröityneet sama ja se on sitäpaitsi naisia sortava se on miehen kuva. Nyt olisi naisasianaiselle/miehelle hommia.Kun omistaa vain vanhan puhelimen. Saahan sillä kuvan otettua, vaan kun ei osaa siirtää niitä kuvia läppäriin saati sitten tuohon läpyskään.
En enää pysy tekniikan mukana, vain jäljessä. Eikö sinulla ole kännykässäsi mahdollisuutta valokuvien siirtoon esim. sellaista piuhaa jonka voit yhdistää läppäriin.
- metehe
Saatan olla vihonviimeinen änkyrä. Tavallaan. Mutta onhan jokaisella ihmisellä omat periaatteensa.Kuulun kanssasi samaan kastiin foto.vapaa-mies. Inhottaa nuo narsistit, jotka yrittävät epätoivoisesti tehdä tuttavuutta ja saada ystäviä.
- Foto-vapaa-mies
Juurikin facebookissa kuulemma tapahtuu sitä, että kerätään "kavereita" ja kaverien kavereita, joita ei tunneta ja joihin eivät ole yhteyksissä muutenkaan, kuin suurimmaksi osaksi jonkun "pidän sinusta tai sanastasi" napin kautta. Taitoiko olla joku tykkää tai tykkään enter juttu.
Elikkä jotain on pielessä jos yrittää epätoivoisesti saada kavereita ja huomiota ja omasta mielestäni pelkät virtuaaliystävät eivät ole ystäviä vaan jotakin kaukaisuutta. Foto-vapaa-mies kirjoitti:
Juurikin facebookissa kuulemma tapahtuu sitä, että kerätään "kavereita" ja kaverien kavereita, joita ei tunneta ja joihin eivät ole yhteyksissä muutenkaan, kuin suurimmaksi osaksi jonkun "pidän sinusta tai sanastasi" napin kautta. Taitoiko olla joku tykkää tai tykkään enter juttu.
Elikkä jotain on pielessä jos yrittää epätoivoisesti saada kavereita ja huomiota ja omasta mielestäni pelkät virtuaaliystävät eivät ole ystäviä vaan jotakin kaukaisuutta.Nyt on kivasti määritelty kuka kuvan perusteella kuuluu mihinkin epätoivoiseen ryhmään.
Lepo vaan, voitte jo keskittyä seuraavaan aiheeseen. Tuo on niin useaan kertaan täälläkin käsitelty, ettei näytä mitään uutta sanottavaa kellään olevan.
Minulla on yksi virtuaaliystävä, tätä kautta löytynyt, en usko että parempaa löytäisinkään. Terkkuja Turun suuntaan. Ei ole pienintäkään halua enää kehenkään lähempää tuttavuutta tehdä.
Facebookiin en kuulu.metehe kirjoitti:
Kuulun kanssasi samaan kastiin foto.vapaa-mies. Inhottaa nuo narsistit, jotka yrittävät epätoivoisesti tehdä tuttavuutta ja saada ystäviä.
Kuulut kastiin, joka ei yritä tehdä epätoivoisesti tuttavuutta ja saada ystäviä.
Et ole narsisti.
Kommenttisi kuvaa sitä, että sinulla ei ole ystäviä lainkaan.Foto-vapaa-mies kirjoitti:
Elikkä jotain on pielessä jos yrittää epätoivoisesti saada kavereita ja huomiota ja omasta mielestäni pelkät virtuaaliystävät eivät ole ystäviä vaan jotakin kaukaisuutta.Sinulla siis on kuulopuhetieto, että facebookissa kerätään kavereita ja kavereiden kavereita. Älä kuitenkaan yleistä.
- siilimuori
Paapurix kirjoitti:
Nyt on kivasti määritelty kuka kuvan perusteella kuuluu mihinkin epätoivoiseen ryhmään.
Lepo vaan, voitte jo keskittyä seuraavaan aiheeseen. Tuo on niin useaan kertaan täälläkin käsitelty, ettei näytä mitään uutta sanottavaa kellään olevan.
Minulla on yksi virtuaaliystävä, tätä kautta löytynyt, en usko että parempaa löytäisinkään. Terkkuja Turun suuntaan. Ei ole pienintäkään halua enää kehenkään lähempää tuttavuutta tehdä.
Facebookiin en kuulu."Ei ole pienintäkään halua enää kehenkään lähempää tuttavuutta tehdä."
Saakos sitten ihan ystävällisesti kysyä, mitä teet tällä palstalla tai miks täällä olet?
Ymmärrän se et ei lähemmin mut kuitenkin sinä vissiin jotain saat täältäkin kun kerran täällä olet? - siilimuori
Elikkä jotain on pielessä jos yrittää epätoivoisesti saada kavereita ja huomiota ja omasta mielestäni pelkät virtuaaliystävät eivät ole ystäviä vaan jotakin kaukaisuutta.Juu. Jos on virtuaaliystävä eikä halua tulla oikeasti tunnistetuksi, siin on joku koira haudattuna siltä taholta. Siis joku syyhän siihen on.
korppis kirjoitti:
Sinulla siis on kuulopuhetieto, että facebookissa kerätään kavereita ja kavereiden kavereita. Älä kuitenkaan yleistä.
Kiitos ystävällisestä kysymyksestäsi, ystävällisesti vastaan että teen täällä ihan sitä samaa mitä sinäkin. Keskustelen kirjoittajien kanssa, tosin vähäisemmässä määrin kuin moni muu.
Lähemmin tarkoittaa juuri sitä mitä sen voi olettaakin tarkoittavan, en välttämättä halua tutustua kehenkään palstan ulkopuolella. Niinhän täällä tekee moni muukin.- nimenmuutos
Paapurix kirjoitti:
Kiitos ystävällisestä kysymyksestäsi, ystävällisesti vastaan että teen täällä ihan sitä samaa mitä sinäkin. Keskustelen kirjoittajien kanssa, tosin vähäisemmässä määrin kuin moni muu.
Lähemmin tarkoittaa juuri sitä mitä sen voi olettaakin tarkoittavan, en välttämättä halua tutustua kehenkään palstan ulkopuolella. Niinhän täällä tekee moni muukin.Minkä takia vaihdoit Anceli nimimerkkisi Paapurix nimeen? Eikös se ollut ihan hyvä?
- siilimuori
Paapurix kirjoitti:
Lähemmin tarkoittaa juuri sitä mitä sen voi olettaakin tarkoittavan, en välttämättä halua tutustua kehenkään palstan ulkopuolella. Niinhän täällä tekee moni muukin.Oletan että tuo vastaus oli minulle eikä Korppikselle.
Mikäs tästä turkkulaisesta virtuoosista on tehnyt muita meluisamman, siis mikä ominaispiirre? Ihan saat kertoa oman mielipiteesi, ei tarvitse "tukeutua" muihin :) - siilimuori
nimenmuutos kirjoitti:
Minkä takia vaihdoit Anceli nimimerkkisi Paapurix nimeen? Eikös se ollut ihan hyvä?
No onkos sinä mitään ihmeellistä jos haluaa tulla uudella nikillä kun on pois kerran lähtenyt ja ääneen kertonut lähtevänsä. Mielihän voi muuttua.Ja saapi tulla takaisin. Vanhalla nikillä vaan ei pääse vaan häytyypi keksiä uusi.
siilimuori kirjoitti:
Oletan että tuo vastaus oli minulle eikä Korppikselle.
Mikäs tästä turkkulaisesta virtuoosista on tehnyt muita meluisamman, siis mikä ominaispiirre? Ihan saat kertoa oman mielipiteesi, ei tarvitse "tukeutua" muihin :)Juu, lipsahti väärään koloseen, anteeksi, sinulle tarkoitin.
Tämä vastaus olkoon samalla tuolle "nimenmuutos" nikillekin:
En ole ilmoittanut lähteväni mihinkään, kerroin pitäväni taukoa ja kolmisen viikkoa pidinkin.
Toisaalla eli musiikkiketjussa jo vastasin, että alkoi tympäisemään jatkuvat enkelihymnit, joita Ancelista laulettiin.
Tämä nimimerkki on tuttu aiemmilta vuosilta ja otin sen juuri siksi, etten halua piilotella.siilimuori kirjoitti:
Mikäs tästä turkkulaisesta virtuoosista on tehnyt muita meluisamman, siis mikä ominaispiirre? Ihan saat kertoa oman mielipiteesi, ei tarvitse "tukeutua" muihin :)Ai niin, tuo yks kysymys jäi vastaamatta. Vuonna 2008, kun tulin näille ikäpalstoille eli sarjaan 50 , ensimmäisiä minulle vastanneita oli nimimerkki k/k eli koti-kiusattu. Huomasimme että meillä oli paljon yhteistä ja lisää tuli vuosien varrella. Meillä molemmilla on ollut surua, jota kaikki eivät koskaan onnekseen kohtaa.
En ala enempää avautumaan, sanon vain sen että hänessä minulla on ystävä, joka reilusti ystävyyden myös näyttää.- siilimuori
Joops, ymmärsin silloin et kirjoitusten taso ei miellyttänyt ja siksi "ilmoitit" tauosta, siis poistumisesta, ainakin hetkeksi. Kuitenkin vaihdoit nikin? Ei kai kaikille rääväsuille kannate antaa periksi. Kaikkihan saavat hymininsä vuorollaan.
Mut ihan hyvänimimerkki tämä uusikin, viittaako Turun suuntaan :) Tyypuuri ja paapuri ja meri? - siilimuori
Paapurix kirjoitti:
Ai niin, tuo yks kysymys jäi vastaamatta. Vuonna 2008, kun tulin näille ikäpalstoille eli sarjaan 50 , ensimmäisiä minulle vastanneita oli nimimerkki k/k eli koti-kiusattu. Huomasimme että meillä oli paljon yhteistä ja lisää tuli vuosien varrella. Meillä molemmilla on ollut surua, jota kaikki eivät koskaan onnekseen kohtaa.
En ala enempää avautumaan, sanon vain sen että hänessä minulla on ystävä, joka reilusti ystävyyden myös näyttää.Nii, mitäpä tuota onnea kätkemään kun onnen on löytänyt. Julkinen rakkauventunnustus ystävälle :). Mikäpä hänessä.
siilimuori kirjoitti:
Joops, ymmärsin silloin et kirjoitusten taso ei miellyttänyt ja siksi "ilmoitit" tauosta, siis poistumisesta, ainakin hetkeksi. Kuitenkin vaihdoit nikin? Ei kai kaikille rääväsuille kannate antaa periksi. Kaikkihan saavat hymininsä vuorollaan.
Mut ihan hyvänimimerkki tämä uusikin, viittaako Turun suuntaan :) Tyypuuri ja paapuri ja meri?Noh, näyttää tuota jäkätystä ja naljailua tulevan tällekin nikille, mutta jospa en "enkuli/enkeli/-tyyppiset jäisivät pois.
Joku tuttu jopa etunimeni tuolla ylempänä mukaan sotki, tosin en ole sitäkään millään lailla salaillut.
Se alkuperäinen oli paapuuri, ihan "tuulesta temmattu", ei mitään tekemistä Turun kanssa, ehkä hiukan laivojen. Onko se vasen puoli rannasta katsottuna, k/k ainakin tietää. :)- ent.siivoojaparka
siilimuori kirjoitti:
Mut ihan hyvänimimerkki tämä uusikin, viittaako Turun suuntaan :) Tyypuuri ja paapuri ja meri?Luulisi nyt ainakin siilimuorin tietävän syyt nikin vaihtoon, jos kenen. Monenako olet esiintynyt tänäkin aikana kun minä olen ollut palstalla.
- siilimuori
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Luulisi nyt ainakin siilimuorin tietävän syyt nikin vaihtoon, jos kenen. Monenako olet esiintynyt tänäkin aikana kun minä olen ollut palstalla.
Voi kuule sie hupakko. Mie en tiiä kuinka kauan sie olet ollu palstalla mutta mie olen vaihtanu nikkiä usiaan kertaan ja yhtä usiaan tullu takaksi ja siksi kirjoitinkin jotta:
No onkos sinä mitään ihmeellistä jos haluaa tulla uudella nikillä kun on pois kerran lähtenyt ja ääneen kertonut lähtevänsä. Mielihän voi muuttua.Ja saapi tulla takaisin. Niin kerta. Jotlu kirjoittaa aina eri nikillä, ihan sama mulle. siilimuori kirjoitti:
Mikäs tästä turkkulaisesta virtuoosista on tehnyt muita meluisamman, siis mikä ominaispiirre? Ihan saat kertoa oman mielipiteesi, ei tarvitse "tukeutua" muihin :)Siilimuorille.
Tässä taannoin kun ancelista tehtiin palstan ilkein ,olin ainoita jotka nousi ystäväänsä puolustamaan.
Tekikö se minusta virtuoosin ,mene ja tierä mut oikeestaan mun piti kysyä mikä mun ja edellämainitun nikin ystävyydessä niin kovasti kiinostaa?- ent.siivoojaparka
siilimuori kirjoitti:
Voi kuule sie hupakko. Mie en tiiä kuinka kauan sie olet ollu palstalla mutta mie olen vaihtanu nikkiä usiaan kertaan ja yhtä usiaan tullu takaksi ja siksi kirjoitinkin jotta:
No onkos sinä mitään ihmeellistä jos haluaa tulla uudella nikillä kun on pois kerran lähtenyt ja ääneen kertonut lähtevänsä. Mielihän voi muuttua.Ja saapi tulla takaisin. Niin kerta. Jotlu kirjoittaa aina eri nikillä, ihan sama mulle.No luvalla sitten. Nyt minä tästä lähden, mutta tulen takaisin ihan samalla nikillä, jos en useammallakin, jos luoja suo.
- siilimuori
koti-kiusattu kirjoitti:
Siilimuorille.
Tässä taannoin kun ancelista tehtiin palstan ilkein ,olin ainoita jotka nousi ystäväänsä puolustamaan.
Tekikö se minusta virtuoosin ,mene ja tierä mut oikeestaan mun piti kysyä mikä mun ja edellämainitun nikin ystävyydessä niin kovasti kiinostaa?Ehkä tämä sai kommentit heräämään, kirjoitettu keskutelupalstalle jossa satun olemaan yhtenä osallistujana:
"Ai niin, tuo yks kysymys jäi vastaamatta. Vuonna 2008, kun tulin näille ikäpalstoille eli sarjaan 50 , ensimmäisiä minulle vastanneita oli nimimerkki k/k eli koti-kiusattu. Huomasimme että meillä oli paljon yhteistä ja lisää tuli vuosien varrella. Meillä molemmilla on ollut surua, jota kaikki eivät koskaan onnekseen kohtaa".
Siis asia tuodaan tänne, enhän muuten sitä olisi kommentoinut ja sinällään se asia ei sen kummemmin "kiinnosta", kunhan kommentoin paremman aiheen puuttuessa. Sehän voi olla et muillakin on täällä ystäviä ylitse muiden mutta kaikki eivät sitä tuo esille suorasti :). Siis sehän on vain rikkaus kun on ystäv(i)ä vaikka virtuaalinenkin. Miks teitä kiinnostaa/häiritsee se kun tähän tse palstalle tuomaanne asiaan otetaan kantaa? Siis annatte vaikutelman et olette jotenkin puolustuskannalla, miksi? siilimuori kirjoitti:
Nii, mitäpä tuota onnea kätkemään kun onnen on löytänyt. Julkinen rakkauventunnustus ystävälle :). Mikäpä hänessä.
En ole rakkauttani keneenkään tunnustanut, koti-kiusattu on luotettava ystävä, ainoa joka täällä reilusti minua on koskaan puolustanut. Vaikka en ole sitä pyytänyt enkä vaatinut.
Se että pidän hänestä hyvin paljon, johtuu siitä ettei hän pyöri joka tuulen mukaan, kumartele yhteen suuntaan ja samalla pyllistä toiseen. Reilu mies seisoo selkä suorana.- siilimuori
No luvalla sitten. Nyt minä tästä lähden, mutta tulen takaisin ihan samalla nikillä, jos en useammallakin, jos luoja suo.
Joo teretulemas siekin :)
- siiimuori
Paapurix kirjoitti:
En ole rakkauttani keneenkään tunnustanut, koti-kiusattu on luotettava ystävä, ainoa joka täällä reilusti minua on koskaan puolustanut. Vaikka en ole sitä pyytänyt enkä vaatinut.
Se että pidän hänestä hyvin paljon, johtuu siitä ettei hän pyöri joka tuulen mukaan, kumartele yhteen suuntaan ja samalla pyllistä toiseen. Reilu mies seisoo selkä suorana.Siis annatte vaikutelman et olette jotenkin puolustuskannalla, miksi?
Sinä kirjoitit: Ei ole pienintäkään halua enää kehenkään lähempää tuttavuutta tehdä. Minusta se on jonkinsortin rakkauventunnustus, seiso sen takana ihan luontevasti. Tosin jos minun miehestäni joku nainen kirjoittaisi tuollain niin täytyy sanoa et isin kyllä pikkasen mustis :). siilimuori kirjoitti:
Ehkä tämä sai kommentit heräämään, kirjoitettu keskutelupalstalle jossa satun olemaan yhtenä osallistujana:
"Ai niin, tuo yks kysymys jäi vastaamatta. Vuonna 2008, kun tulin näille ikäpalstoille eli sarjaan 50 , ensimmäisiä minulle vastanneita oli nimimerkki k/k eli koti-kiusattu. Huomasimme että meillä oli paljon yhteistä ja lisää tuli vuosien varrella. Meillä molemmilla on ollut surua, jota kaikki eivät koskaan onnekseen kohtaa".
Siis asia tuodaan tänne, enhän muuten sitä olisi kommentoinut ja sinällään se asia ei sen kummemmin "kiinnosta", kunhan kommentoin paremman aiheen puuttuessa. Sehän voi olla et muillakin on täällä ystäviä ylitse muiden mutta kaikki eivät sitä tuo esille suorasti :). Siis sehän on vain rikkaus kun on ystäv(i)ä vaikka virtuaalinenkin. Miks teitä kiinnostaa/häiritsee se kun tähän tse palstalle tuomaanne asiaan otetaan kantaa? Siis annatte vaikutelman et olette jotenkin puolustuskannalla, miksi?Otetaampa teorissa siilimuori.
Ensinäkään pikkasen epäilen sitä että oletko sama siilimuori joka palstalla yleensä juttelee,kovin kireälle tuntuu juttusi.
Jos olet kuulolla ja sitä salaista mahdollista ,huom teoriassa, ystävääsi alettaisiin kurmottamaan,olisitko hiljaa ettet itse joutuisi tulilinjalle?
Mulle ei taas tulis mielen viereenkään alkaa kyselemään toisten asioita vaikka ei oliskaan muuta puuhaa.- muisti.pelaa
Paapurix kirjoitti:
Se että pidän hänestä hyvin paljon, johtuu siitä ettei hän pyöri joka tuulen mukaan, kumartele yhteen suuntaan ja samalla pyllistä toiseen. Reilu mies seisoo selkä suorana.Reilu mies?
Luimpa minäkin tämän "reilun" miehen kirjoituksia. Olikos se peräti neljä päivää putkeen kun jaksoi nälviä ja viuruta eräälle nimimerkille. Minusta reiluus oli siitä helv...n kaukana. - tuomari11
siiimuori kirjoitti:
Siis annatte vaikutelman et olette jotenkin puolustuskannalla, miksi?
Sinä kirjoitit: Ei ole pienintäkään halua enää kehenkään lähempää tuttavuutta tehdä. Minusta se on jonkinsortin rakkauventunnustus, seiso sen takana ihan luontevasti. Tosin jos minun miehestäni joku nainen kirjoittaisi tuollain niin täytyy sanoa et isin kyllä pikkasen mustis :).Muorinmörkö rauhoittuu nyt ja muistelee omia lirkkujaan eeron kanssa , muistaakseni olet itsekkin aviossa ?
muisti.pelaa kirjoitti:
Reilu mies?
Luimpa minäkin tämän "reilun" miehen kirjoituksia. Olikos se peräti neljä päivää putkeen kun jaksoi nälviä ja viuruta eräälle nimimerkille. Minusta reiluus oli siitä helv...n kaukana.Tehräänkö näin? kirjota mulle ihan omaan aloitukseen kaikki syytöksesi ja ei pilata hetan ketjua joutavanpäiväsellä jorinalla.
Elikkä tää oli tässä .- siilimuori
koti-kiusattu kirjoitti:
Otetaampa teorissa siilimuori.
Ensinäkään pikkasen epäilen sitä että oletko sama siilimuori joka palstalla yleensä juttelee,kovin kireälle tuntuu juttusi.
Jos olet kuulolla ja sitä salaista mahdollista ,huom teoriassa, ystävääsi alettaisiin kurmottamaan,olisitko hiljaa ettet itse joutuisi tulilinjalle?
Mulle ei taas tulis mielen viereenkään alkaa kyselemään toisten asioita vaikka ei oliskaan muuta puuhaa.Toistan: minua ei kiinnosta teidän ystävyytenne vaan kommentin sitä koska se pojotti täällä keskellä julkista keskustelupalstaa ja asia voisi liittyä ihan keneen vaan yleisesti, ei pelkästään teihin. Olen kyllä ihan sama siilimuori mutta nyt en kyllä ollenkaan ymmärrä reaktioitanne joten jätän tämän aiheen tähän. Itse esiintuomanne aihe, suhtautuminen kommentteihin tuo, en ymmärrä mutta jätetään sikseen tämä kuuma pottu.
PS: minulla ei ole salaisia ystäviä ja kyse ei ole puolustamisesta vaan ystävästä tykkäämisestä.. Puhumme nyt vissiin hieman eri asiasta. Te olette ystäviä koska teillä on samansuuntaisia elämänkokemuksia ja se on ihan ok. Miksi teette siitä ongelman puolustautumalla? Mut minulle riitti. Mukavaa päivänjatkoa. - siilimuori
tuomari11 kirjoitti:
Muorinmörkö rauhoittuu nyt ja muistelee omia lirkkujaan eeron kanssa , muistaakseni olet itsekkin aviossa ?
No pölijä. Saapihan täälllä mukavien ihmisten kanssa jutustella ja myöntää sen et mukavaa on. Mutta ett kirjoittaisin et eero on mun ainoa oikea eikä muita tarvita niin melko latauksen laittaisin :)). Siis kun minulla on jo mies.
siilimuori kirjoitti:
Toistan: minua ei kiinnosta teidän ystävyytenne vaan kommentin sitä koska se pojotti täällä keskellä julkista keskustelupalstaa ja asia voisi liittyä ihan keneen vaan yleisesti, ei pelkästään teihin. Olen kyllä ihan sama siilimuori mutta nyt en kyllä ollenkaan ymmärrä reaktioitanne joten jätän tämän aiheen tähän. Itse esiintuomanne aihe, suhtautuminen kommentteihin tuo, en ymmärrä mutta jätetään sikseen tämä kuuma pottu.
PS: minulla ei ole salaisia ystäviä ja kyse ei ole puolustamisesta vaan ystävästä tykkäämisestä.. Puhumme nyt vissiin hieman eri asiasta. Te olette ystäviä koska teillä on samansuuntaisia elämänkokemuksia ja se on ihan ok. Miksi teette siitä ongelman puolustautumalla? Mut minulle riitti. Mukavaa päivänjatkoa.Mikä sua vaivaa, kun kaluat kuin koira luuta?
Kirjoitin että k/k on ystäväni, en puolustellut mitään millään tavalla.koti-kiusattu kirjoitti:
Tehräänkö näin? kirjota mulle ihan omaan aloitukseen kaikki syytöksesi ja ei pilata hetan ketjua joutavanpäiväsellä jorinalla.
Elikkä tää oli tässä .Moikka kamu. Luin jutustelunne hieman outoa tekstiä alkaa tivaamaan toisten nettiystävyyden laatua. Kirjoitinhan minä tuonne alemmaksi Hunksillekin sievästi ja heti se tulkittiin rakkauden tunnustukseksi. On se kummaa kuinka ihmiset takertuvat ystävyysuhteisiin lienevätkö kateita jos joidenkin kanssa toimii vuodesta toiseen. Jotkut eivät erota ystävyyttä eivät rakkautta toisistaan. Rakkassuhdetta elämme livessä omien puolisoittemme kanssa. Meillä kolmella on onni elää yhdessä rakastamiemme kanssa ja suhteemme antavat meille tilaa pitää virtuaaliystäviä ilman nokkapokkaa tai karvasta kateutta.
- kesivä
Paapurix kirjoitti:
Mikä sua vaivaa, kun kaluat kuin koira luuta?
Kirjoitin että k/k on ystäväni, en puolustellut mitään millään tavalla.Ihan sivusta seuraten huomaan, että siilimuori on mustasukkainen k/k:sta tai kateellinen Paapurixille k/k:n ystävyydestä.
- kesivä
siiimuori kirjoitti:
Sinä kirjoitit: Ei ole pienintäkään halua enää kehenkään lähempää tuttavuutta tehdä. Minusta se on jonkinsortin rakkauventunnustus, seiso sen takana ihan luontevasti. Tosin jos minun miehestäni joku nainen kirjoittaisi tuollain niin täytyy sanoa et isin kyllä pikkasen mustis :).Siis annatte vaikutelman et olette jotenkin puolustuskannalla, miksi?
Sinä kirjoitit: Ei ole pienintäkään halua enää kehenkään lähempää tuttavuutta tehdä. Minusta se on jonkinsortin rakkauventunnustus, seiso sen takana ihan luontevasti. Tosin jos minun miehestäni joku nainen kirjoittaisi tuollain niin täytyy sanoa et isin kyllä pikkasen mustis :).
Siis MINÄ kyllä ymmärsin ettei Paapurix halua tulleensa muihin ystävyyssuhteisiinsa pettyneeksi, paitsi yhteen, tutustua enää uusiin. Eli hän ei ole pettynyt k/k:n ystävyyssuhteeseen.
Oot niin mustis siilimuori!!! - siilimuori
kesivä kirjoitti:
Ihan sivusta seuraten huomaan, että siilimuori on mustasukkainen k/k:sta tai kateellinen Paapurixille k/k:n ystävyydestä.
Ihana kun teet analyysia sinäkin joka olet puskana palannut takaisin ;). Mut voin vannoa et väärin meni, sinullakin. Huomaan tulleeni väärinymmärretyksei yhyyyyy. Mut se ei liene uutta. Kun ollaan eri megaherzeillä niin ollaan, sille ei voi mittään.
- siilimuori
kesivä kirjoitti:
Sinä kirjoitit: Ei ole pienintäkään halua enää kehenkään lähempää tuttavuutta tehdä. Minusta se on jonkinsortin rakkauventunnustus, seiso sen takana ihan luontevasti. Tosin jos minun miehestäni joku nainen kirjoittaisi tuollain niin täytyy sanoa et isin kyllä pikkasen mustis :).
Siis MINÄ kyllä ymmärsin ettei Paapurix halua tulleensa muihin ystävyyssuhteisiinsa pettyneeksi, paitsi yhteen, tutustua enää uusiin. Eli hän ei ole pettynyt k/k:n ystävyyssuhteeseen.
Oot niin mustis siilimuori!!!Täh?
Nyt sinä oot käsittäny ihan päin persusta. Enkä jaksa alkaa selittelemään. Kun menee ohi, menee ohi. En vaan nyt jaksa. kesivä kirjoitti:
Ihan sivusta seuraten huomaan, että siilimuori on mustasukkainen k/k:sta tai kateellinen Paapurixille k/k:n ystävyydestä.
En ota kantaa mustasukkaisuuksiin, niistä on täällä liiaksikin kirjoitettu.
Mutta tuo k/k:n ja minun ystävyyteni, siinä olet ihan oikeassa, häneen en ole kertaakaan pettynyt näinä monina vuosina.
Joku toinen on olevinaan ystävä ja heittää ulos silloin, kun nimimerkki vaihtuu, sekään ei toimi kaikkien kohdalla. Laki voi olla sama, mutta tuomiot vaihtelevat naamavärkin ja nimimerkin mukaan.
Kuten jo tuolla toisaalla kirjoitin.
On minulla pari kaveria joiden kanssa yhteyttä pidetään, joskus harvemmin ja joskus tiheämmin.
Ja siilimuori voi olla aivan huoleti, meillä k/k:n kanssa on pelkästään virtuaalinen, mutta lämmin ystävyyssuhde ja mieheni sen kyllä tietää.
On niitä muitakin hyviä miesystäviä, ihan täällä oikeassa elämässä.- kesivä
En yleensä tökkää ristiriitaisiin ketjuihin, mutta alkoi näyttämään sivusta niin kummalliselta.
Noh, en tiedä onko siilimuori oikeasti mustis, mutta niin oudolta tuntui kun hän ystävyyssuhteeseen niin voimakkaasti otti kantaa. Mutta saapihan sitä silläkin lailla juttua aikaiseksi. - siilimuori
kesivä kirjoitti:
En yleensä tökkää ristiriitaisiin ketjuihin, mutta alkoi näyttämään sivusta niin kummalliselta.
Noh, en tiedä onko siilimuori oikeasti mustis, mutta niin oudolta tuntui kun hän ystävyyssuhteeseen niin voimakkaasti otti kantaa. Mutta saapihan sitä silläkin lailla juttua aikaiseksi."Mutta saapihan sitä silläkin lailla juttua aikaiseksi."
Jep, juuri näin. Miksi olisin mustis jostain tuntemattomasta jonka kanssa ei ole sitten yhtikäsmitää yhteistä. Halusin tietää mikä ystävässä on niin ihanaa että ei muita enää kaipaa ystäväksi, mutta se kysymys oli liikaa :). Huvittunut olen lähinnä. - siilimuori
Paapurix kirjoitti:
En ota kantaa mustasukkaisuuksiin, niistä on täällä liiaksikin kirjoitettu.
Mutta tuo k/k:n ja minun ystävyyteni, siinä olet ihan oikeassa, häneen en ole kertaakaan pettynyt näinä monina vuosina.
Joku toinen on olevinaan ystävä ja heittää ulos silloin, kun nimimerkki vaihtuu, sekään ei toimi kaikkien kohdalla. Laki voi olla sama, mutta tuomiot vaihtelevat naamavärkin ja nimimerkin mukaan.
Kuten jo tuolla toisaalla kirjoitin.
On minulla pari kaveria joiden kanssa yhteyttä pidetään, joskus harvemmin ja joskus tiheämmin.
Ja siilimuori voi olla aivan huoleti, meillä k/k:n kanssa on pelkästään virtuaalinen, mutta lämmin ystävyyssuhde ja mieheni sen kyllä tietää.
On niitä muitakin hyviä miesystäviä, ihan täällä oikeassa elämässä.Anceli, itse tuossa asiassa otit tuomion itsellesi. Minä en tuominnut, kerroin vain oman näkemykseni jonka takana seison. Että jos minun miehelläni olisi tuollainen naisystävä joka ei muita kaipaisi niin kyllä vaan olisin mustis, älyäkkö nyt. Jokainen tyylillään ja siten miten omaan pirtaan sopii. Teidn suhteenne on minulle ihan yksi ja hailee. Kerroin vain oman näkökulmani.
- kesivä
Oikeesti jos nyt alan kääntämään ja vääntämään mielessäni, niin minä voisin olla kade tuollaisesta ystävyydestä. Mutta en sillälailla, että haluaisin sen toisilta pois. Toisaalta taas olen niin höttönen etten kiinnittyisi itse mihinkään niin ei se kateus kannata :) Tästä nyt ei ota tolkkua Erkkikään muttei tarkkekaan.
siilimuori kirjoitti:
Anceli, itse tuossa asiassa otit tuomion itsellesi. Minä en tuominnut, kerroin vain oman näkemykseni jonka takana seison. Että jos minun miehelläni olisi tuollainen naisystävä joka ei muita kaipaisi niin kyllä vaan olisin mustis, älyäkkö nyt. Jokainen tyylillään ja siten miten omaan pirtaan sopii. Teidn suhteenne on minulle ihan yksi ja hailee. Kerroin vain oman näkökulmani.
Olet sinä outo epeli, kun jaksat jankuttaa. Minkä ihmeen tuomion :)
Antaa olla, olet näyttänyt itsestäsi liikaakin.
Et ymmärrä ystävyyttä, olipa sukupuoli kumpi tahansa. Ja tämä asia koski vain palstaystävyyttä, kaipuusta en liene sanonut mitään.- siilimuori
Paapurix kirjoitti:
Et ymmärrä ystävyyttä, olipa sukupuoli kumpi tahansa. Ja tämä asia koski vain palstaystävyyttä, kaipuusta en liene sanonut mitään.Kuules, mie jo kerran lopetin vaan täällä jatkui geimit ;). Joten jankuti itselles vaan.
- siilimuori
Paapurix kirjoitti:
Et ymmärrä ystävyyttä, olipa sukupuoli kumpi tahansa. Ja tämä asia koski vain palstaystävyyttä, kaipuusta en liene sanonut mitään.Lisään vielä että millä palstalla kiista, siellä ancelipaapurix :D.
- siilimuori
siilimuori kirjoitti:
Lisään vielä että millä palstalla kiista, siellä ancelipaapurix :D.
Ja, aina on vika muissa.
siilimuori kirjoitti:
Lisään vielä että millä palstalla kiista, siellä ancelipaapurix :D.
Vastasit nimimerkkini mainiten, joten vastaan taas sinulle. ;)
Kukaan ole kiistellyt vaan keskustellaan ystävyydestä.
Päästäpä nyt nuo terävät hampaasi nilkastani irti, paljastat itsestäsi jatkuvasti enemmän ja enemmän.
:)- siilimuori
Paapurix kirjoitti:
Vastasit nimimerkkini mainiten, joten vastaan taas sinulle. ;)
Kukaan ole kiistellyt vaan keskustellaan ystävyydestä.
Päästäpä nyt nuo terävät hampaasi nilkastani irti, paljastat itsestäsi jatkuvasti enemmän ja enemmän.
:)Kiitos samoin Anceli, sitä saa mitä tilaa :). Minusta tämänpäiväinen on lähinnä ollut lapsellista läpändeerusta ilman pienintäkään yritystä ymmärtää aikuisen oikeesti mitä toinen tai toiset haluaa sanoa. Joten eiköhän meitä paljastajia ollut useampikin, tosin ihan kaikki ei ollut uutta. Opettelhan näkemään malka myös omassa silmässäsi.
siilimuori kirjoitti:
Kiitos samoin Anceli, sitä saa mitä tilaa :). Minusta tämänpäiväinen on lähinnä ollut lapsellista läpändeerusta ilman pienintäkään yritystä ymmärtää aikuisen oikeesti mitä toinen tai toiset haluaa sanoa. Joten eiköhän meitä paljastajia ollut useampikin, tosin ihan kaikki ei ollut uutta. Opettelhan näkemään malka myös omassa silmässäsi.
En ole sinulta tilannut mitään, mutta saanut kaikenlaista. Aloitit kyselemällä, jatkoit epäilemällä ja lopuksi syyttelemällä.
Kaivetaan malka pois silmistä ja on kai tässäkin sessiossa jotain minkä voi opiksi ottaa.
Ainakin selvensi tiettyjä juttuja.
Hyvää illan jatkumista.
- ent.siivoojaparka
En halua, että kukaan ihastuu minuun häikäisevän ulkonäköni takia.
Joo, Ota kuva pesuhinkasta ja varrellisesta mopista. Käytä eri väriyhdistelmiä, häikäisevästi ; )
- hyvätkuvat
Joo, Ota kuva pesuhinkasta ja varrellisesta mopista. Käytä eri väriyhdistelmiä, häikäisevästi ; )
;D Hyvin sanottu ;D
- ohhohh
hyvätkuvat kirjoitti:
;D Hyvin sanottu ;D
korppis itse taas.!
ohhohh kirjoitti:
korppis itse taas.!
Minulla ei ole tapana kehua itseäni puskasta kehun jos tarpeen ihan omalla nimimerkilläni. Opin sen jo viiskymppisissä kun ykstypy töppäsi ja kehuen itseään nimimerkillään.
- Foto-vapaa-etc
Jospa se typy testasi reaktioita ja heitti piilovitsiä? Näät sellaisiakin on tullut vastaan suomi24 keskustelumaailmoissa.
Mitä muutoksia asiassa on tapahtunut?
Oma kuvani on luullakseni ollut profiilissani jo vuosikausia. En muista kuinka kauan. Varsinaista profiilikuvaa en halunnut laittaa tänne, koska halusin työasioidenkin vuoksi kirjoitella enemmän ja vähemmän anonyymina. -Koska et poistanut profiilikuvaasi muutosprosessin alkaessa, kuvasi tuli jossain vaiheessa takaisin profiiliisi. Itse poistin kaikki kuvani koska sain sen käsityksen, että ne piti poistaa.
Sinäkin voisit vaihtaa värikkäämpään tuon iänikuisen syyssadekuvan haumaalta.- O-Orvokki
On muuten usvainen kuva tulivuorimaisemissa. - Kiitos, kun kerroit, minä en ole juurikaan seuraillut palstan tuotekehittelytapahtumia.
Katsotaanpa, jos jonain päivänä laitan vielä oikean naamakuvan, kun esittelen kuvia yleensä vain omassa kuvagalleriassani. Se on helpoin ja nopein tapa jakaa kuvia, kun kuvaa paljon erilaisissa tilaisuuksissa ja ympäristöissä. No, fb-päivityksiin tulee joskus laitetuksi jotain.
Laitoin kukan ;) yhtä ihana kuin mie itse !
Täällä lailla tällä kertaa tänne tupsahdin,
kesää,kesää iltaa vietelessä, sateista sellaista !Kiitos korpikirjailia !
Ostin kyllä tänään harmaan paidan,mutta
siinnä onkin pitsiä piristeenä !- mielimuuttuu
Kiva kuva juuri tätä tarkoitin, väriä palstalle lisää.
Miksi aloituksessasi määrittelit tarkoituksesi toisin?
mielimuuttuu kirjoitti:
Miksi aloituksessasi määrittelit tarkoituksesi toisin?
Mistä sinä tiedät aloituksieni tarkoituksen?
- mielimuuttuu
korppis kirjoitti:
Mistä sinä tiedät aloituksieni tarkoituksen?
Anteeksi, en osannut lukea niitä rivien välejä, mutta "urotyön" teit, kun hunksz laittoi kuvansa myös.!!
On siinä nyt ihmettelemistä kaikille ja ilmeisesti sukat pyörii monen jalassa, jotka häntä ihailevat. Itse mokasin jo, kun en hänen kirjoitustaan lukenut ja sitten siteerasin sitä siiliin, mutta en viitsinyt korjailla ja anteeksi pyydellä.
Minulla olisi vain kuva, kun vihille menin ja ylioppilaslakki ei sopinut siihen tilaisuuteen, joten tuskin laitan tänne.
Eihän sitä tiedä, mikä on kenenkin aloituksen tarkoitus, mutta minä luin vain sen, mitä kirjoitit, jota tuskin tarvitsee tänne kopioida.
Kirjoitellaan vaan, ilman riitoja, koska minunkin mieli muuttuu joskus?D:)) mielimuuttuu kirjoitti:
Anteeksi, en osannut lukea niitä rivien välejä, mutta "urotyön" teit, kun hunksz laittoi kuvansa myös.!!
On siinä nyt ihmettelemistä kaikille ja ilmeisesti sukat pyörii monen jalassa, jotka häntä ihailevat. Itse mokasin jo, kun en hänen kirjoitustaan lukenut ja sitten siteerasin sitä siiliin, mutta en viitsinyt korjailla ja anteeksi pyydellä.
Minulla olisi vain kuva, kun vihille menin ja ylioppilaslakki ei sopinut siihen tilaisuuteen, joten tuskin laitan tänne.
Eihän sitä tiedä, mikä on kenenkin aloituksen tarkoitus, mutta minä luin vain sen, mitä kirjoitit, jota tuskin tarvitsee tänne kopioida.
Kirjoitellaan vaan, ilman riitoja, koska minunkin mieli muuttuu joskus?D:))Iltaa harmaan sateisesta Korvesta.
Yksi selvennys mielikuvitukseni luomasta hahmosta. Tuo profiilikuvan harmaa hahmo on kuin Juusolan Uunon ylioppilaskuva.
Aloituksella ajoin takaa, että sitä voisi värittää naiset naisellisemmaksi ja miehet miehiseksi.
Itse kunkin yo-kuvasta ei siis ollut kyse ; ) vaikka joku muukin asian siten ymmärsi.
- Fanitettavapappauupuu
Facebookistako uusi poljettava pyörä?
Ja punaista lisää
Minusta kuvasi on viehättävä, nimimerkki tökerö ; )
Kiitos! Firman tupakkahuone, istumalihaksiin jäi istuimesta urat jos kauan istui ja sateella kastui se tupakka, lopetin tupakoinnin.
Laitoin itsestäni vähän nuorempana otetun kuvan. Ei kai se haittaa? Sinistä punaisen sijaan, niin erotun paremmin.
- Viatonsivullinen
Naamakuva on huono siinä mielessä, sinut tunnistaa, hankala juttu.
Kuva pitäisi olla sellainen ettei kukaan tunnista, minä pitäisin siitä kiinni.
Joku eläinkuva on parempi kun kasvi, koira tietysti olisi kiva.
Koiria on aikapaljon Facebookissa.- voi.ei
No Hunkki on näköjään laittanut profiiliin kuvan vanhasta ryppyisestä pesusienestä. Miksiköhän?
Ai, nyt katsoin tarkemmin. Siinähän taitaa olla joku naamaan viittaava.... voi.ei kirjoitti:
No Hunkki on näköjään laittanut profiiliin kuvan vanhasta ryppyisestä pesusienestä. Miksiköhän?
Ai, nyt katsoin tarkemmin. Siinähän taitaa olla joku naamaan viittaava...."voi.ei"
Ei se minun syyni ole.
Korppis valittamalla vaati :)
Eikä hän varmaan ihan ainoa ollut.
H.hunksz kirjoitti:
"voi.ei"
Ei se minun syyni ole.
H.Nii ja joo...
Minä vähän odotinkin tällaista kommenttia.
Kuva on otettu Maaliskuussa 2015.
Ennen-kuin menin kesä-parturiin.
Diivailin taka-tukallani.
Kenelle?
No en ainakaan kauhean vanhukselle.
H.hunksz kirjoitti:
Nii ja joo...
Minä vähän odotinkin tällaista kommenttia.
Kuva on otettu Maaliskuussa 2015.
Ennen-kuin menin kesä-parturiin.
Diivailin taka-tukallani.
Kenelle?
No en ainakaan kauhean vanhukselle.
H.Onko vessan-peili kirkas?
Näkyyks känny hyvin?
Nokia 1520.
Onko hiljaisuus myrkyn merkki?
H.hunksz kirjoitti:
"voi.ei"
Ei se minun syyni ole.
H.Ihana Hunksi ; ) eikös se niin ole ne huutaa, jotka pelkää, nyt oon sun kamusi ikuisesti ; )
- lempi.leiskuu
korppis kirjoitti:
Ihana Hunksi ; ) eikös se niin ole ne huutaa, jotka pelkää, nyt oon sun kamusi ikuisesti ; )
Ihanaa! Palstan pashat löysi toisensa!
lempi.leiskuu kirjoitti:
Ihanaa! Palstan pashat löysi toisensa!
Lempi ei leisku, ystävyys on hieno juttu.
korppis kirjoitti:
Ihana Hunksi ; ) eikös se niin ole ne huutaa, jotka pelkää, nyt oon sun kamusi ikuisesti ; )
"korppis"
Älä innostu.
Minä sillee Tiinaa ja Palomaa :)
Joku kolmaskin oli, mutta hän katosi.
Yksi kuva ei ystävyyttä tee.
Keppi-hevoseni...
H.hunksz kirjoitti:
"korppis"
Älä innostu.
Keppi-hevoseni...
H.Kyllä minä nyt mieleni pahotin ; ((
korppis kirjoitti:
Kyllä minä nyt mieleni pahotin ; ((
"korppis"
Oppia ikä kaikki.
Sanovat.
Ihmisen pitää ajoissa tajuta missä ja minne menee.
H.hunksz kirjoitti:
"korppis"
Älä innostu.
Keppi-hevoseni...
H.hunksz
"Joku kolmaskin oli, mutta hän katosi." En tiedä kuka sinulta nyt on kadonnut, mutta sitä ihmettelen kuinka vakavasti otat nämä palstajutut.
Sekä sitä, että sinulla on eri säännöt eri kirjoittajille. Joku voi vaihtaa nimimerkkiä vähän päästään, kirjoittaa puskanikeillä ja aina vaan häntä puolustat ja ystävyttänne korostat.
Muita epäilet jatkuvasti, syyttelet milloin ketäkin milloin keneksikin.
En varmaan ole se joka katosi, sillä minä en ole kadonnut mihinkään ja sen sinä tiedät aivan hyvin.
Ihan oikeasti
YP.- ent.siivoojaparka
Miksi se, Viatonsivullinen, on mielestäsi hankala juttu, jos joku sinut tunnistaa täältä? Olethan kertonut olevasi rehellinen ihminen, jolla on omia mielipiteitään, joitten takana seisot.
Minut ainakin tunnistaa täältä helposti jokainen minut tunteva ihminen pelkkien kirjoitusteni perusteella ilman kuvaakin, jos nyt niin onnellisesti sattuisi, että täällä tuttujani pyörisi. Toisaalta taas, jos he minut tunnistavat täältä, niin he tietävät jo tarkalleen nenän asentoni ilman kuvaakin. Toisilla taas ei luulisi olevan mitään mielenkiintoa tietää namatauluni väriä ja mallia.
Ent.siivoojaparan vahvin syy kuvattomuuteen on kuitenkin se, ettei ent.siivoojaparka tule rekkautumaan koskaan, eikä hänellä ole kuvia hinkistään ja sitä varrellista moppiakaan ei ole, mitä kuvata.
Illalla yritin etsiä yhtä kuvakansiota johon olen kerännyt kuvia tulevista profiilikuvistani. En löytänyt joten tulin tänne kaupunkiasuntoon ja löytyhän ne heti. Menen nyt heti ja vaihdan yhden lempparini tähän korppiksen profiiliin.
- äijä-
-ei ole profiilia enää, otin pois viime vuonna...kameraa en omista, ei kännyssäkään joka on vanha Nokia...-mutta kantaa otan asioihin, jos siltä tuntuu, tämähän on ajankulua, jos ei parempaa tekemistä, juu...
-eilen melkein hellettä, tänään ei... - Heikunkeikku
Ihan kivan väriläiskänhän nuo kuvat tuovat ketjuun. Minä keskityn vaan lässyttämään mädästi ja jätän kuvien laitot muille. En kuvia voisi laittaa, koska en ole rekisteröitynyt. Mutta ei haittaa, koska vaikka olisin rekisteröinyt itseni, niin en silti tahtoisi naamatauluani esille pistää. En siksi, etteikö täs naamas olis viehkeää katsottavaa, vaan siksi, etten tahdo kenenkään tutun näkevän, että jahas jassoo toi on toi tuttu.:)
Heikku kirjaannu minä etsin sinulle sellaisen ihanan kuvan naisesta kylpyammeessa..
Joko pääsit yötöntä yötä ammeeseen ihailemaan?"Heikunkeikku"
Niin-hän se menee.
Ei rohkea piilosta sanele.
Toisten näköä raukkana anele.
Vain pelkuri suutansa toisille soittaa.
Omaa moskaansa saada toisilta koittaa.
H.- Heikunkeikku
korppis kirjoitti:
Heikku kirjaannu minä etsin sinulle sellaisen ihanan kuvan naisesta kylpyammeessa..
Joko pääsit yötöntä yötä ammeeseen ihailemaan?Ammeeseen pulahtaminen Juhannuksena oli minulle se paras kohokohta mitä vaan voin kuvitella. Olin odottanut sitä koko pitkän talven. Kylvyssä mojuminen on minulle lähes uskonnollinen rituaali.
Pistin (vahingossa) niin kuumaa vettä, että kun kinttuni sinne pistin, meinas lähtiä nahka. Tykkään kuumasta vedestä, mutta rajansa silläkin:) Olin pakotettu hakemaan merestä kylmää vettä.
Oikeastaan mulla olisi hyvä ammekuva itsestäni. Joskus muinoin mieheni otti kuvan, kun meikäläinen oli NIIN suuren vaahtomeren keskellä, että juuri ja juuri pää pilkisti vaahdon keskeltä. Klumpsautin pullosta vähän liikaa kylpyvaahtoa, että sitä sitten riitti ja riitti, yli äyräitten kuleksi. - Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Niin-hän se menee.
Ei rohkea piilosta sanele.
Toisten näköä raukkana anele.
Vain pelkuri suutansa toisille soittaa.
Omaa moskaansa saada toisilta koittaa.
H.Piilossa sanelija voi olla joko rohkea tai ei-rohkea.
Minä olen toinen noista.
Minusta on mukavaa, jos Minä tiedä minkä näkösiä muut on, mut muut ei tiedä minkä näkönen minä olen.:)
Jokainen voi halutessaan pistää mun punaisten hiusten keskelle mieleisensä naaman. Ripotella kesakoita nenän päälle viiskytä tai sata kipaletta.
Kuuntelen sujuvasti eri soitantoja, suunsoittoakin, mutta suuta en itse osaa soittaa, kuten en monia muitakaan instrumentteja. Koskettimet ovat minun heiniäni, joita rouskutan rajattomassa riemussani.
Aijaa, sää oot ton näkönen:)
Vähäköku Juha Tapio. - väärä.vertaus
Juu, HYVIN VÄHÄN niinku Juha Tapio.
- Heikunkeikku
väärä.vertaus kirjoitti:
Juu, HYVIN VÄHÄN niinku Juha Tapio.
Joo, hää on enemmän ku "hyvin vähän" niinku Juha Tapio.
Koita kuule vähä laittaa silimiä sirrilleen ja katso uudestaan.
Noh, näyttikö enemmän Juhalta vai pitäydytkö edelleen "hyvin vähän"-sanomisessasi häh? - kesivä
Heikunkeikku kirjoitti:
Ammeeseen pulahtaminen Juhannuksena oli minulle se paras kohokohta mitä vaan voin kuvitella. Olin odottanut sitä koko pitkän talven. Kylvyssä mojuminen on minulle lähes uskonnollinen rituaali.
Pistin (vahingossa) niin kuumaa vettä, että kun kinttuni sinne pistin, meinas lähtiä nahka. Tykkään kuumasta vedestä, mutta rajansa silläkin:) Olin pakotettu hakemaan merestä kylmää vettä.
Oikeastaan mulla olisi hyvä ammekuva itsestäni. Joskus muinoin mieheni otti kuvan, kun meikäläinen oli NIIN suuren vaahtomeren keskellä, että juuri ja juuri pää pilkisti vaahdon keskeltä. Klumpsautin pullosta vähän liikaa kylpyvaahtoa, että sitä sitten riitti ja riitti, yli äyräitten kuleksi.Kyllä mielikuva on, että ammeestasi vilahtaa pohje ja punaiset varpaankynnet. Kapeat pianistisormesi pitelevät vaahtoa jota puhaltelet iltatuuleen.
"Olen nähnyt Heikunkeikun kylvyssä..." :) - 1eero
Tunsin taannoin herkistyvän kun murrosiäkäinen sukulaistyttö tuijotti minua ja tokaisi hei sää oot Kari Tapion näköne mut sun laulu äänesi karseen kamala jaa jossai karaokessa menisit täydestä suuta aukomalla.
- kesivä
1eero kirjoitti:
Tunsin taannoin herkistyvän kun murrosiäkäinen sukulaistyttö tuijotti minua ja tokaisi hei sää oot Kari Tapion näköne mut sun laulu äänesi karseen kamala jaa jossai karaokessa menisit täydestä suuta aukomalla.
Tällä palstalla taitaa olla sitten kaksi Kari Tapion näköistä. Enkä se toinen ole minä :)
- kesivä
Täällä palstalla on sitten kaksi jotka näyttävät Kari Tapiolta. Enkä se toinen ole minä :)
- siilimuori
Minusta hunksi on enempi Matti Eskon näkönen.
- 1eero
Tuoda kuvansa yleispalstaan kaiken kansan nähtäväksi lyhyt askel henkilötietoineen, suljetussa ryhmässä se on luottamusta. Profiilikuvan saan suurettua josta joku voisi tunnistaa entä joku toisi katalasti muitten tietoon.
Palsta ok keskusteluineen, jokaisen omassa harkinnassa miten toimii.- siilimuori
Jep. Minäkään en koskaan laittaisi kuvaani tänne, siis naamakuvaa. Ei niin paljoa luottamusta löydy. Värinymmärtäjiä sitäkin enemmän ;).
- mitäolenlukenut
siilimuori kirjoitti:
Jep. Minäkään en koskaan laittaisi kuvaani tänne, siis naamakuvaa. Ei niin paljoa luottamusta löydy. Värinymmärtäjiä sitäkin enemmän ;).
Ei sunkaan ymmärrykses taida ihan täydellistä olla ;))
- siilimuori
mitäolenlukenut kirjoitti:
Ei sunkaan ymmärrykses taida ihan täydellistä olla ;))
Noh, riittää mulle ihtelle ja kyllä joku muukin on samalla tasolla :D. Sillä siitähän siinä on kyse, ollaan samoilla aalloilla.
- 1eero
siilimuori kirjoitti:
Noh, riittää mulle ihtelle ja kyllä joku muukin on samalla tasolla :D. Sillä siitähän siinä on kyse, ollaan samoilla aalloilla.
Kuulun fasessa suljettuun harastus ryhmään, satoja jäseniä, kaikki tapahtuu luottamuksesti ystävällisesti puhutaan asiaa ratkotaan ongelmia, auta armias jos joku alkais suutaan soittelee negatiivisesti se lentäsi leppäkeihään lailla ryhmästä.
Kuvia videoita ties mitä, sähköpostiin tulee viestejä osallistujat innokkaita eri ikäluokista. - siilimuori
1eero kirjoitti:
Kuulun fasessa suljettuun harastus ryhmään, satoja jäseniä, kaikki tapahtuu luottamuksesti ystävällisesti puhutaan asiaa ratkotaan ongelmia, auta armias jos joku alkais suutaan soittelee negatiivisesti se lentäsi leppäkeihään lailla ryhmästä.
Kuvia videoita ties mitä, sähköpostiin tulee viestejä osallistujat innokkaita eri ikäluokista.Näinhän ne fiksut sosiaaliset ihmiset yleensä. Kuunnellaan mitä toisella on sanottavaa, pyritään ymmärtämään ystävällisessä hengessä. Jos eiymmärretä, kysytään ja tarkennetaan eikä heti hyökätä. Ulkoilmateatterissa tänään. Onneksi sade lakkasi.
- hankalapumpulienkeli
siilimuori kirjoitti:
Näinhän ne fiksut sosiaaliset ihmiset yleensä. Kuunnellaan mitä toisella on sanottavaa, pyritään ymmärtämään ystävällisessä hengessä. Jos eiymmärretä, kysytään ja tarkennetaan eikä heti hyökätä. Ulkoilmateatterissa tänään. Onneksi sade lakkasi.
Kummallista , osaat neuvoa toisia mutta et osaa noudattaa itse oppejasi .
- siilimuori
hankalapumpulienkeli kirjoitti:
Kummallista , osaat neuvoa toisia mutta et osaa noudattaa itse oppejasi .
Jännä juttu. Piti elää lähes 60 vuotiaaksi että sen sai viimein kuulla tällaisella palstalla :D. Mää kait menin tuosta totuudesta ihan depikseen.
- 1eero
siilimuori kirjoitti:
Näinhän ne fiksut sosiaaliset ihmiset yleensä. Kuunnellaan mitä toisella on sanottavaa, pyritään ymmärtämään ystävällisessä hengessä. Jos eiymmärretä, kysytään ja tarkennetaan eikä heti hyökätä. Ulkoilmateatterissa tänään. Onneksi sade lakkasi.
Kukin tahollaan ja silleen.
Ent. Vaimo oli innokas teatterin kävijä minä en koskaan, elämän teatteria etupäässä.
Tulla tupsahdin kotiin pariksi päiväksi sekä toin kaverin poies ja perjantaina takasin luontoon yksin. siilimuori kirjoitti:
Jännä juttu. Piti elää lähes 60 vuotiaaksi että sen sai viimein kuulla tällaisella palstalla :D. Mää kait menin tuosta totuudesta ihan depikseen.
Lopeta siili paskan jauhaminen ja siirry asiaan.
- siilimuori
1eero kirjoitti:
Kukin tahollaan ja silleen.
Ent. Vaimo oli innokas teatterin kävijä minä en koskaan, elämän teatteria etupäässä.
Tulla tupsahdin kotiin pariksi päiväksi sekä toin kaverin poies ja perjantaina takasin luontoon yksin.Minä käyn talvella oikeassa teatterissa ja kesällä kesäteatterissa. Tykkään tosi paljon, enemmänkin saisi käydä. Mulla tämä viikko vielä töitä ja sitten alkaa loma. Jospa ne kesäiset päivätkin tästä sitten.
- oikeinsanoit
Kymmenen plussaa korppikselle.
- 65427123
Sinä se jaksat olla aina niin kohtelias, etkä ainakaan riitaa haasta?
- korppis1
65427123 kirjoitti:
Sinä se jaksat olla aina niin kohtelias, etkä ainakaan riitaa haasta?
Lue ketju äläkä aina urputa.
- oletoikeassa
korppis1 kirjoitti:
Lue ketju äläkä aina urputa.
Minä luin ja tein havainnon jonka mukaan siilimuori on kuin hämähäkki joka vaanii houkutellen uhrinsa verkkoon ja sit alkaa uhrin järsiminen.
- siilimuori
oletoikeassa kirjoitti:
Minä luin ja tein havainnon jonka mukaan siilimuori on kuin hämähäkki joka vaanii houkutellen uhrinsa verkkoon ja sit alkaa uhrin järsiminen.
Just :DD. Tänään saatte kärsiä toinen toisianne. Minä sain tästä huvista tarpeeksi jo eilen. Kun ei yhteistä säveltä löydy niin ei löydy.
siilimuori kirjoitti:
Just :DD. Tänään saatte kärsiä toinen toisianne. Minä sain tästä huvista tarpeeksi jo eilen. Kun ei yhteistä säveltä löydy niin ei löydy.
Siili oletko ajatellut, että ihminen, joka pelkää tulla tunnistetuksi kuvittelee aivan liikoja itsestään.
Miksikö no, siksi, että hän on "sivistynyt ja hyvä ihminen" vaikka ei sitä olekaan vaan on erikoistut esim. uteluun ja utelunsa tuomiin ajatuskuvioihin. Kun hän joutuu kiinni ns. paskanpuheistaan ja mm. puskailustaan hän on marttuuri, väärin ymmärretty ja etsii kaltaistensa kannatusta, kuvitelkaa minä niin hyvä ihminen.- siiimuori
korppis kirjoitti:
Siili oletko ajatellut, että ihminen, joka pelkää tulla tunnistetuksi kuvittelee aivan liikoja itsestään.
Miksikö no, siksi, että hän on "sivistynyt ja hyvä ihminen" vaikka ei sitä olekaan vaan on erikoistut esim. uteluun ja utelunsa tuomiin ajatuskuvioihin. Kun hän joutuu kiinni ns. paskanpuheistaan ja mm. puskailustaan hän on marttuuri, väärin ymmärretty ja etsii kaltaistensa kannatusta, kuvitelkaa minä niin hyvä ihminen.En ole tullut ajatelleeksi koska en ne ollenkaan asiaa tuolla tavoin. Minusta ei ole mitään aihetta laittaa kasvokuvaa tänne missä en myöskään esiinny omalla nimelläni. En kuvittele liikaa itsestäni, mutta en myöskään halua antaa kasvojani täällä kirjoittelulle koska en tunne sillain tätä palstaa turvalliseksi kuten esim face. jossa kaikki ovat omalla nimellä, ainakin minun ysätäväni, tunnen heidät muutoinki. Täällä on mahdollista kaikki pasha ja kirjoituksista päätellen kaikilla ei ihan ole kaikki inkkarit kanootissa, joten en halua altistaa itseäni millekkään epämieluisalle.
Hah, erikoistnut uteluun. Jos joku laittaa tänne saaneensa täältä yhden ystävän ylitse muiden, onko utelua kysyä, mikä tässä valitussa tee hänestä niin hyvän, siis ominaispiirre? En min kyllä näe siinä sen kummempaa utelua ja sitä paitsi jokainenhan päättää täällä itse mitä vastaa, tai vastaako ollenkaan.
"ns. paskanpuheistaan ja mm. puskailustaan hän on marttuuri, väärin ymmärretty ja etsii kaltaistensa kannatusta, kuvitelkaa minä niin hyvä ihminen."
:DD, tuo kuvaus on varmaan sinusta itsestäsi. Minä tarkoitan AINA mitä sanon, se ei ole paskaa. Sitä paitsi minua ei tarvitse kaikkien ymmärtää, riittää että muutama, edesjoksus, jonkunlien sanan ihmiseltä ihmiselle. Sekään ei onneksi ole pelkästään tämän palstan varassa. siiimuori kirjoitti:
En ole tullut ajatelleeksi koska en ne ollenkaan asiaa tuolla tavoin. Minusta ei ole mitään aihetta laittaa kasvokuvaa tänne missä en myöskään esiinny omalla nimelläni. En kuvittele liikaa itsestäni, mutta en myöskään halua antaa kasvojani täällä kirjoittelulle koska en tunne sillain tätä palstaa turvalliseksi kuten esim face. jossa kaikki ovat omalla nimellä, ainakin minun ysätäväni, tunnen heidät muutoinki. Täällä on mahdollista kaikki pasha ja kirjoituksista päätellen kaikilla ei ihan ole kaikki inkkarit kanootissa, joten en halua altistaa itseäni millekkään epämieluisalle.
Hah, erikoistnut uteluun. Jos joku laittaa tänne saaneensa täältä yhden ystävän ylitse muiden, onko utelua kysyä, mikä tässä valitussa tee hänestä niin hyvän, siis ominaispiirre? En min kyllä näe siinä sen kummempaa utelua ja sitä paitsi jokainenhan päättää täällä itse mitä vastaa, tai vastaako ollenkaan.
"ns. paskanpuheistaan ja mm. puskailustaan hän on marttuuri, väärin ymmärretty ja etsii kaltaistensa kannatusta, kuvitelkaa minä niin hyvä ihminen."
:DD, tuo kuvaus on varmaan sinusta itsestäsi. Minä tarkoitan AINA mitä sanon, se ei ole paskaa. Sitä paitsi minua ei tarvitse kaikkien ymmärtää, riittää että muutama, edesjoksus, jonkunlien sanan ihmiseltä ihmiselle. Sekään ei onneksi ole pelkästään tämän palstan varassa."siiimuori"
Teeveestä taas siis...
Kaikki, minne kuvansa ja ajatuksensa antaa, on saaliina elämälle.
Jos noista typeryksenä valittamaan alkaa, vaikuttaa kummalliselle.
Omasta olemuksestaan pelokkaalle.
Itselleen uskottomalle.
H.- siilimuori
hunksz kirjoitti:
"siiimuori"
Teeveestä taas siis...
Kaikki, minne kuvansa ja ajatuksensa antaa, on saaliina elämälle.
Jos noista typeryksenä valittamaan alkaa, vaikuttaa kummalliselle.
Omasta olemuksestaan pelokkaalle.
Itselleen uskottomalle.
H.No katoppakö mää en halua olla joka paikassa saaliina elämälle. Se on sitä minua. Haluan valita itse paikan missä minua saa saalistaa, kuka ja ja miten. Ja se ei ole tämä paikka. Vaikka kuinka fiksujen mielestä typerys olisin.
- kohtuutta_kiitos
korppis kirjoitti:
Miksikö no, siksi, että hän on "sivistynyt ja hyvä ihminen" vaikka ei sitä olekaan vaan on erikoistut esim. uteluun ja utelunsa tuomiin ajatuskuvioihin. Kun hän joutuu kiinni ns. paskanpuheistaan ja mm. puskailustaan hän on marttuuri, väärin ymmärretty ja etsii kaltaistensa kannatusta, kuvitelkaa minä niin hyvä ihminen.Mistä tarve painostaa nimimerkkejä paljastamaan henkilöllisyytensä?
Siksikö kun itse on niin tehnyt?
Aikuisten ihmisten tulisi ymmärtää joidenkin osalla olevan ihan kelpo syitä miksi ei halua lärviään esille tällaiselle hömppäsaitille, kysymyksessä ei tosiaankaan tarvitse olla liikakuvittelu itsestään, riittää pelkästään että on sellainen toimi tai virka ettei ole sopivaa omalla kuvallaan tänne kirjoitella. Syynä saattaamyös hyvinkin olla toiset kirjoittajat, tai siis osa heistä, kuin myös rajaton lukuoikeus ja editoinnin mahdottomuus. Herjaviestejä ja henkilöön kohdistuvia arvailuja ja epäilyjä ei välillä poisteta lukuisista pyynnöistä huolimatta.
Eli täällä ei omaa "kuvaa" säätele pelkästään oma tekstit, vaan usein myös joku kateellinen, pervo tms. tyyppi.
Itse olen omalla naamallani ja henkilötiedoillani monessakin mukana, mutta tähän foorumiin tuskin tulen koskaan avaamaan profiilia.
S-24 foorumi kun antaa vapaan mahdollisuuden olla rekisteröityneenä, kuvalla tai ilman, tai olla kokonaan rekisteröitymättä, niin silloin tuntuu aika oudolta joidenkin jatkuva nimittely jä rääpiminen rekisteröitymättömiä kirjoittajia kohtaan. - korppis1
kohtuutta_kiitos kirjoitti:
Mistä tarve painostaa nimimerkkejä paljastamaan henkilöllisyytensä?
Siksikö kun itse on niin tehnyt?
Aikuisten ihmisten tulisi ymmärtää joidenkin osalla olevan ihan kelpo syitä miksi ei halua lärviään esille tällaiselle hömppäsaitille, kysymyksessä ei tosiaankaan tarvitse olla liikakuvittelu itsestään, riittää pelkästään että on sellainen toimi tai virka ettei ole sopivaa omalla kuvallaan tänne kirjoitella. Syynä saattaamyös hyvinkin olla toiset kirjoittajat, tai siis osa heistä, kuin myös rajaton lukuoikeus ja editoinnin mahdottomuus. Herjaviestejä ja henkilöön kohdistuvia arvailuja ja epäilyjä ei välillä poisteta lukuisista pyynnöistä huolimatta.
Eli täällä ei omaa "kuvaa" säätele pelkästään oma tekstit, vaan usein myös joku kateellinen, pervo tms. tyyppi.
Itse olen omalla naamallani ja henkilötiedoillani monessakin mukana, mutta tähän foorumiin tuskin tulen koskaan avaamaan profiilia.
S-24 foorumi kun antaa vapaan mahdollisuuden olla rekisteröityneenä, kuvalla tai ilman, tai olla kokonaan rekisteröitymättä, niin silloin tuntuu aika oudolta joidenkin jatkuva nimittely jä rääpiminen rekisteröitymättömiä kirjoittajia kohtaan.Sitä minä ihmettelen miksi kirjoitat tälle ala-arvoiselle sivustolle. Toisekseen jos käyttäisit samaa nikkiä olisiko se mahdollista? Ei profiilikuva tarvii olla oma lärvi, minun korppis-nikissä on korppi;)
- lkjs5634
"Ei ole kivaa olla joku down, tai että on ruma proteesi muutenkin jotenkin."
Ei kuulosta täysijärkisen ajatukselta.
Mikä oikeus sinulla on pilkata ihmisten ulkonäköä? lkjs5634 kirjoitti:
"Ei ole kivaa olla joku down, tai että on ruma proteesi muutenkin jotenkin."
Ei kuulosta täysijärkisen ajatukselta.
Mikä oikeus sinulla on pilkata ihmisten ulkonäköä?"lkjs5634"
Ei siihen oikeutta tarvita.
Siihen riittää että ei kaikkea luovuutta ymmärrä.
Vaan alkaa voida pahoin.
H.- lkjs5634
hunksz kirjoitti:
"lkjs5634"
Ei siihen oikeutta tarvita.
Siihen riittää että ei kaikkea luovuutta ymmärrä.
Vaan alkaa voida pahoin.
H.Typerä on ajatuksesi kuitenkin.
Sinustakin voi joku voida pahoin. lkjs5634 kirjoitti:
Typerä on ajatuksesi kuitenkin.
Sinustakin voi joku voida pahoin."lkjs5634"
Olen pahoillani.
Mutta minkäs ihminen luonnolle voi.
Jos ei sitten selitellä ja kaunistella halua.
Tai voi.
H.- gari.grandi
hunksz kirjoitti:
"lkjs5634"
Olen pahoillani.
Mutta minkäs ihminen luonnolle voi.
Jos ei sitten selitellä ja kaunistella halua.
Tai voi.
H.Äkkiäpäs sinä poistit sen eilisen pärstäkuvasi profiilista. Taisi sulla ottaa pahasti luonnolle kun sait niin realistista palautetta. Ei langenneetkaan neidot ihastuksesta jalkojesi juureenja jankutuksesi komeudestasi asettuivat oikeisiin uomiinsa.
Joskus totuus kirpaisee. - kohtuutta_kiitos
korppis1 kirjoitti:
Sitä minä ihmettelen miksi kirjoitat tälle ala-arvoiselle sivustolle. Toisekseen jos käyttäisit samaa nikkiä olisiko se mahdollista? Ei profiilikuva tarvii olla oma lärvi, minun korppis-nikissä on korppi;)
Käytin sanaparia hömppäsaitti, ala-arvoisuudesta en puhunut mitään, se arvio tuli omalta näppikseltäsi. Et varmaan itsekään voi tätä palstaa kovin asiallisena kirjoitusalustana kelleen kehua?
Mielestäni riittää hyvin jos samassa ketjussa käyttää yhtä nimimerkkiä, tosin ei se ainakaan minua haittaa vaikka nimerkki vaihtuisikin. Olen nähnyt täällä tarpeeksi paljon riitoja ja nimimerkkeihin kohdistuvia ajojahteja, joten ei kiitos vakituista nimimerkkiä. Johan tuossa tuli dowista ja proteesistakin arvio, en kyllä ymmärrä mitä toisia kirjoittajia haittaisi vaikka niin olisikin.
Perustele miten joku sarjakuvalintu tms. tekisi kirjoittajan paremmaksi.
Mielestäni tekstien sisältö, toisten kirjoittajien arvostus, asiallinen kannanotto, huumori, myötäeläminen yms. kertoo paljon enemmän kirjoittajasta kuin profiilikuva. - silleenvaan
Palstan luonteen tietäen en missään nimessä kovin paljon avaudu itsestäni samoin iltapäivälehtien tms. Kokemuksesta tiedän joutuvan riepotelvaksi asiattomasti, suljetussa ei kävisi mitenkään, täällä on joitakin mainioita kirjoittajia joiden teksti viehättää niitä jotka ovat kaikista huolimatta viihtyneet vuosikausia.
kohtuutta_kiitos kirjoitti:
Käytin sanaparia hömppäsaitti, ala-arvoisuudesta en puhunut mitään, se arvio tuli omalta näppikseltäsi. Et varmaan itsekään voi tätä palstaa kovin asiallisena kirjoitusalustana kelleen kehua?
Mielestäni riittää hyvin jos samassa ketjussa käyttää yhtä nimimerkkiä, tosin ei se ainakaan minua haittaa vaikka nimerkki vaihtuisikin. Olen nähnyt täällä tarpeeksi paljon riitoja ja nimimerkkeihin kohdistuvia ajojahteja, joten ei kiitos vakituista nimimerkkiä. Johan tuossa tuli dowista ja proteesistakin arvio, en kyllä ymmärrä mitä toisia kirjoittajia haittaisi vaikka niin olisikin.
Perustele miten joku sarjakuvalintu tms. tekisi kirjoittajan paremmaksi.
Mielestäni tekstien sisältö, toisten kirjoittajien arvostus, asiallinen kannanotto, huumori, myötäeläminen yms. kertoo paljon enemmän kirjoittajasta kuin profiilikuva.Ehtoota@ Hömppäsaitti mitähän sekin tarkoittanee, ilmeisesti sitä, että kirjoittajat viettävät joutoaikaa sivistyneiden muiden harrastusten lomassa palstalla antaen kaltaisilleen hömppäläisille ohjeita ja esimerkkejä kuinka arkea jaetaan. ; ).
Ukkonen paukkuu pakko lopettaa, myöhemmin lisää, yksi hömppäläinen.gari.grandi kirjoitti:
Äkkiäpäs sinä poistit sen eilisen pärstäkuvasi profiilista. Taisi sulla ottaa pahasti luonnolle kun sait niin realistista palautetta. Ei langenneetkaan neidot ihastuksesta jalkojesi juureenja jankutuksesi komeudestasi asettuivat oikeisiin uomiinsa.
Joskus totuus kirpaisee."gari.grandi"
Vai niin, noin sinä ajattelet.
Et taida sittenkään tuntea minua tarpeeksi :)
Useimmat muut näyttävät tuntevan.
Tässä tapauksessa en pane pahakseni, jos tunnet tuskaakin.
H.
- niinpäjoopa
No, voi yhden kerran ja vielä toisenkin. Miksi tänne pitäisi kirjoitella ihan kuvan kanssa? Minulle kyllä riittää normaali keskustelu kuvattomanakin.
- Niinonhyvä
No ole onnellinen oloissas älä ihmettele muiden tekemisiä.
- niinpäjoopa
Niinonhyvä kirjoitti:
No ole onnellinen oloissas älä ihmettele muiden tekemisiä.
Räky-räky????? Älä räkytä...
Mihinkäs sitten sinäkään minun kuvaani tarvitsisit?
..Et mihinkään... - älälaitakuvaa
niinpäjoopa kirjoitti:
Räky-räky????? Älä räkytä...
Mihinkäs sitten sinäkään minun kuvaani tarvitsisit?
..Et mihinkään...Hehhee kuka tuossa räkyttää muu kuin sä itse ;))
- niinpäjoopa
älälaitakuvaa kirjoitti:
Hehhee kuka tuossa räkyttää muu kuin sä itse ;))
Eipä kuulu tapoihini räkytellä.
Mulla on ollu montakin kertaa oma kuva profiilissa, eikä ole haitannut yhtään vaikka joku olis tunnistanut. En kirjoittele sellaisia asioita tai yleensä mitään, mitä mun pitäis hävetä jälkeenpäin.
Tämä siis niille jotka miettivät miksi eivät laita omaa kuvaansa esille.
Tuskin edes mun kaverit tänne vaivautuisivat tulemaan, on tää niin rupunen foorumi.- korppisylisiltä
Puhut asiaa Nitta. Enpä ole joutunut sormella osoitetuksi missään, että toi se on vaikka kuvani lätkäsin jo kymmenen vuotta sitten profiiliin.
korppisylisiltä kirjoitti:
Puhut asiaa Nitta. Enpä ole joutunut sormella osoitetuksi missään, että toi se on vaikka kuvani lätkäsin jo kymmenen vuotta sitten profiiliin.
Joskun yli viis vuotta tai kauemmin sit, pari mun sukulaista yritti alkaan kirjoittelemaan tääl, mutta ne lopetti heti alkuunsa. Evivät jaksaneet tätä takkuilua ja ihmeen sekamelskaa. Eivätkä muuten edes löytäneet mua vaikka tiesivät nimimerkin.
- Viatonsivullinen
Mihin minun rakkaani on viety, ei mistään löydy. Kauhea ikävä Hunkszia, luojankiitos kännykässä on vanha kuva. Uusi tuntuu vieraalta, vaikka onkin siisti. Pelkään etten totu, vierastan. Aloin laittamaan musiikkia
mutta vierastin niin paljon etten pystynyt laittamaan.
Täytyy toivoa että minun sydämeni päivittyy:)- ent.siivoojaparka
Onko sinulle tosiaan ihmisen ulkonäkö niin tärkeä? Kuvittele, jos rakkaasi saisi happoa naamalleen, niin siihenkö se rakkaus päättyisi?
- kylläkelpais
Onko sinulle tosiaan ihmisen ulkonäkö niin tärkeä? Kuvittele, jos rakkaasi saisi happoa naamalleen, niin siihenkö se rakkaus päättyisi?
Pussi ukon päähän kyllä hän runoja osais sittenki riimitellä ;))
Yritin laittaa monta kuvaa kauniista kukista pihallani, ei onnistunut. Kyllästyin ja kokeilin naamakuvaa jopa onnistui, sattui vielä sellainen jossa olen sanomassa kaverille että ei saa kuvata siksi käsi on edessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825107Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun233069SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612697Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers72665SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1032253Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292117Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752095Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059